Nu har jag hittat hit och läst ikapp! Orkar dock inte sätta mig mer in i rollistan ikväll, det får bli imorgon.
Nu är jag tillbaka igen, har snabbläst igenom det som hänt sedan sist jag var inne, jag hajade till lite över @Ferrari s inlägg om att hon väntar på @Paddington, såg sedan att flera andra också gjorde det och att @Lenis även lagt sin röst på henne.
Men även om kommentaren sticker ut vet jag inte om det behöver peka på att det är något skumt med Ferrari, snarare känns det som att det skulle vara väldigt klantigt om hon nu skulle vara ulv. Och Ferrari har ju ändå varit med och lekt några lekar nu.
Gabby_Ossi röstar på cirkus
För hennes röst på Habina, förstår inte riktigt det där med att alla "roller" skulle vara goda, i den här leken är det väl ovanligt många onda "roller" (fårulv, ond spion och ev den som fick välja).
bläää
Är fortfarande i stallet och har inte börjat mocka än så kommer behöva rösta från mobilen idag... har inte haft då mycket tid för leken som jag trodde, tänkte att nu när jag bara har en häst borde jag hinna leka trots skolan men har blivit sisådär med det, ska bättra mig i helgen om jag är kvar då!
Svårt att komma in såhär sent när alla andra redan hunnit vända och vrida på ens funderingar, känns som att msn natts hakar på... men min första tanke efter gårdagens lynch var att leta bland Klaras inlägg för att hitta onda tvillingen. Håller med om att ulvarna är viktigast, och nu kom det väl lite nya direktiv ang spioninfon som påverkas av ifall onda spionen är kvar eller inte, hinner dock inte gå tillbaks och kolla exakt vad det var... Men en ond är ju trots allt en ond och jag håller med om att ifall Klara har försökt peka ut sin tvilling så borde det ha varit genom sin röst, och då borde det vara Ferrari. Sedan är jag inte alls säker på att Klara skulle riskera att bli av med sin tvilling och därmed infon redan DL1, men har inte direkt något annat att gå på nu. Och eftersom det verkar stå mellan Ferrari och Snurrfian idag (ingen annan hade iaf röster när jag började skriva detta) och jag igår reagerade mer på Ferraris kommentar om Paddan än Snurris godförklaring så får det idag bli
Gabby_Ossi röstar på Ferrari
Gabby har tyvärr ännu färre inlägg än FiaM. Så även här är det svårt att säga något. Röstar på cirkus i första DL, känns som en klassisk första dags teori tycker jag.
Sen är det ju precis som hon skriver när man kommer in senare och alla hunnit vända och vrida på saker så känns det som man hakar på bara. Men frågan är ju om hon skriver det för att vi inte ska tänka precis det..det är väl ganska smidigt för en ulv att haka på teorierna, speciellt om man har tidsbrist och vi nu vet att Snurrfian var ond. Men jag tycker att G_O ska få en chans att komma med mer tankar innan jag sätter henne åt något håll.