DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen
Bsf lynchas. Medusa
Ingen käkas
DL 2 22:00
20:43 Snurrfian röstar på Habina
20:49 Habina röstar på qitis
20:55 qitis röstar på hemlig
21:13 Mirtai röstar på LenaH
21:17 Elo röstar på Snurrfian
21:23 Cirkus röstar på Elo
21:28 Hedinn röstar på hemlig
21:32 hemlig röstar på Hedinn
21:36 Harrysen röstar på Artline
21:45 Lobelia röstar på Hemlig
21:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:49 LenaH röstar på qitis
21:55 hemlig ändrar röst till qitis
21:58 Artline röstar på hemlig
Hemlig lynchas ulv
Hemlig 5
qitis 3
Habina 1
LenaH 1
Snurrfian 1
Elo 1
Artline 1
Snurrfian .- bybo käkas
Vilken jävla tid det tar att färglägga och ha sig...
Jag har ett pussel där det är alldeles för många ulvar, några har jag faktiskt skrivit av tills vidare just för att inte ha för många att försöka få fram nåt om. Jag tycker ju att q har vridit och vänt på saker och verkligen kommit med bra input idag och jag är benägen att tro på hennes godhet tillsvidare inte minst för att hemlig gjorde ett sista tappert försök att ha ihjäl q istället för sig själv. Visst kan en ulv göra så mot en kollega men har den chansen mot en god så görs det ännu lättare så.
Artline kan ha skaffat sig ett prima alibi eller så är hon inte ulv, hon har röstat på hemlig i båda lyncherna - jag är skeptisk än så länge men inte högsta utslag på ulvometern
LenaH må ha mycket IRL men den här gången luktar det ulv med två sena röster varav den ena på q som jag håller som något mer åt det goda hållet. I DL sista rösten och den hamnade på heffa - kan hon ha väntat ut de två som var kvar efter hemligs röständring för att säkra att inte hemlig rök?
Mirtai är en annan jag är tveksam emot, kan ha lagt en alibiröst på LenaH DL2 och i DL1 kan rösten på henne från hemlig vara för att slippa medusas förstening.
Lobelias rösst igår gör ju varken till eller från - men från och med idag är hon med i spelet igen. Förstarösten på Blacksmithfarm säger väldigt lite egentligen.
Elo var skum för mig igår så jag röstade där men just nu känns inte hon som den jag tycker är skummast även om misstankarna inte är helt väck ändå.
heffa lägger också sena röster mest hela tiden, det är lite jobbigt kan jag tycka och även här kan det finnas ett alibi med rösten på hemlig. Så ett visst utslag på ulvometern ändå.
Harrysen har inte utmärkt sig på något vis - neutral
Habina - ja inte fan vet jag mer än att det är kul att ha henne med igen. Så neutral
Jag landar nog i att jag vill rösta på antingen LenaH eller Mirtai idag
Jag ska strax till grannen och dricka vin och bli en fin delfin
cirkus röstar på Mirtai
pga tror att hemlig röstade på henne som förstaröst i DL för att slippa eventuell förstening. Samt kanske en alibiröst på kollegan LenaH
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen
Bsf lynchas. Medusa
Ingen käkas
DL 2 22:00
20:43 Snurrfian röstar på Habina
20:49 Habina röstar på qitis
20:55 qitis röstar på hemlig
21:13 Mirtai röstar på LenaH
21:17 Elo röstar på Snurrfian
21:23 Cirkus röstar på Elo
21:28 Hedinn röstar på hemlig
21:32 hemlig röstar på Hedinn
21:36 Harrysen röstar på Artline
21:45 Lobelia röstar på Hemlig
21:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:49 LenaH röstar på qitis
21:55 hemlig ändrar röst till qitis
21:58 Artline röstar på hemlig
Hemlig lynchas ulv
Hemlig 5
qitis 3
Habina 1
LenaH 1
Snurrfian 1
Elo 1
Artline 1
Snurrfian .- bybo käkas
Vilken jävla tid det tar att färglägga och ha sig...
Jag har ett pussel där det är alldeles för många ulvar, några har jag faktiskt skrivit av tills vidare just för att inte ha för många att försöka få fram nåt om. Jag tycker ju att q har vridit och vänt på saker och verkligen kommit med bra input idag och jag är benägen att tro på hennes godhet tillsvidare inte minst för att hemlig gjorde ett sista tappert försök att ha ihjäl q istället för sig själv. Visst kan en ulv göra så mot en kollega men har den chansen mot en god så görs det ännu lättare så.
Artline kan ha skaffat sig ett prima alibi eller så är hon inte ulv, hon har röstat på hemlig i båda lyncherna - jag är skeptisk än så länge men inte högsta utslag på ulvometern
LenaH må ha mycket IRL men den här gången luktar det ulv med två sena röster varav den ena på q som jag håller som något mer åt det goda hållet. I DL sista rösten och den hamnade på heffa - kan hon ha väntat ut de två som var kvar efter hemligs röständring för att säkra att inte hemlig rök?
Mirtai är en annan jag är tveksam emot, kan ha lagt en alibiröst på LenaH DL2 och i DL1 kan rösten på henne från hemlig vara för att slippa medusas förstening.
Lobelias rösst igår gör ju varken till eller från - men från och med idag är hon med i spelet igen. Förstarösten på Blacksmithfarm säger väldigt lite egentligen.
Elo var skum för mig igår så jag röstade där men just nu känns inte hon som den jag tycker är skummast även om misstankarna inte är helt väck ändå.
heffa lägger också sena röster mest hela tiden, det är lite jobbigt kan jag tycka och även här kan det finnas ett alibi med rösten på hemlig. Så ett visst utslag på ulvometern ändå.
Harrysen har inte utmärkt sig på något vis - neutral
Habina - ja inte fan vet jag mer än att det är kul att ha henne med igen. Så neutral
Jag landar nog i att jag vill rösta på antingen LenaH eller Mirtai idag
Jag ska strax till grannen och dricka vin och bli en fin delfin
cirkus röstar på Mirtai
pga tror att hemlig röstade på henne som förstaröst i DL för att slippa eventuell förstening. Samt kanske en alibiröst på kollegan LenaH