Dejtingtråden del 38

Mm.. några intressanta. Framförallt en.
Jag har en tendens att fastna vid en tyvärr och då har jag lite svårt att engagera mig i fler tills en träffats. Så hoppas han vill ses och kanske relativt snart. Han jobbar här i stan ibland.
Jag skrev att jag nog vill ha häst igen men tvekat då det är dyrt och varit jobbigt iom att jag inte ville sälja förra. Då skrev han "klart du ska ha häst igen! Om det gör dig glad ska du ha de :)"
Så det var tusen green flags på de :D

En 10(!) år yngre där det är lite mer flörtigt 😅 och lekfullt. Har sagt jag vill fläta hans hår (de är jättelångt) vore kul o träffa han med. Verkar galen o rolig
 
Ska nog träffa brandmannen idag med 😁
Det är bra för mig, jag behöver ses några några gånger för att personen ska bli en "riktig" person och inte bara en bild och text. Jag är lite trög på så vis och behöver några gånger för att kunna visualisera personen.
Även med de som är intressanta från början, känns det dåligt från start vet jag att det inte är någon idé att ens försöka 😅

Skulle ju vilja träffa hårdrockaren en gång till också. Sen de två andra som också känns vettiga.
 
Blev konfunderad av en person. Vi har träffats och som person helt ok. Kul att prata med och så. Jag hade kunnat tänka mig att bara vara vän och inget mer.
En grej som stör mig är att han vid flera tillfällen frågat om han får komma till mig. Jag har varje gång sagt nej. Och nu undrar han varför jag är så rädd och hur jag mår om jag är okej.
Jag är väl inte rädd heller? Jag är bara inte så intresserad.
 
Blev konfunderad av en person. Vi har träffats och som person helt ok. Kul att prata med och så. Jag hade kunnat tänka mig att bara vara vän och inget mer.
En grej som stör mig är att han vid flera tillfällen frågat om han får komma till mig. Jag har varje gång sagt nej. Och nu undrar han varför jag är så rädd och hur jag mår om jag är okej.
Jag är väl inte rädd heller? Jag är bara inte så intresserad.
Det där är världens löjligaste taktikdrag, tror jag. Vad är du rädd för? Den som frågar så kan liksom inte föreställa sig att något annat än rädsla skulle hindra en från att träffa just honom, och säger han sådär så vill han att du ska svara Jag är inte alls rädd, kan du vara här vid sjutiden?
 
Är vädret bra på söndag ska jag spela minigolf och äta glass med en annan kille 😄
Även det är en hårdrockare med långt hår och tatueringar 😍

Den andra kan inte när jag kan och tvärtom så det lär rinna ut i sanden.
Men men, plenty of fish in the sea osv 😁

Nu kommer snart brandmannen och hämtar upp mig så ska vi köpa takeaway och se på film 😊
Han är allergisk mot katter så vi får väl se om han överlever kvällen 😆
 
Eh, ja 😅
Han mådde ju inte direkt bra här 😅
Jag är ju själv allergisk men medicinerar hela tiden så jag klarar mig. Han klarade sig inre bra alls.
Han är väldigt trevlig, snygg, rolig osv men han är jätteallergisk mot katter, verkligen jätteallergisk 😆
Jag älskar katter och kommer alltid vilja ha katter så det känns ju rätt kört detta 🤣
 
Eh, ja 😅
Han mådde ju inte direkt bra här 😅
Jag är ju själv allergisk men medicinerar hela tiden så jag klarar mig. Han klarade sig inre bra alls.
Han är väldigt trevlig, snygg, rolig osv men han är jätteallergisk mot katter, verkligen jätteallergisk 😆
Jag älskar katter och kommer alltid vilja ha katter så det känns ju rätt kört detta 🤣
Trist! Jag också testat att dejta en superallergisk grabb men det gick ju inte. Katten kommer vara kvar så. 🤷‍♀️
 
Trist! Jag också testat att dejta en superallergisk grabb men det gick ju inte. Katten kommer vara kvar så. 🤷‍♀️

Jag väljer alltid bort allergiker 😅
Visste att han är allergisk mot hästar men eftersom han bott med en hästtjej tänkte jag att det inte kunde vara så farligt och jag vill helst inte ha med mig någon i stallet ändå.

Att han är allergisk mot katter berättade han igår 😅
Han visste ju att jag har katter, det står på min profil, jag har katt på mina bilder, jag pratade om mina katter när vi var ute.
Varför välja någon med katter när man håller på att dö av katter 😂
 
Jag väljer alltid bort allergiker 😅
Visste att han är allergisk mot hästar men eftersom han bott med en hästtjej tänkte jag att det inte kunde vara så farligt och jag vill helst inte ha med mig någon i stallet ändå.

Att han är allergisk mot katter berättade han igår 😅
Han visste ju att jag har katter, det står på min profil, jag har katt på mina bilder, jag pratade om mina katter när vi var ute.
Varför välja någon med katter när man håller på att dö av katter 😂
Jag väljer också bort allergiker. Häst hade väl funkat eftersom jag ändå inte vill bo med människan och jag är pedant så det finns inga stallkläder inne eller så. Men katterna bor i huset och de kommer alltid komma först.

Jag dejtade en kille ett tag som hade problem att sova borta så vi var alltid tvungna att sova hos honom. Det var verkligen inget för mig så någon som kan vara nära katterna är ett absolut krav.
 
Jag väljer också bort allergiker. Häst hade väl funkat eftersom jag ändå inte vill bo med människan och jag är pedant så det finns inga stallkläder inne eller så. Men katterna bor i huset och de kommer alltid komma först.

Jag dejtade en kille ett tag som hade problem att sova borta så vi var alltid tvungna att sova hos honom. Det var verkligen inget för mig så någon som kan vara nära katterna är ett absolut krav.

Det är ju sjukt opraktisk 😅
Jag är ofta i stallet på morgonen, sen går jag runt i mina ridkläder hela dagen 😂
Jag har tre innekatter, en ras som inte är allergivänlig alls, tvärtom.
Är ju allergisk själv, känner mig och låter konstant lite förkyld trots medicin men det är ju mitt val och jag fattar att de flesta andra inte vill utsätta sig för det.
Så ja, väldigt märkligt.
 
Det är ju sjukt opraktisk 😅
Jag är ofta i stallet på morgonen, sen går jag runt i mina ridkläder hela dagen 😂
Jag har tre innekatter, en ras som inte är allergivänlig alls, tvärtom.
Är ju allergisk själv, känner mig och låter konstant lite förkyld trots medicin men det är ju mitt val och jag fattar att de flesta andra inte vill utsätta sig för det.
Så ja, väldigt märkligt.
Han kanske tänkte att du skulle falla pladask och lägga ut katterna på Blocket ASAP 🤣
 
Jag väljer alltid bort allergiker 😅
Visste att han är allergisk mot hästar men eftersom han bott med en hästtjej tänkte jag att det inte kunde vara så farligt och jag vill helst inte ha med mig någon i stallet ändå.

Att han är allergisk mot katter berättade han igår 😅
Han visste ju att jag har katter, det står på min profil, jag har katt på mina bilder, jag pratade om mina katter när vi var ute.
Varför välja någon med katter när man håller på att dö av katter 😂

Jag tror att många inte är så strategiska i sitt dejtande utan dejtar på med de man tycker verkar trevliga och resten får lösa sig senare, det får bli vad det blir. Man kanske inte heller tänker sig något långsiktigt utan en kortare historia och då spelar det ju ingen roll om man är allergisk.
 
Jag tror att många inte är så strategiska i sitt dejtande utan dejtar på med de man tycker verkar trevliga och resten får lösa sig senare, det får bli vad det blir. Man kanske inte heller tänker sig något långsiktigt utan en kortare historia och då spelar det ju ingen roll om man är allergisk.

Lite spelar det ju roll om man håller på att dö varje gång man ses även om det skulle vara kortsiktigt 🙄🤣
 
Jag tror att många inte är så strategiska i sitt dejtande utan dejtar på med de man tycker verkar trevliga och resten får lösa sig senare, det får bli vad det blir. Man kanske inte heller tänker sig något långsiktigt utan en kortare historia och då spelar det ju ingen roll om man är allergisk.
Fast om han är så allergisk som @Bison skriver så tycker jag faktiskt det är väldigt märkligt att dejta en person som är så tydlig med att hon har katter som Bison varit. Jag hade inte tyckt att det var värt att träffa en person som jag bara såg som något tillfälligt om jag höll på att dö i närheten av personen eller hemma hos människan.

Min syrras sambo är allergisk mot katter och mot den långhåriga katt syrran hade när de träffades i synnerhet. Det var en innekatt. Men han kunde ändå leva med katten om han medicinerade. Nu fick de ta bort katten av andra skäl. Men en del är ju så allergiska att de inte ens tål att man har haft kläderna på sig i ett hem med husdjur. En sån person gör sig inget besvär hos mig. Jag har mina innekatter som jag inte kommer göra mig av med och vill dessutom i framtiden också ha hund.
 
Fast om han är så allergisk som @Bison skriver så tycker jag faktiskt det är väldigt märkligt att dejta en person som är så tydlig med att hon har katter som Bison varit. Jag hade inte tyckt att det var värt att träffa en person som jag bara såg som något tillfälligt om jag höll på att dö i närheten av personen eller hemma hos människan.

Min syrras sambo är allergisk mot katter och mot den långhåriga katt syrran hade när de träffades i synnerhet. Det var en innekatt. Men han kunde ändå leva med katten om han medicinerade. Nu fick de ta bort katten av andra skäl. Men en del är ju så allergiska att de inte ens tål att man har haft kläderna på sig i ett hem med husdjur. En sån person gör sig inget besvär hos mig. Jag har mina innekatter som jag inte kommer göra mig av med och vill dessutom i framtiden också ha hund.

Ja, jag har en kompis som måste medicinera innan jag kommer dit eftersom hon är allergisk mot mig 😅
Även om jag är nyduschad med nytvättade kläder.
 
Han kanske tänkte att du skulle falla pladask och lägga ut katterna på Blocket ASAP 🤣

Besvikelsen när jag väljer tre små pälsbollar framför den heta brandmannen 💔

Jag var tydlig med att jag alltid kommer ha katter och han tyckte tydligen att det var värt snörvel, klåda överallt och nedsatt andning för han vill komma tillbaka idag igen 😆
Jag hoppas jag slipper ringa hans kollegor på ambulansen 🙄
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 729
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 155
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
93 998
Senast: Rie
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 418
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp