Får jag hoppa in här? Har läst mycket i dessa dejtingtrådar men aldrig kommit mig för att skriva något förrän nu.
Nu kan jag väl inte riktigt ses som singel längre tror jag. Eller ja jag har ju en massa tvivel hela tiden gällande killen som jag träffar nu. Har hela tiden oroat mig för vad han vill, om han bara vill ha mig som en KK eller om han vill något mer. Jag har ju "flippat" ut några gånger och ställt honom mot väggen med vad han egentligen vill med oss. Har ju velat då att han bara ska vara ärlig och säga som det är, om vi bara är KK typ. Men han har då hela tiden sagt att han inte alls träffar mig bara för den sakens skull, alltså KK, utan han träffar mig för att se om det verkligen kan bli vi i framtiden typ. Jag borde då lita på detta tänker jag, men sen har vissa handlingar gjort att jag ändå tvivlar på vad han egentligen vill.
Frågade ju honom för någon månad sen om hur han ser på oss, om han ser oss som ett par. Och han svarade ju med något att han aldrig varit någon som har behov av att sätta etikett på saker och ting. Och att han typ sett oss som ihop. Och vi har ju det vi har. Detta svar gav mig en massa griller i huvudet om att han egentligen inte vill något då?
Sedan var hans familj uppe på besök, trodde han skulle bjuda in mig på något den helgen som dem var uppe. Men han gjorde inte det och jag tog upp det med honom och sa att jag blev ledsen av det. Då sa han att han inte trodde att jag ville vara med dem i helgen. Och då bjöd han självklart in mig. Men jag tolkar ju detta som om att han inte ser oss som ett par?
Jag vet varken in eller ut om jag ska fortsätta träffa den här killen. Jag gillar honom väldigt mycket, men det är mycket som får mig att må dåligt med relationen med. Jag vet med mig att jag har väldigt dåligt självförtroende, är osäker och tror inte att någon kan gilla mig. Så jag vet inte om det är mina hjärnspöken som får mig att tvivla eller om han inte är speciellt kär i mig eller vad det kan vara som gör att han säger och handlar på vissa sätt. Och är han inte kär, eller har känslor för mig att det ska bli vi i framtiden så vill jag inte slösa tid på honom. Att gå och fundera på detta tar oerhört mycket enregi och jag vet varken ut eller in. Om jag ska avsluta eller inte.
Behöver hjälp med lite tankar och råd! Är så förvirrad just nu.
Gör slut. Jobba med dig själv. SEN hitta kille som får det att kännas bra, inte jobbigt.