Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LL och Ceta. Klart dom skummaste i lekenOk @LenaH du kan ha haft rätt hela tiden -jag bugar mig
Jag antagligen död. Typ dubbelt känns det som
Det kommer sluta med att vi revolterar och lynchar LL? Vi vill ju ha demokrati och inte diktatur
Född är hon och död. Men ll vill inte berätta vilken roll hon hade osv.Nu är det ju ingen som vet om bollen är född?
Skulle jag kunna vara död på något sätt?Ok @LenaH du kan ha haft rätt hela tiden -jag bugar mig
Det kommer sluta med att vi revolterar och lynchar LL? Vi vill ju ha demokrati och inte diktatur
Jag vet inte själv om jag lever, jag utgår ifrån att du eller cirkus dog igår i lynch men vem som blev käk (om nu någon blev det) det är helt höljt i dunkel!Ok @LenaH du kan ha haft rätt hela tiden -jag bugar mig
Född tror jag jo nog hon är svårt att finnas här på buke som ofödd?Nu är det ju ingen som vet om bollen är född?
Ja, kanske men jag tror mer på cirkus eller q eftersom de hade fler röster. MEn helt möjligt iom den dolda rösten.Skulle jag kunna vara död på något sätt?
Haha min mobil är med och twistar till detFödd är hon och död. Men ll vill inte berätta vilken roll hon hade osv.
Ja men inte så troligtSkulle jag kunna vara död på något sätt?
Men hur vet du hon är död? Är väl samma sak som hände igår eller?Född är hon och död. Men ll vill inte berätta vilken roll hon hade osv.
Skönt att du också börjar känna såOk @LenaH du kan ha haft rätt hela tiden -jag bugar mig
Tja det skulle du kunna vara rent teoretiskt. IOM två öppna röster i leken igår och fårulvens dolda röstSkulle jag kunna vara död på något sätt?
Nej! Med så många röster på sig är det svårt att tro att hon inte blev lynchadMen hur vet du hon är död? Är väl samma sak som hände igår eller?
NopeMen hur vet du hon är död? Är väl samma sak som hände igår eller?
Jag tror vi behöver släppa BM? Alltså, det kan hända EN gång och som det är kanske vi tills vidare får utgå ifrån att den som ser död ut är det. Eller, det tänker iaf jag göra. Dvs - jag kommer inte rösta på bollen igen...Hm. Om quitis och Cirkus (och kanske jag?) blev lottade och nån dog igår. Då kan ju lika gärna bollen ha varit BM idag? Eller tänker jag helt fel nu?
Nu kännas du genast mindre skum! Börjar också undra om du är död?Skönt att du också börjar känna så
Kände mej ensam och likstel.
Nån av oss är troligen död. Kanske båda.
Nu hoppas jag att jag inte blir skumförklarad pga jag tror jag kan vara död.
Förstår hur du tänker och det är faktiskt riktigt bra tänkt IOM att vi verkligen inte kan veta (numera ) om bm ens hade med resultatet i gårdagens Lynch att göra öht.Hm. Om quitis och Cirkus (och kanske jag?) blev lottade och nån dog igår. Då kan ju lika gärna bollen ha varit BM idag? Eller tänker jag helt fel nu?
Så du kan tänka dig att rösta på mig igen alltså?Jag tror vi behöver släppa BM? Alltså, det kan hända EN gång och som det är kanske vi tills vidare får utgå ifrån att den som ser död ut är det. Eller, det tänker iaf jag göra. Dvs - jag kommer inte rösta på bollen igen...