Dejtingtråden del 38

Nu förstår jag nog inte.

Det finns ett behov av att ses i början m det avbokas?

Det är två olika 😆
Han som vill äta middag har jag inte träffat än och jag har en känsla av att vi är lite för olika.

Annars fungerar jag så med nya människor att jag behöver ses ganska tätt inpå för att hålla intresset vid liv. När jag känner personen lite bättre planar det ut.
 
Förutom hårdrockaren och middagskillen (som hänger i fortfarande, A for effort) , så skriver jag mer tre andra som känns tillräckligt intressanta för att jag skulle kunna träffas, samtliga bor nära också.

Det känns ändå positivt och uppmuntrande 😄
På måndag kommer jag antagligen träffa S igen på jobbet och jag tycker fortfarande bra om honom och han är ju så himla söt. Så ja, skönt att det ändå finns andra som är intressanta!
 
Tänk om man visste vad det är som gör att det klickar mellan folk. 4s skickade bild frän fjäll när jag var på väg upp hit till Åre. Är på annat fjäll men ändå. Vi liksom gör samma saker på varsitt håll. Men hur djupt jag än gräver så finns inte ”det”. Och det är ömsesidigt. Men det är synd, för jag tror det hade kunnat vara magiskt.

Hoppas på ngn form av IRL med den som bor alldeles för långt bort. Fortsatt bra samtal även om jag blir frustrerad och otålig på att det är så svårt att få till ett litet möte. Han överväger att flytta tillbaka till civilisationen och det vore ju praktiskt.

I övrigt är jag mest trött. Ska besikta om tuttarna nästa vecka på ”välgrundad misstanke” (skulle eg dit i måndags men ville inte ställa in resan) och det äter ju upp den mesta energin. Men det är kanske bra timing för det gör att jag inte börjar leta efter ngn annan.
 
Jag är väldigt bra på att sälja in mig själv, visa mitt bästa jag osv 😆
1000027375.jpg
 
Jag har träffat kollegan igen!
Han jobbade sent igår och kom hem till mig efter avslutat pass, oplanerat. Han behövde duscha men hade ju inga kläder med sig, så han fick låna pyjamaspyxor och en tisha. Så söt i röd/rosa :love:
Han sov över och nu sitter jag här med ett leende och längtar redan efter nästa gång vi ses.
Vi har en rolig jargong mellan oss som växlar mellan snäll/retas/seriös.
Ett megastort plus är att han och min hund typ avgudar varann!
 
Hoppar in här då jag säkert vill ha lite råd snart.

Har träffat en jurist i två månader nu, och imorgon är min sista dag på jobbet då jag sagt upp mig och vi åker iväg på en långhelg till the cotswolds, vilket jag ser fram emot enormt!

Han är några år äldre än mig och hela vårt dejtade har varit väldigt lätt och odramatiskt - han svarar snabbt, tar initiativ till dejter och jag har aldrig funderat på hans intresse. Vi ser varandra i snitt åtminstone 1.5 dagar i veckan

Börjar nog bli lite nervös då jag inte har så mycket erfarenhet av att faktiskt komma nära ett riktigt förhållande. Vi har inte haft konversation om exklusivitet eller börjat träffa varandras vänner än, men jag förväntar mig att båda händer snart, och det är mycket nytt!
 
Hoppar in här då jag säkert vill ha lite råd snart.

Har träffat en jurist i två månader nu, och imorgon är min sista dag på jobbet då jag sagt upp mig och vi åker iväg på en långhelg till the cotswolds, vilket jag ser fram emot enormt!

Han är några år äldre än mig och hela vårt dejtade har varit väldigt lätt och odramatiskt - han svarar snabbt, tar initiativ till dejter och jag har aldrig funderat på hans intresse. Vi ser varandra i snitt åtminstone 1.5 dagar i veckan

Börjar nog bli lite nervös då jag inte har så mycket erfarenhet av att faktiskt komma nära ett riktigt förhållande. Vi har inte haft konversation om exklusivitet eller börjat träffa varandras vänner än, men jag förväntar mig att båda händer snart, och det är mycket nytt!
Så mysigt! 😊
 
Ikväll ska jag antagligen träffa middagskillen. Jag ska hjälpa till hos min dressyrtränare under eftermiddagen, lite oklart hur lång tid det kommer ta men om det inte drar iväg alldeles för mycket så ska han komma förbi.
Han är brandman, rätt ålder, inga barn, spelar i ett metalband och ser bra ut. Men han är väldigt extrovert så jag får väl se om jag pallar med det 😅
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 728
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 155
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
93 914
Senast: Rie
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 417
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp