Dejtingtråden del 38

Pratade med en kompis som vuxit upp med Perserkatter.
"När de komner och drar svansen under näsan på en behöver man inte ens vara allergisk för att reagera, det måste vara den värsta katten av alla för en allergiker"
Ja, jag är beredd att hålla med 😂
 
Jättemärkligt, jag skulle ju inte dejta någon som har spindlar hemma, inte för allergi men de ger mig obehag, vilket jag antar att det gör för allergiker, ger obehag alltså, fast såklart på ett annat sätt.

Ja, det är ju något helt annat, om man inte har extrem spindelfobi och svimmar vid åsynen av ett terrarium 😁
 
Pratade med en kompis som vuxit upp med Perserkatter.
"När de komner och drar svansen under näsan på en behöver man inte ens vara allergisk för att reagera, det måste vara den värsta katten av alla för en allergiker"
Ja, jag är beredd att hålla med 😂
Fastnar håret under näsan typ? 😂 Knut har ju sånt luddhår med under hans normala hår. De är ÖVERALLT!
 
Fastnar håret under näsan typ? 😂 Knut har ju sånt luddhår med under hans normala hår. De är ÖVERALLT!

Ja, dels det och så är det något med pälsen i sig.
Prada är så silkig så det är lugnt men Oscar 🤯
Kantarell var likadan, han var dock inte lika mycket för att ligga precis vid ansiktet. Har kattförbud i sängen på natten nu eftersom jag blev så himla dålig när Oscar sov över mitt ansikte var och varannan natt.

Sorry för off topic där ett tag 😅
Han överlevde och klarade sig bättre idag eftersom vi har suttit i min säng och pratat istället för i soffan, dvs inga katter i närheten 😆
Fortfarande en jättetrevlig och fin kille!
Men det är något med honom som gör att jag saknar S, det gör jag aldrig annars 😅
Ingen aning vad det är som framkallar den känslan riktigt.
 
Jag har gjort två försök med kontakter ett via tinder men den mannen var så högtravande (för många långa sammansatta ord i konversationen) och den andra verkade först normal men hamnade sedan i jag ska tänka på dig när jag tillfredställer mig själv diket. Nu är det två med potential om hamnat där (en tidigare snubbe som verkade trevlig). Det är som att så fort man börjar prata om sex alltså inte sex chatta utan bara prata om det på ett preferensplan så är det som att de direkt spårar ur. Det är som att de inte kan hålla i sär det. Kan de inte ha konversationer om sex med sina vänner utan att hamna i ett jag ska tänka på dig i natt när jag onanerar diskussionsslut? De verkar dessutom normala fram till de där dikeskörningarna. Tänker att jag kanske ska lägga ned de där dejtingapparna, de får mig bara att förlora hoppet om mänskligheten.
 
Jag har gjort två försök med kontakter ett via tinder men den mannen var så högtravande (för många långa sammansatta ord i konversationen) och den andra verkade först normal men hamnade sedan i jag ska tänka på dig när jag tillfredställer mig själv diket. Nu är det två med potential om hamnat där (en tidigare snubbe som verkade trevlig). Det är som att så fort man börjar prata om sex alltså inte sex chatta utan bara prata om det på ett preferensplan så är det som att de direkt spårar ur. Det är som att de inte kan hålla i sär det. Kan de inte ha konversationer om sex med sina vänner utan att hamna i ett jag ska tänka på dig i natt när jag onanerar diskussionsslut? De verkar dessutom normala fram till de där dikeskörningarna. Tänker att jag kanske ska lägga ned de där dejtingapparna, de får mig bara att förlora hoppet om mänskligheten.

Det finns några som klarar av att hålla det på en rimlig nivå. Men de är få och man får vaska många 😩
 
Jaha, det var den dejten. Den sjätte snubben som går samma väg som de andra, snäll och trevlig men inget för mig.

Jag vet vad som felas med brandmannen. Han är för snäll, han är ingen mesig dörrmatta, bara för snäll.
Som bästis sa till mig.
Du behöver någon som skrattar åt dig när du ramlar, inte någon som hjälper dig upp och frågar hur det gick.
Det kan han göra när han skrattat klart om du inte redan tagit dig upp själv.
 
Ja det har inte hänt så mycket än.
Vissa svarar inte, nån svara o ursäkta sig med ”går knappt in här” Men hur ska en träffa någon då? Han hade likeat mig ändå.. (betalar så jag ser)

Den intressanta vet jag inte. Han verkar ha sovit hela helgen? 45 år och har två barn? Ja jag vetefan 😅 kan väl va skönt kanske.

Sen nån som skriver ”hihi” hela tiden? Sexigt..

Endel sållar ut sig själva snabbt genom att börja skriva om sitt kön/sexuella saker de vill göra mm

Lugn, andas.. de finns nog nån 🤣🙈
 
Jag har gjort två försök med kontakter ett via tinder men den mannen var så högtravande (för många långa sammansatta ord i konversationen) och den andra verkade först normal men hamnade sedan i jag ska tänka på dig när jag tillfredställer mig själv diket. Nu är det två med potential om hamnat där (en tidigare snubbe som verkade trevlig). Det är som att så fort man börjar prata om sex alltså inte sex chatta utan bara prata om det på ett preferensplan så är det som att de direkt spårar ur. Det är som att de inte kan hålla i sär det. Kan de inte ha konversationer om sex med sina vänner utan att hamna i ett jag ska tänka på dig i natt när jag onanerar diskussionsslut? De verkar dessutom normala fram till de där dikeskörningarna. Tänker att jag kanske ska lägga ned de där dejtingapparna, de får mig bara att förlora hoppet om mänskligheten.

Där satte du ord på nått jag undrat över med.
Jag kan också skriva om sex men att det till 90% alltid ballar ur till sexchatt?
Och så brukar jag förklara att skicka bilder och sexchatta vill jag inte, de ”förstår” men sen fortsätter de 🤪
 
Där satte du ord på nått jag undrat över med.
Jag kan också skriva om sex men att det till 90% alltid ballar ur till sexchatt?
Och så brukar jag förklara att skicka bilder och sexchatta vill jag inte, de ”förstår” men sen fortsätter de 🤪

Det har jag lyckligtvis inte råkat ut för annat än i rena spam på plattformar där man kan kontakta folk utan samtycke. :down:

Själv vill jag kunna ha en bra diskussion om preferenser utan att det spårar ur, och det ganska tidigt. Det ger mig både information om hurpass vi kan matcha eller inte, och ger ju också en fingervisning om hur de läser av gränser och klarar av att formulera sig kring sin syn på sex. Påfallande många klarar tydligen inte det alls. :banghead:

De som sen varit bäst på sexting och att kommunicera i sängen brukar vara de som från början haft ett (i mitt tycke) bra sätt att ta frågan redan från början. De som fnissar bort det eller spårar ur mer än en gång skaffar sig liksom aldrig fingertoppskänsla på vägen heller.
 
Där satte du ord på nått jag undrat över med.
Jag kan också skriva om sex men att det till 90% alltid ballar ur till sexchatt?
Och så brukar jag förklara att skicka bilder och sexchatta vill jag inte, de ”förstår” men sen fortsätter de 🤪
Det har faktiskt aldrig varit jag som har startat upp ämnet, men tänker att det kan vara ok att prata om på ett generellt plan så man är på samma våglängd. Aja, får lägga ned det där känner jag, orkar inte med :P.
 
Jag har gjort två försök med kontakter ett via tinder men den mannen var så högtravande (för många långa sammansatta ord i konversationen) och den andra verkade först normal men hamnade sedan i jag ska tänka på dig när jag tillfredställer mig själv diket. Nu är det två med potential om hamnat där (en tidigare snubbe som verkade trevlig). Det är som att så fort man börjar prata om sex alltså inte sex chatta utan bara prata om det på ett preferensplan så är det som att de direkt spårar ur. Det är som att de inte kan hålla i sär det. Kan de inte ha konversationer om sex med sina vänner utan att hamna i ett jag ska tänka på dig i natt när jag onanerar diskussionsslut? De verkar dessutom normala fram till de där dikeskörningarna. Tänker att jag kanske ska lägga ned de där dejtingapparna, de får mig bara att förlora hoppet om mänskligheten.

Ge inte upp 😄
Jag tar ju hunnit träffa sex stycken nu de senaste veckorna och alla har varit välartade och trevliga att skriva med. Om jag inte bara vill hitta någon att ligga med brukar jag vänta med sexprat tills vi setts en gång för att se om det finns någon personkemi. Bara brandmannen som gått vidare och han är jättebra även med det.
 
Ge inte upp 😄
Jag tar ju hunnit träffa sex stycken nu de senaste veckorna och alla har varit välartade och trevliga att skriva med. Om jag inte bara vill hitta någon att ligga med brukar jag vänta med sexprat tills vi setts en gång för att se om det finns någon personkemi. Bara brandmannen som gått vidare och han är jättebra även med det.
Ja alltså det är inte jag som tar upp ämnet, jag har liksom svarat på lite frågor och sen spåras det...
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 732
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 155
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
94 95 96
Svar
1 908
· Visningar
94 366
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 429
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp