HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

tiden rinner iväg å jag har helt enkelt inte tillräckligt mycket tid för att gå igenom mer.
Den jag känner mest misstankar mot så här långt är Ferrari (enligt tidigare teorier) för jag tror att Klara hade tänkt att lämna ngn form av spår efter sig vem som var hennes tvilling om hon blev lynchad el käkad men att hon troligen inte räknat med att det skulle ske så tidigt som det gjorde.
jag kan inte hitta ngt i hennes inlägg att hon pekar att ngt annat håll så min röst får följa hennes idag.

Paddington röstar på Ferrari

Rättare sagt, jag är ingetdera av ovanstående. Varken ulv eller spion. Vilket ni kommer att märka om jag lynchas idag. Jag tror snarare på att Habina skulle kunna vara den onda tvillingen, jag har lite funderingar runt det men eftersom jag under hela dagen idag har fått försvara mig så har jag valt att fokusera på det.
vad gör att du misstänker Habina å tror att just hon är onda tvillingen?

Nej, jag vet verkligen inte hur jag ska rösta.

jag vill helst rösta på bsf då jag tror att hon började med en alibiröst på Q igår och sen fortsatte att styrka alibit genom sin diskussion med henne. Samtidigt så kan Snurris lika gärna vara den onde...eller Ferrari

cirkus röstar på Snurrfian tror hon skyddaades igår

Då jag är tveksam till Ferraris ondska och fick panik

Hedinn röstar på Snurrfian

Tillägg:
Har inte alls hängt med det sista nu, fullt upp, men jag känner att det inte är så säkert att tvillingarna valde att rösta på varandra. Att majoriteten av diskussionerna har haft fokus på Ferrari och byggt kring teorin att Ferrari är den onda tvillingen gör att jag blir lite rädd att vi missar annat. Om Klaras röst var en slump så är det ju lite för mycket som går fel där... Sen kan det såklart vara så det är, men jag är inte nog säker på det.

Snurrfian skulle kunna blivit räddad, eller så är det också en slump, att röstningen igår såg ut som den gjorde. Men jag tror nog mer på Snurrfian som ond än Ferrari i nuläget.

Jag måste försöka rädda mig själv och jag tycker att BSF verkar desperat försöka få fram att jag skulle vara fårulven vilket jag vet att jag inte är. Hon har nog insett att det enda alternativet till henne är jag och att det är därför hon driver den linjen så hårt, dessutom följer Ileom upp med en röst på mig vilket får mig att fundera på om de är kollegor och Ileo försökte göra en alibiröst igår och idag vänder kappan och följer BSF Jag tror att Ferrari är den onda spionen men tycker att det är viktigare att försöka få ut den som jag tror är fårulv.
Snurrfian röstar på BSF
Rädda dig själv, med en röst på mig?O_o

Ferrari röstar på Snurrfian

Då jag tror att hon är fårulven och att Q försökte skydda henne med sin sista-minuten-röst. Det faktum att hon under dagen idag om och om igen antytt att jag kan vara fårulven varje gång som BSF har lagt upp teorier och tankar om att hon skulle vara just fårulv. Så det gör mig om möjligt ännu mer säker på att hon skulle kunna vara fårulv.

Det faktum att Paddy just röstade på mig (tror att hon är i lyan) gör mig än mer säker.

bollen__ röstar på Snurrfian
Då jag tror att Q röstade på Klara för att rädda snurrfian

sorry jag försov mig

DL 2
16:43 FiaM röstar på Ferrari
17:29 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
19:48 Ileo röstar på Snurrfian
21:11 Gabby_Ossi röstar på Ferrari
21:15 Mirtai röstar på Snurrfian
21:20 Habina röstar på Blacksmithfarm
21:27 Lobelia röstar på Snurrfian
21:28 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:29 Paddington röstar på Ferrari
21:30 cirkus röstar på Snurrfian
21:30 Hedinn röstar på Snurrfian
21:30 Ferrari röstar på Snurrfian

21:31 bollen__ röstar på Snurrfian

Ferrari 3
Snurrfian 7
Blacksmithfarm 2

Jag måste försöka rädda mig själv och jag tycker att BSF verkar desperat försöka få fram att jag skulle vara fårulven vilket jag vet att jag inte är. Hon har nog insett att det enda alternativet till henne är jag och att det är därför hon driver den linjen så hårt, dessutom följer Ileom upp med en röst på mig vilket får mig att fundera på om de är kollegor och Ileo försökte göra en alibiröst igår och idag vänder kappan och följer BSF Jag tror att Ferrari är den onda spionen men tycker att det är viktigare att försöka få ut den som jag tror är fårulv.
Snurrfian röstar på BSF
varför BSF och inte Ferrari som hade en röst mer? BSF hade väl bara en röst, Ferrari två och du 3 när du skrev detta?

Men va sjutton ,jag borde alltså lägga rösten på Ferrari för att ha en möjlighet att r
Rädda dig själv, med en röst på mig?O_o
Ja jag fastnade i mitt skrivande, jag skriver tenta samtidigt och upptäckte att jag inte hade postat mitt inlägg... Och då helt plötsligt dök det upp en massa röster på mig :arghh:

Rättare sagt, jag är ingetdera av ovanstående. Varken ulv eller spion. Vilket ni kommer att märka om jag lynchas idag. Jag tror snarare på att Habina skulle kunna vara den onda tvillingen, jag har lite funderingar runt det men eftersom jag under hela dagen idag har fått försvara mig så har jag valt att fokusera på det.

Spännande! Eftersom jag vet att jag inte är det, så skulle jag gärna vilja veta hur du kan ha fått för dig det. :)

Oj vad många röster det var på Snurrfian, kan hon ens vara ulv när det är så många som röstar på henne?

Då jag tror att hon är fårulven och att Q försökte skydda henne med sin sista-minuten-röst. Det faktum att hon under dagen idag om och om igen antytt att jag kan vara fårulven varje gång som BSF har lagt upp teorier och tankar om att hon skulle vara just fårulv. Så det gör mig om möjligt ännu mer säker på att hon skulle kunna vara fårulv.

Det faktum att Paddy just röstade på mig (tror att hon är i lyan) gör mig än mer säker.

Den här teorin har jag missat. Vad får dig att tro att paddington är ulv?

så vad gör att du tror att jag är i lyan?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17