Dejtingtråden del 38

Efter att ha fått lite skäll av en kompis så ska jag ge den första en chans till.
Han var ju ju både snygg och trevlig.
Är dock väldigt lik en kollega till mig, hade kunnat vara hans storebror 😅
Vet inte om det var det som ställde till det för mig eller om det bara var lite för bra så att jag undrar vad haken är 😆
Ibland är man ju också bara inte emotionellt tillgänglig den dagen, eller vid det tillfället.
Låter bra att ge honom en chans till 😊
 
Verkar som jag ska på dejt om en vecka. Men jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra. Nån med förslag?
I Stockholm.

Personen ser löjligt bra ut och vi har pratat så han verkar vettig. Oklart bara hur han hittade mig för vi har inte träffats på någon dejting app eller gemensamma vänner vad jag vet utan han skickade bara meddelande direkt till mig :confused:
 
Verkar som jag ska på dejt om en vecka. Men jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra. Nån med förslag?
I Stockholm.

Personen ser löjligt bra ut och vi har pratat så han verkar vettig. Oklart bara hur han hittade mig för vi har inte träffats på någon dejting app eller gemensamma vänner vad jag vet utan han skickade bara meddelande direkt till mig :confused:

Hur presenterade han sig i sitt första meddelande då?

Jag hade tyckt att det var väldigt konstigt att få ett meddelande av en helt okänd sådär och hade absolut frågat hur han hade fått för sig att kontakta just mig.
 
Hur presenterade han sig i sitt första meddelande då?

Jag hade tyckt att det var väldigt konstigt att få ett meddelande av en helt okänd sådär och hade absolut frågat hur han hade fått för sig att kontakta just mig.
Jag trodde det var en annan person först så förvirringen var total 🙈😂
Frågade om det och tydligen har jag försökt kontakta honom enligt honom men det stämmer inte. Det hade jag kommit ihåg.
 
Jag trodde det var en annan person först så förvirringen var total 🙈😂
Frågade om det och tydligen har jag försökt kontakta honom enligt honom men det stämmer inte. Det hade jag kommit ihåg.

Det låter ju skitskumt.
Jag får meddelandeförfrågningar från män på fb ibland, är det ingen jag känner eller någon jag har många gemensamma vänner med blockar jag direkt 😅
 
Förhoppningsvis ska jag träffa hårdrockaren i veckan, känner att det behöver ske rätt snart pga mitt tålamod 🙃
Han var på festival igår och idag bad han om ursäkt för att han inte hade svarat under kvällen.
Jag är ju van vid S som kunde ta ett dygn på sig utan någon annan anledning än att han inte hade lust att svara 🙄
Så ja, det är ju annorlunda till det positiva.
Jag behöver inte skriva massor hela dagarna men jag trivs bäst med att ha en del kontakt i skrift och speciellt om jag ställer en fråga, då vill jag ha svar helst igår 😆
 
Okej, då ljuger han alltså. Jag tycker inte alls att han verkar särskilt vettig utifrån din beskrivning.
Beredd att hålla med här verkligen.
Vi pratade idag igen.
Han lät helt slut. Hade varit uppe hela natten tydligen.
Sen kom vi in på mer intimt snack och det var väl ok men från ingenstans sätter han på kameran och börjar leka med sin grej och jag bara orkar inte vad är det för fel :arghh:
Sa att jag skulle till utedasset och bajsa och la på. Har två missade samtal och några meddelanden men inte orkat svara eller läsa.
Blir bara så less
 
Beredd att hålla med här verkligen.
Vi pratade idag igen.
Han lät helt slut. Hade varit uppe hela natten tydligen.
Sen kom vi in på mer intimt snack och det var väl ok men från ingenstans sätter han på kameran och börjar leka med sin grej och jag bara orkar inte vad är det för fel :arghh:
Sa att jag skulle till utedasset och bajsa och la på. Har två missade samtal och några meddelanden men inte orkat svara eller läsa.
Blir bara så less

Hade blockat 😅
Herregud vilket psycho.
 
Beredd att hålla med här verkligen.
Vi pratade idag igen.
Han lät helt slut. Hade varit uppe hela natten tydligen.
Sen kom vi in på mer intimt snack och det var väl ok men från ingenstans sätter han på kameran och börjar leka med sin grej och jag bara orkar inte vad är det för fel :arghh:
Sa att jag skulle till utedasset och bajsa och la på. Har två missade samtal och några meddelanden men inte orkat svara eller läsa.
Blir bara så less
Akta dig för honom, känns sjukt destruktivt. Blockera honom är mitt råd.
 
Beredd att hålla med här verkligen.
Vi pratade idag igen.
Han lät helt slut. Hade varit uppe hela natten tydligen.
Sen kom vi in på mer intimt snack och det var väl ok men från ingenstans sätter han på kameran och börjar leka med sin grej och jag bara orkar inte vad är det för fel :arghh:
Sa att jag skulle till utedasset och bajsa och la på. Har två missade samtal och några meddelanden men inte orkat svara eller läsa.
Blir bara så less

Jag skulle helst se att du polisanmäler det där! Den typen av överträdelser brukar inte vara en engångsgrej...
 
Jag ska till C efter jobbet idag och bli bjuden på middag. Jag har blivit nervös nu, för att antingen han eller jag skulle komma på att det här inte är nåt för oss när vi ses igen. Samtidigt försöker jag säga åt mig att skärpa mig, vi har liksom setts en gång bara.
Vad ska man göra åt sig själv? 😅
 
Jag har under sommaren startat upp Tinder igen. och avslutat den. Det är verkligen inte för mig, jag är hellre ensam än att hålla på med det sättet att dejta.
Fick snabbt kontakt med en trevlig kille. Vi skrev någon vecka, och sågs sedan på en promenad. Han var trevlig, både intresserad av vad jag hade att säga och berättade om sig själv. Sen sågs vi igen och badade, han var lika trevlig då. Men jag kände i n g e n t i n g. Så jag tackade för mig och han tog det bra.
Raderade Tinder. Tänkte att jag ska vara singel för alltid.

Men så var vi in till Pride några från jobbet, och plötsligt glimrade något till mellan mig och en kollega. Sågs igen några dagar senare och det pirrar härligt när jag tänker på honom nu.
Det är absolut för tidigt för att säga nåt mer, men bara pirret alltså :love:
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 710
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 151
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
93 94 95
Svar
1 884
· Visningar
92 807
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 381
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp