Jaha det missade jag helt! Då är hon troligtvis levande - (eller käkad)Ok, då är jag med. Håller med om att det nog är troligare att q eller cirkus är döda än du.
Fio röstade visst igår? 20:56
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha det missade jag helt! Då är hon troligtvis levande - (eller käkad)Ok, då är jag med. Håller med om att det nog är troligare att q eller cirkus är döda än du.
Fio röstade visst igår? 20:56
Jag tycker det är lite suspekt att du väldigt snabbt vill dödförklara dig själv. Varför skulle det just vara du när det kunna vara massa andra I leken?Deltagare:
1. Niyama
2. bollen__ - troligtvis död
3. cirkus - kanske död
4. Blacksmithfarm
5. QueenLilith
6. qitis - kanske död
7. Kilauea
8. Lobelia
9. Lena!
10. heffaklumpen
11. Harrysen - möjlig död
12. fio - borta?
Plus troligtvis 1-2 käkade?
Va?Jag tycker det är lite suspekt att du väldigt snabbt vill dödförklara dig själv. Varför skulle det just vara du när det kunna vara massa andra I leken?
Vet dom som är döda om att dom är döda. För utifrån info i leken så verkar det inte så. Jag kan ha fel.
Ja du skriver dig själv med på listan som möjligt död. Varför? Verkar lite som du vill godförklara dig själv vid att sätta ditt namn på den listan din röst på mig skavade redan första DL. Jag kan ju förstå tankar kring din lista, men jag ser ingen förklaring på varför du satt ditt eget namn på den förutom att försöka godförklara dig själv då
Fast Harrysen är ju en av de som kan ha lynchats dag 1? Oavsett god eller ond.Ja du skriver dig själv med på listan som möjligt död. Varför? Verkar lite som du vill godförklara dig själv vid att sätta ditt namn på den listan din röst på mig skavade redan första DL. Jag kan ju förstå tankar kring din lista, men jag ser ingen förklaring på varför du satt ditt eget namn på den förutom att försöka godförklara dig själv då
Plus. Vet dom som är döda om dom har dött eller inte är min andra fråga. Det är väl the million dollar question.
Därför är det är möjligt, om ej troligt, att jag är död? Jag vet i alla fall inte att jag skulle vara död och tror nog inte det?Ja du skriver dig själv med på listan som möjligt död. Varför? Verkar lite som du vill godförklara dig själv vid att sätta ditt namn på den listan din röst på mig skavade redan första DL. Jag kan ju förstå tankar kring din lista, men jag ser ingen förklaring på varför du satt ditt eget namn på den förutom att försöka godförklara dig själv då
Plus. Vet dom som är döda om dom har dött eller inte är min andra fråga. Det är väl the million dollar question.
Fast inte super troligt. Enligt den listan så kan ju inte båda Qitis och Harrysen vara lynchade. Så om jag skall gå på något så antar jag att Qitis blev lynchat, inte Harrysen.Fast Harrysen är ju en av de som kan ha lynchats dag 1? Oavsett god eller ond.
Varför inte cirkus? Nej det troligaste alternativet är inte Harrysen men det är ett möjligt alternativ.Fast inte super troligt. Enligt den listan så kan ju inte båda Qitis och Harrysen vara lynchade. Så om jag skall gå på något så antar jag att Qitis blev lynchat, inte Harrysen.
Tycker du drar på lite stora växlar Jag tycker din röst va konstig och det tycker jag fortfarande därav jag nämner det. Sen tycker jag även att du skriver dig själv på den listan är konstigt. Enligt den teorin så kan alla ju vara döda för vi vet inte vem som blev käk första natten?Därför är det är möjligt, om ej troligt, att jag är död? Jag vet i alla fall inte att jag skulle vara död och tror nog inte det?
Försökte sammanställa en lista över vilka som (eventuellt)finns kvar då det åtminstone för mig är ganska rörigt.
Varför skaver min röst så otroligt mycket för dig? Jag kunde ha röstat på vem som, för hade verkligen ingen teori?
Själv tycker jag det känns konstigt att du hänger upp dig så otroligt mycket på det?
Nä men det skr v jag ju? Vad hänger du upp dig på egentligen? Varför antar du att q blev lynchad och inte cirkus?Fast inte super troligt. Enligt den listan så kan ju inte båda Qitis och Harrysen vara lynchade. Så om jag skall gå på något så antar jag att Qitis blev lynchat, inte Harrysen.
Qitis hade väl flest röstar eller? Jag sitter på mobilen på jobbet så inte helt enkelt att hoppa fram och tillbaka. Försökte kolla röstlistan innan jag svaradeVarför inte cirkus? Nej det troligaste alternativet är inte Harrysen men det är ett möjligt alternativ.
Men gud, alla röster i dl 1 var väl konstiga i så fall? Jag har redan förklarat mängder av gånger att jag inte hade någon teori. HUR skulle jag kunna haft det? Det hade ju inte du själv heller?Tycker du drar på lite stora växlar Jag tycker din röst va konstig och det tycker jag fortfarande därav jag nämner det. Sen tycker jag även att du skriver dig själv på den listan är konstigt. Enligt den teorin så kan alla ju vara döda för vi vet inte vem som blev käk första natten?
Jag tror inte du blev lynchat första DL. Om inte lynchen blev stoppat så tror jag det va Qitis som rök inte du.
Q och Cirkus hade 3 röster, jag hade 2Qitis hade väl flest röstar eller? Jag sitter på mobilen på jobbet så inte helt enkelt att hoppa fram och tillbaka. Försökte kolla röstlistan innan jag svarade
Tycker du hakar dig väldigt mycket upp på det. Jag har redan förklarat hur jag tänker ja alla röstar är konstiga DL1. Men det betyder inte att jag inte tycker din är konstig för det.Men gud, alla röster i dl 1 var väl konstiga i så fall? Jag har redan förklarat mängder av gånger att jag inte hade någon teori. HUR skulle jag kunna haft det? Det hade ju inte du själv heller?
Ah, kanske lättare att teoria med röstlistarna. Skall försöka komma på datorn sen och skriva ut dom. Men är ju fortfarande att Qitis eller cirkus är mer troliga kandidater för lynch för min del. Så det är vad jag utgår ifrån. Jag tror inte du blev lynchat så min troliga döda lista kommer se annorlunda ut än dinQ och Cirkus hade 3 röster, jag hade 2
Det kanske är det LL vill, att goda och onda ska sammarbeta och leta efter vilka som är döda/levande, istället för att bara jobba mot varandraI den här leken letar vi inte onda att rösta på, vi letar levande att rösta på
KnapptOch fio är väl kvar?