mizz_beauty
Trådstartare
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd
Skulle inte heller tro att han har fuxanlag. Hade för mig att jag hört om/sett henne innan. Säkert i ConnemaraNytt. Kul om fölis blir brun i så fall. Både Roderic och Packie är ju skimlar så det vore ju inte helt omöjligt. Men jag gillar brunskimlarna också. Tycker de har cool färg. Ändrar Graffe sig mycket under årstiderna?
Nej vad jag vet så har Graffe inget fuxanlag, han e född svart, LI är ju brunskimmel, Chanel skimmel så jag tror inte det.
Diplomsto är hon så det måste väl innebära 40p iaf (gjorde uställningsdebut på RIKS med hingst liksom). Har fått 3 föl, bruna, 2 efter Lofty Roderic riktigt fina enligt ägaren. 1 efter CPH också den brun.. Har väl gjort några starter, men mest stått på bakbenen / inte gått bra.
Skulle inte heller tro att han har fuxanlag. Hade för mig att jag hört om/sett henne innan. Säkert i ConnemaraNytt. Kul om fölis blir brun i så fall. Både Roderic och Packie är ju skimlar så det vore ju inte helt omöjligt. Men jag gillar brunskimlarna också. Tycker de har cool färg. Ändrar Graffe sig mycket under årstiderna?