Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fredagsdejten blev visst veckodejt😍 Hemma efter en helt obeskrivlig vecka , han är helt fantastisk! Jag vågar inte hoppas på nått seriöst men just nu lever jag I nuet och bara njuter av att få vara och göra vad jag vill med en man som verkligen vet hur man ska föra sig 💋

Varför vill du bli intresserad av det? Om du inte får ett bra intryck är det ju bara att sluta prata med den personen.
Jag misstänker att jag antingen har för höga krav eller av någon anledning attraherar bottenskrapet sas för på riktigt 100% av mina matchningar går

Plus kängan i tråden om att jag är "så hård" mot dem 🤷‍♀️

Jag fortsätter inte prata med folk som jag inte klickar med. 🤷🏻‍♀️

SÅ VEM PRATAR MAN MED 😅
Attraherar av någon anledning bara folk som är usla konverserare. Så får man rådet att "ge hen en chans, så illa kan det väl inte vara, var lite open minded" bara för att fortsätta ha en urtråkig stel konversation som absolut inte flyger och som till sist rinner ut i sanden.

Och det blir ju en självuppfyllande profetia för jag orkar ju inte skriva med nya för de tjugo senaste var urtråkiga. 🙃

Är så frustrerad.

Jag misstänker att jag antingen har för höga krav eller av någon anledning attraherar bottenskrapet sas för på riktigt 100% av mina matchningar går

SÅ VEM PRATAR MAN MED 😅
Attraherar av någon anledning bara folk som är usla konverserare. Så får man rådet att "ge hen en chans, så illa kan det väl inte vara, var lite open minded" bara för att fortsätta ha en urtråkig stel konversation som absolut inte flyger och som till sist rinner ut i sanden.

Och det blir ju en självuppfyllande profetia för jag orkar ju inte skriva med nya för de tjugo senaste var urtråkiga. 🙃

Är så frustrerad.

Jag brukar lycka hitta folk som är bra på att konversera. Tycker man märker inom ett par meddelanden om det kommer fungera eller ej. 😁

SÅ VEM PRATAR MAN MED 😅

Är så frustrerad.

Leta gemensamma nämnare och undvik dem! Långa, välskrivna presentationer brukar båda gott. Swipea inte ja på ”good vibes only” eller en emoji-kavalkad.

Jag väntade på snyggingen i nästan 20 min i går utanför kaffestället där vi skulle träffas. Sedan gick jag, och skickade ett meddelande där jag frågade om han fegat ur....

Ytterligare 20 min senare kom ett svar att han var på väg, och hade glömt tlf på gymmet. Inget beklagar eller liknande... Too late, svarade jag.

Rätt så besviken. :down:

Jag väntade på snyggingen i nästan 20 min i går utanför kaffestället där vi skulle träffas. Sedan gick jag, och skickade ett meddelande där jag frågade om han fegat ur....

Ytterligare 20 min senare kom ett svar att han var på väg, och hade glömt tlf på gymmet. Inget beklagar eller liknande... Too late, svarade jag.

Rätt så besviken. :down:
Men fy vad trist.

Jag tycker jag är så selektiv redan men uppenbarligen inte 🙈

Jag gick in en vända på Tinder nu då jag är uttråkad pga isolering och insåg att jag swipear ja på kanske max 5%. Så ja, det är inte bara du som är väldigt selektiv.

Känner dock inte att det är ngn förlust, jag har provat många olika strategier och den där man matchar med många ger ju verkligen inte bättre utfall. Så bättre att spara sin tid, tänker jag.

hm.. Avmatcha dem bara om de inte tilltalar dig? Förstår helt enkelt inte riktigt problemet här så att säga.. Om du tycker det oftast är såna och sällan personer som tilltalar dig du lyckas få kontakt med, välkommen till klubben av alla andra ;)

Jag gick in en vända på Tinder nu då jag är uttråkad pga isolering och insåg att jag swipear ja på kanske max 5%. Så ja, det är inte bara du som är väldigt selektiv.

Känner dock inte att det är ngn förlust, jag har provat många olika strategier och den där man matchar med många ger ju verkligen inte bättre utfall. Så bättre att spara sin tid, tänker jag.
Ja, swipar också sällan höger på folk. Sällan jag stöter på profiler jag gillar.

Min senaste trevliga matchning svepte jag höger på direkt pga roliga bilder. Men den stackaren satt och väntade en halv dag på att få en ny superlike att ge mig och så blev det match direkt. 😅

Ja, swipar också sällan höger på folk. Sällan jag stöter på profiler jag gillar.

Min senaste trevliga matchning svepte jag höger på direkt pga roliga bilder. Men den stackaren satt och väntade en halv dag på att få en ny superlike att ge mig och så blev det match direkt. 😅
Stackaren?

Vilken kaosvecka. Träffade The Guy i början av veckan, min bil var på service så vi hängde från vi slutat på kvällen tills vi tog bussen till jobbet via lunch o ärenden i stan. Roligt, mysigt och enkelt som vanligt, med den extra viktiga saken att jag innan pratat med honom om hur svårt jag fått för att sova med andra. Innan har jag alltid sovit sämst ensam. Men efter att ha träffat några män som inte själva kunnat sova (då kan inte jag heller sova) och där det sedan har blivit en stor grej för dem som varit negativ med att ses har jag blivit ganska mycket stressad över att inte störa och då kan jag såklart inte somna. Hans svar när jag berättade det avdramatiserade hela grejen i kombo med att han enbart varit helt obrydd över att inte sovit så mycket gångerna innan vi setts utan bara svarat att så är det alltid för honom o han vänjer sig rätt snart. Resultatet blev att jag sedan dess verkar sova som en prinsessa för har inga minnen av att varit vaken ens från vi slutar prata 😅

Senare den dagen ringde de dock från Modigo om min npf-utredning och resten av veckan var mitt enda fokus typ att överleva och inte börja gråta varenda sekund. Var så himla nervös över att inte veta vad som skulle hända, hur de skulle bemöta mig och över att bli missförstådd. Läkarbesöket på torsdagen var kaos, var inte alls förberedd på att jag skulle få berätta en massa om mina problem också och sedan åkte jag direkt till jobbet efter 3 h hos psykologen på fredagen och var helt färdig.

Perfekt veckouppladdning inför att The Guy inte frågat när vi skulle ses nästa gång 😬 Skärpte mig och skrev bara rakt av vad jag kände kring det och det var inga konstigheter alls. Kom dit som ett gråtande vrak vid 22, trams och flams till typ 02 somnade jag lugn och glad. Fick som vanligt sova i fred (jag hatar morgonar av hela mitt hjärta, han är morgonmänniska) och vakna jättelångsamt i hans famn till Coldplay som jag egentligen hade önskat kvällen innan men inte tänkt på att jag aldrig kunnat hantera det då 😅

Frågade också någon gång (framåt halv 12 tror jag) om han inte blev trött på att jag inte gick upp (stort problem för mig, speciellt i relationer) och han bara "Nej, du är ju inte mitt barn?". Han lyfter så många stenar från mina axlar! Åkte direkt därifrån till stallet och mådde bättre än jag trodde var möjligt 🥳

Får jag hoppa in här? Har läst mycket i dessa dejtingtrådar men aldrig kommit mig för att skriva något förrän nu.

Nu kan jag väl inte riktigt ses som singel längre tror jag. Eller ja jag har ju en massa tvivel hela tiden gällande killen som jag träffar nu. Har hela tiden oroat mig för vad han vill, om han bara vill ha mig som en KK eller om han vill något mer. Jag har ju "flippat" ut några gånger och ställt honom mot väggen med vad han egentligen vill med oss. Har ju velat då att han bara ska vara ärlig och säga som det är, om vi bara är KK typ. Men han har då hela tiden sagt att han inte alls träffar mig bara för den sakens skull, alltså KK, utan han träffar mig för att se om det verkligen kan bli vi i framtiden typ. Jag borde då lita på detta tänker jag, men sen har vissa handlingar gjort att jag ändå tvivlar på vad han egentligen vill.

Frågade ju honom för någon månad sen om hur han ser på oss, om han ser oss som ett par. Och han svarade ju med något att han aldrig varit någon som har behov av att sätta etikett på saker och ting. Och att han typ sett oss som ihop. Och vi har ju det vi har. Detta svar gav mig en massa griller i huvudet om att han egentligen inte vill något då?

Sedan var hans familj uppe på besök, trodde han skulle bjuda in mig på något den helgen som dem var uppe. Men han gjorde inte det och jag tog upp det med honom och sa att jag blev ledsen av det. Då sa han att han inte trodde att jag ville vara med dem i helgen. Och då bjöd han självklart in mig. Men jag tolkar ju detta som om att han inte ser oss som ett par?

Jag vet varken in eller ut om jag ska fortsätta träffa den här killen. Jag gillar honom väldigt mycket, men det är mycket som får mig att må dåligt med relationen med. Jag vet med mig att jag har väldigt dåligt självförtroende, är osäker och tror inte att någon kan gilla mig. Så jag vet inte om det är mina hjärnspöken som får mig att tvivla eller om han inte är speciellt kär i mig eller vad det kan vara som gör att han säger och handlar på vissa sätt. Och är han inte kär, eller har känslor för mig att det ska bli vi i framtiden så vill jag inte slösa tid på honom. Att gå och fundera på detta tar oerhört mycket enregi och jag vet varken ut eller in. Om jag ska avsluta eller inte.

Behöver hjälp med lite tankar och råd! Är så förvirrad just nu.

Får jag hoppa in här? Har läst mycket i dessa dejtingtrådar men aldrig kommit mig för att skriva något förrän nu.

Nu kan jag väl inte riktigt ses som singel längre tror jag. Eller ja jag har ju en massa tvivel hela tiden gällande killen som jag träffar nu. Har hela tiden oroat mig för vad han vill, om han bara vill ha mig som en KK eller om han vill något mer. Jag har ju "flippat" ut några gånger och ställt honom mot väggen med vad han egentligen vill med oss. Har ju velat då att han bara ska vara ärlig och säga som det är, om vi bara är KK typ. Men han har då hela tiden sagt att han inte alls träffar mig bara för den sakens skull, alltså KK, utan han träffar mig för att se om det verkligen kan bli vi i framtiden typ. Jag borde då lita på detta tänker jag, men sen har vissa handlingar gjort att jag ändå tvivlar på vad han egentligen vill.

Frågade ju honom för någon månad sen om hur han ser på oss, om han ser oss som ett par. Och han svarade ju med något att han aldrig varit någon som har behov av att sätta etikett på saker och ting. Och att han typ sett oss som ihop. Och vi har ju det vi har. Detta svar gav mig en massa griller i huvudet om att han egentligen inte vill något då?

Sedan var hans familj uppe på besök, trodde han skulle bjuda in mig på något den helgen som dem var uppe. Men han gjorde inte det och jag tog upp det med honom och sa att jag blev ledsen av det. Då sa han att han inte trodde att jag ville vara med dem i helgen. Och då bjöd han självklart in mig. Men jag tolkar ju detta som om att han inte ser oss som ett par?

Jag vet varken in eller ut om jag ska fortsätta träffa den här killen. Jag gillar honom väldigt mycket, men det är mycket som får mig att må dåligt med relationen med. Jag vet med mig att jag har väldigt dåligt självförtroende, är osäker och tror inte att någon kan gilla mig. Så jag vet inte om det är mina hjärnspöken som får mig att tvivla eller om han inte är speciellt kär i mig eller vad det kan vara som gör att han säger och handlar på vissa sätt. Och är han inte kär, eller har känslor för mig att det ska bli vi i framtiden så vill jag inte slösa tid på honom. Att gå och fundera på detta tar oerhört mycket enregi och jag vet varken ut eller in. Om jag ska avsluta eller inte.

Behöver hjälp med lite tankar och råd! Är så förvirrad just nu.
Du skriver att det finns mycket i relationen som får dig att må dåligt. Det i kombination med att han inte ger dig det svar du vill höra skulle få mig att avsluta det hela. En relation ska få dig att må bra - oavsett om det gäller vänskap, KK eller kärleksförhållande. Det känns som en grundprincip.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 144
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar