Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste man betala in? Har 42 likes nu men vet inte från vem/vilka och vad jag ska göra med dem? Ingen har skrivit något och jag vet inte vart jag ska skriva in pga trög och ängslig :confused:

Nej du måste inte betala. Om du ger en like till någon och den har likat dig så kommer ni se varandra ändå. Jag tyckte det var oviktigt att se vilka som svept like på mig om jag ändå inte var intresserad tillbaka. Tom skönt att slippa se vilka som svept.

Svep like på alla du gillar så kommer du se vilka som ömsesidiigt gillat dig.

Tänkte om jag ska börja skriva till någon bara. Vem som helst?
85 likes :crazy:

Bifogade filer

• BBD213E7-81FD-48D7-A7C5-A4CD3327EB06.webp
    BBD213E7-81FD-48D7-A7C5-A4CD3327EB06.webp
    23,5 KB · Visningar: 64
Just åka skridskor skulle jag nog också undvika på dejtingstadiet (om nu inte båda är hyfsat duktiga på att åka). Få saker är väl så osexiga som att se någon stappla runt på isen, lätt framåtlutad med lite skräckslaget uttryck :D
Perfekt ju! Jag sminkar mig ex typ aldrig vid en första dejt eftersom jag sällan har smink, tänker mer hel och ren eller utefter vad vi ska göra. Tänker att det är bättre att visa upp vem jag är än någon jag är typ fem gånger per år :p
Bättre att visa sig lite sårbar på isen tänker jag :p

Slänger in en fråga till er dejtingfantaster! Vilka kanaler använder ni?
Jag gillar Hinge, känns seriösare än tinder och gör det lite lättare att få ett grepp om folks personlighet och intressen. Får upp fler intressanta profiler genom deras algoritm än jag gjorde när jag hade tinder, och andelen människor av de en matchar med som en faktiskt träffar är högre, i min erfarenhet. Men det beror ju på vad en är ute efter :)

Just åka skridskor skulle jag nog också undvika på dejtingstadiet (om nu inte båda är hyfsat duktiga på att åka). Få saker är väl så osexiga som att se någon stappla runt på isen, lätt framåtlutad med lite skräckslaget uttryck :D
Jag skulle ÄLSKA en skridskodejt!!!
Jag åker verkligen inte bra men har ett par hockyskridskor vilket tjejer kanske inte "bör ha".
Fulåkning (där jag hör hemma) bjuder ju på många skratt och är förlösande och ärligt. Jag skulle falla pladask både på isen och för en man som kunde bjuda på sig själv i fulåkning :love:

HUR blir jag intresserad av att fortsätta en konversation med nån som gör ett jättedåligt första intryck? Tror jag är "för kräsen" men jag har det verkligen inte i mig, att haka på svinlångsökta konstiga öppningsfraser. Antar att andra har det?

HUR blir jag intresserad av att fortsätta en konversation med nån som gör ett jättedåligt första intryck? Tror jag är "för kräsen" men jag har det verkligen inte i mig, att haka på svinlångsökta konstiga öppningsfraser. Antar att andra har det?
Varför vill du bli intresserad av det? Om du inte får ett bra intryck är det ju bara att sluta prata med den personen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 144
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar