Ja jag har också reagerat på den.
Jag håller fast vid min sammanfattning igår kväll efter DL
Snuffian kan jag ta bort nu -hon var ju bybo
Om man tänker sig att lyan iaf försökte få till ett likaläge igår så verkligen ”lyser”
LenaH s röst på mig riktigt klart som en ulvvarning. Hon brukar inte vara så ”av banan ” som hon var med den rösten imo. Och så tänker jag att eftersom hon vågade lägga upp mig till att riskera lottning att hon kan vara den ulv som är psykopat möjligen ?
Iom LenaH s andra röst på mig så gav hon möjligheten till hemlig att ändra röst till mig -vilket också skedde.
Så ser inte mycket som talar för en god LenaH i denna leken. Det handlar inte om dåligt med tid att leka. Jag tycker det hon ändå röstat med ger rejäla ulvvibbar. La en andra röst på heffa i dl 1 som jag efter gårdagens Lynch ändå kände torde vara god , även om jag inte vet det säkert
Artline var den enda som inte röstat i det läget igår efter LenaH s andra röst på mig och hennes 5:e röst på Hemlig blev helt klart avgörande (iom att lobelias röst inte skulle räknas )
Artline kan ju ha jobbat upp ett kanon alibi som ulv , men känner ändå att jag inte fokuserar på henne just nu då hon lika gärna kan vara god
Habina seglar upp att kunna vara ond -då hon verkar ha ritat en helt annan karta än jag har-alternativt väldigt förvirrad återvändare som är ringrostig. Väldigt kul att hon är med igen så inte heller den jag funderar på mest i dagsläget
Det är helt enkelt LenaH i topp i min misstankelista så här långt och är LenaH ulv så tänker jag att
Mirtai kan ha lagt en alibiröst på henne igår. Även att hemlig la en första röst på Mirtai i dl 1 talar till hennes nackdel. Enligt min teori att ulvar kan ha lagt en första röst i dl1 på varandra för att undvika att träffas av försteningen från medusa. En teori Mirtai starkt ifrågasatt hela tiden (liksom cirkus ) men kanske träffade jag i alla fall delvis rätt i den tanken då trots allt ?
Cirkus -vet jag inte riktigt vart jag har
Kan tillhöra de onda och tycker att hon borde vara mer ”på banan” hon också -men då börjar jag få för Många onda om vi förutsätter att det var 4 ulvar från start.
Är de ändå 5 så tror jag dessa 4 ingår i den.
Annars väljer jag mellan Habina och cirkus som att en är ulv och en är god.