Men enligt min man så är tjänstefolkets tid snart förbi. Så det kanske var lika bra det?
Det låter som rent nonsens. Som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men enligt min man så är tjänstefolkets tid snart förbi. Så det kanske var lika bra det?
Haha!UPPDATERING!
Thomas stängde väskan. Så många år på Downton, så många år hos familjen Crawley. Nu var det slut. I hans ficka brände pengarna. Pengarna han fått av Lady Flintshire. Han hade känt sig falsk när han tog emot dem, men hon hade försäkrat att han inte var det. Men kanske var han lite falsk i alla fall?
Utanför dörren väntade han. Thomas blev glad bara han såg gestalten som stod vid den rätt risiga bilen. Framtiden var på väg. Och den var deras. Mannen tog emot hans väska och kastade in den i baksätet.
- Då sticker vi iväg, sa Spratts – änkegrevinnans butler. Vad snygg han ändå var! Tänk alla dessa år det tagit för dem att hitta varandra. Visst var det falskt att sno Lady Flintshires pengar, men hon fick bränna ner Downton Abbey själv.
- Vart ska vi?
- Berlin! Klubbarna väntar på oss. Vi ska på kabaret, sa Spratts och lade sin stora hand på Thomas lår.
Snurrfian var Thomas Barrow – ulv
Natt-DL2 kl 10.00
Är det schysst det?
Fast dig tycker jag om. Jag kan absolut bli kär i homosexuella killar (jodå, det har hänt, min gaydar är ett skämt ). Synd bara att du var tvungen att vara ond, för då kan jag ju inte tycka om dig sådär officiellt.
Been there, done that, got the t-shirt......Fast dig tycker jag om. Jag kan absolut bli kär i homosexuella killar (jodå, det har hänt, min gaydar är ett skämt ).
Tja, det är väl statistiskt ganska troligt...sedan får jag ju en liten känsla av att vi hittar ngn/några från lyan bland de som röstade på Snurrfian....
Fast dig tycker jag om. Jag kan absolut bli kär i homosexuella killar (jodå, det har hänt, min gaydar är ett skämt ). Synd bara att du var tvungen att vara ond, för då kan jag ju inte tycka om dig sådär officiellt.
Först dansande bananer och nu detta. Carson, jag bryr mig inte om vad gästlistan säger, jag har fått nog!
Följ med mig till Berlin och släpp lös lite!Först dansande bananer och nu detta. Carson, jag bryr mig inte om vad gästlistan säger, jag har fått nog!
För en gångs skull måste jag nog hålla med dig. Men det slutade bra. Nu har jag baxter som verkar vara pålitlig trots hennes förflutnaJa du ser! Vem ska man lita på om inte ens en lady's maid är lojal!? Men så går det när civilisationen ger upp.
Been there, done that, got the t-shirt......
Alltså - de bästa grabbarna är endera upptagna el så är de homosexuella......
Följ med mig till Berlin och släpp lös lite!
Banangarn, ringer det en klocka?Nåväl. Vissa svagare själar förfaller i vulgaritet genast de får möjligheten. Jag vet inte vem som tillhandahållit bananer här, men det var en välgärning! Nu är det tydligt vilka som passar på festen, och vilka som inte förstår att föra sig bland sina bättre.
Banangarn, ringer det en klocka?
Ska försöka bena i detta lite mer då. Var fårulven har röstat idag borde inte kunna spela någon roll för utgången av lynchen, det var för många röster på Snurrfian för det.DL 1
13:14 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
16:04 Snurrfian röstar på Klara
18:04 Mirtai röstar på Snurrfian
18:57 Lenis röstar på Ferrari
19:20 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:22 Hedinn röstar på Mirtai
20:49 Cirkus röstar på Habina
21:08 (Ferrari röstar på Hedinn)
21:19 Habina röstar på Snurrfian
21:21 Klara röstar på Ferrari
21:26 Ileo röstar på Blacksmithfarm
21:26 Paddington röstar på Klara