Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemligs röständring kom medans jag skrev och hann inte ändra texten och innan det hade jag inte en tanke på att hon eventuellt skulle ändra hjärnan är inte på topp idag.Det är väl allt annat än meningslöst? Stod ju 3-3 i och med Lobelias röst, så din är ju rätt avgörande.
Men du kanske inte hade hunnit se hemligs röständring?
Äsch dåUppdatering
Hemlig vad ulv (Pilgrim World)
NattDL 10:00
DagDL 22:00
Jag la inte första rösten? Och som jag skrivit flera gånger ändrade jag för att hemlig försvarade sig som att hon hade en viktig roll, så inte ”bara för att Lobelia ifrågasätter”.Det känns som om Hedinn gör det väldigt enkelt för sig när hon lägger första rösten och sen ändrar till att lägga en andra röst på Lobelia. Det känns lite märkligt bara för att Lobelia ifrågasätter en förstadagsröst?
Spännande.Iom detta lutar jag något åt att Artline kan vara god. Visst kan de ha snackat ihop sig i lyan om att ge Artline alibi, men njae, det känns inte jättetroligt. Däremot vågar jag inte sätta qitis och Lobelia åt goda sidan, bägge kan vara alibiröster, speciellt som qitis röstade först och Lobelias röst inte räknas.
Hedinn och heffaklumpen. Ja, kanske att jag vågar tänka lite mer åt goda hållet på dem, men säker är jag inte. Jag kan dock helt avskriva att hemlig var viktig god, så det känns skönt. Förhoppningsvis är det nu bara tre ulvar kvar att hitta.
I övrigt orkar jag inte tänka så mycket utan chansar på att jag lever efter natten.
Spännande.
Artline skrev ju själv att hemlig ändrade röst medan hon skrev, inte hann ändra i texten och inte hade en tanke på att hemlig kunde ändra röst… Hur tänker du kring det?
Din första röst, och jag försökte som sagt läsa ikapp men tyckte att det inte var så mycket teoriande mellan första och din ändrade röst som förklarar bytet av röst.Jag la inte första rösten? Och som jag skrivit flera gånger ändrade jag för att hemlig försvarade sig som att hon hade en viktig roll, så inte ”bara för att Lobelia ifrågasätter”.
Spännande.Din första röst, och jag försökte som sagt läsa ikapp men tyckte att det inte var så mycket teoriande mellan första och din ändrade röst som förklarar bytet av röst.
Jamen alla vet ju att Lobelias röst idag inte räknas. Så ... jag räknar inte den varken till eller från. Lite satt på paus liksom.Spännande.
Alibiröst tycker du om @Hedinn
Vad ska man då tycka om din röst på @Habina idag då enligt samma tänk ?
Habina la första rösten på mig idag och verkar fortfarande tro att jag skulle kunna ha något skumt för mig med att lägga första rösten på hemlig
Du får gärna utveckla den tanken lite mer @Habina för jag följer inte den -alls
Däremot kan jag hålla med om @Lobelia s röst på hemlig kan vara dimridå eftersom hennes röst idag inte skulle räknas. Men det kan också vara en ärlig röst på någon hon uppfattade som skum idag
Det är korrekt. Ville inte outa en god specialroll i onödan så jag höll käften om det och funderade på hur jag skulle göra. Därav att jag inte skrev nåt om det vid röständringen heller.Din första röst, och jag försökte som sagt läsa ikapp men tyckte att det inte var så mycket teoriande mellan första och din ändrade röst som förklarar bytet av röst.
Den kan vara precis vad som vilket jag också skrevJamen alla vet ju att Lobelias röst idag inte räknas. Så ... jag räknar inte den varken till eller från. Lite satt på paus liksom.
Jag tycker att Art är lite skum som inte insåg att hennes röst var avgörande för att hemlig skulle ryka. Ett vääääldigt bra alibi minsann. Kan lätt tänka mig att om du är god så är hon ulv. Hellre att skaffa ett snyggt alibi än sänka en god tänker jag.Den kan vara precis vad som vilket jag också skrev
Hur tänker du om lynchen i övrigt idag så här efteråt?
Men hade du tankar om goda specialroller redan i DL1?Det är korrekt. Ville inte outa en god specialroll i onödan så jag höll käften om det och funderade på hur jag skulle göra. Därav att jag inte skrev nåt om det vid röständringen heller.
Visserligen skriver hon att hon inte hann se hemligs röständring och jag vet ju hur jobbigt det är med mobilspel men jag hade nog ändå i ett så kritiskt skede uppdaterat sidan extra ofta. 3 minuter är ändå 3 minuter tänker jag.Jag tycker att Art är lite skum som inte insåg att hennes röst var avgörande för att hemlig skulle ryka. Ett vääääldigt bra alibi minsann. Kan lätt tänka mig att om du är god så är hon ulv. Hellre att skaffa ett snyggt alibi än sänka en god tänker jag.
När jag röstade så såg det inte ut som att min röst skulle göra någon skillnad. Jag hade hellre röstat på någon annan för att ge andra mer att gå på. Men nu var det tur att jag röstade på hemlig.Jag tycker att Art är lite skum som inte insåg att hennes röst var avgörande för att hemlig skulle ryka. Ett vääääldigt bra alibi minsann. Kan lätt tänka mig att om du är god så är hon ulv. Hellre att skaffa ett snyggt alibi än sänka en god tänker jag.