Måste ju ändå procentuellt sett vara mindre risk att du är död än nån av Q & cirkus tänker jag. Även om jag fattar att det med dold + öppen röst absolut är möjligt att du dog i nån typ av lottning.Q och Cirkus hade 3 röster, jag hade 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju ändå procentuellt sett vara mindre risk att du är död än nån av Q & cirkus tänker jag. Även om jag fattar att det med dold + öppen röst absolut är möjligt att du dog i nån typ av lottning.Q och Cirkus hade 3 röster, jag hade 2
Ja precis, jag tror inte jag är död?Måste ju ändå procentuellt sett vara mindre risk att du är död än nån av Q & cirkus tänker jag. Även om jag fattar att det med dold + öppen röst absolut är möjligt att du dog i nån typ av lottning.
DL1 21:00
16:58 Blacksmithfarm röstar på qitis
16:59 qitis röstar på Kilauea
18.50 Harrysen röstar på QueenLilith
18.58 Cirkus röstar på Harrysen
19.46 Lobelia röstar på Cirkus
20.25 Queenlilith röstar på Harrysen
20.39 Bollen__ röstar på bsf
20.39 LenaH röstar på qitis
20.56 Kilauea röstar på qitis
20.57 Niyama röstar på Cirkus
20.59 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.59 Qitis ändrar röst till cirkus
DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
20.48 qitis röstar på LenaH
20.49 Lobelia röstar på fio
20.50 Queenlilith röstar på Cirkus
20.51 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.53 LenaH ändrar röst till bollen_
20.56 Niyama röstar på bollen
20.56 fio röstar på Queen Lilith
20.56 Harrysen röstar på Cirkus
20.56 Kilauea röstar på queenlilith
20.59 Queenlilith ändrar röst till _bollen
21.00 Qitis ändrar röst till bollen
För sent - Bollen röstar på QueenLillith
Ja du verkar inte heller veta om du är död eller levande antar att ingen får veta det helt enkeltSååå... vi vet ju inte om ulvarna käkat eller om alla överlevt nätterna. Men OM de käkat så var det ju kanske en persons röst som inte räknades igår pga blivit mat och kanske en persons röst från lynchen DL 1. Åsså en fårulv. Alltså det blir ju sjuuuukt svårt att se något utifrån listorna när man inte vet vem som lever eller är död?
Jag fick 6 röster, men Q kan vara död? Det kan också vara en fårulvsröst där. Det kan ju även vara en äten persons röst där. Så jag kan ha 6 röster, men jag kan potentiellt också ha 3 röster? Det var ju dock ingen annan som hade så många som 3, så jag borde ju varit den som blev utröstad igår. Queenlilith har visserligen 2 röster, och är bägge de personerna levande så beror det ju också på om fårulven röstat där dolt eller öppet.
Det finns ju en möjlighet att det blev lottning, det är ju om fårulven röstat öppet på mig och dolt på queenlilith och om då de döda röstat på mig och levande på henne.
Hmm.. min slutsats är att jag troligen är död
Jag har också funderat på detta men inte hunnit sätta mig in i det tillräckligt mycket. Men jag skulle gärna också få veta varför det skulle vara mer troligt att du dog i DL1 än cirkus, för ni hade väl lika många röster i tråden?Jag reagerar på att flera verkar tycka att just jag skulle dött i dl1 ? Varför inte cirkus ?
Kanske är det så att det finns info ute som gör att det är så , men det kan ju lika gärna vara dimridåer från onda tex -goda tror jag inte ägnar sig åt dimridåer
Noterar det iaf
För min del berodde det på att jag inte läst ordentligt, sittar på mobilen och tycker inte röst listan va super tydlig med antalet röstar bredvid. Men så blir det ibland när man skriver innan man dubbeltkollar. Nu så är det båda dig och Cirkus på min lista som potentielt lynchade från DL 1.Jag reagerar på att flera verkar tycka att just jag skulle dött i dl1 ? Varför inte cirkus ?
Kanske är det så att det finns info ute som gör att det är så , men det kan ju lika gärna vara dimridåer från onda tex -goda tror jag inte ägnar sig åt dimridåer
Noterar det iaf
Vi får vara halvdöingar ihop du jag och cirkus nä men som du skriver borde vi ju kunna avskriva mig från de levande iaf om inget under skettJa du verkar inte heller veta om du är död eller levande antar att ingen får veta det helt enkelt
Men håller med om att du är mest troligt död. Med så pass stor andel av rösterna
Tror att vi kan avskriva bollen som ev borgmästare iom detta inlägget ? Tror hon skulle försöka få fram något om att hon skulle vara levande i så fall. ( om hon hade stoppat lynchen menar jag )
Sedan på vilken sida bollen är är ju mer oklart
Fick liten känsla av att hon kunde vara siad igår -men kan ju lika gärna vara tvärlurad -eller läst av leken fel.
Jag vet inte vart jag ska börja, så jag börjar här.DL1 21:00
16:58 Blacksmithfarm röstar på qitis
16:59 qitis röstar på Kilauea
18.50 Harrysen röstar på QueenLilith
18.58 Cirkus röstar på Harrysen
19.46 Lobelia röstar på Cirkus
20.25 Queenlilith röstar på Harrysen
20.39 Bollen__ röstar på bsf
20.39 LenaH röstar på qitis
20.56 Kilauea röstar på qitis
20.57 Niyama röstar på Cirkus
20.59 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.59 Qitis ändrar röst till cirkus
DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
20.48 qitis röstar på LenaH
20.49 Lobelia röstar på fio
20.50 Queenlilith röstar på Cirkus
20.51 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.53 LenaH ändrar röst till bollen_
20.56 Niyama röstar på bollen
20.56 fio röstar på Queen Lilith
20.56 Harrysen röstar på Cirkus
20.56 Kilauea röstar på queenlilith
20.59 Queenlilith ändrar röst till _bollen
21.00 Qitis ändrar röst till bollen
För sent - Bollen röstar på QueenLillith
Jag vill bara försvara mig själv och verkligen understryka att det faktiskt är för jag har dålig koll Iaf om jag hade suttit i lyan vore det ju vara ett extremt dumt sätt att outa mig själv på det viset, och att jag faktiskt trodde Qitis hade flest röstar igår när jag skrev det inlägget. Annars hade jag inte skrivit det. Nu är det ett tag sen jag spelade senast, men även där så tyckte otroligt många att jag spelade skumt. (pippi på cirkus) jag försöker, men jag kan ju inte riktigt ändra på hur jag är Jag kanske bara är skit skum.Jag vet inte vart jag ska börja, så jag börjar här.
DL 1
Det stog lika mellan cirkus och qitis, alla - eller i alla fall majoriteten - antog att det uteblivna resultatet berodde på BM och att ingen dog.
Jag teoriade under natten kring vem av Q och cirkus som i så fall skulle varit BM, eftersom om Q hade varit det så borde vi ha fått veta att cirkus dog (BMs röst hade vägt över i lottning) men om Cirkus varit det hade lynchen stoppats pga att cirkus i så fall skulle ha meddelat LL detta i förväg. Detta fick mig då att misstänka Qitis. Tillsammans med att qitis och Niyamas röster på cirkus strax före DL stack ut.
MEN - nu vet vi att vi inte får reda på resultatet så då faller hela resonemanget ovan. Det kan dock vara värt att komma ihåg när man funderar på t.ex. vem som har eller inte har käkats DL1 - då lyan kan ha antagit att alla fortfarande levde och i bästa fall käkat en lynchad spelare t.ex. cirkus som enligt min teori då skulle vara BM och således godförklarad.
Cirkus har nämnt flera gånger att hon inte vet om hon lever, nu verkar det kanske inte som att döda spelare ens får reda på det i kulisserna, men ändå.
DL 2
Slutar med att det högst troligt är bollen__ som lynchas, även om det under exakt rätt förutsättningar skulle kunna vara annorlunda. Någon påpekade dock att bollen__ inte borde vara BM för då borde hon stoppat lynchen och således veta att hon lever. Å tredje sidan är sådan info kanske bäst att hålla för sig själv. Så ja. Troligtvis lynchad, inte troligt käk Natt 2 i alla fall.
Vet att jag reagerade imorse på att QueenLilith inte nämnde cirkus när resultatet från DL1 diskuterades. Kanske stämmer det hon sedan skrev (att hon hade dålig koll), men kanske försa hon sig då hon sitter i lyan och VET att cirkus käkades (då vi fortfarande trodde att vi skulle få veta vem som åkte ut och att cirkus därmed såg god ut (i dubbel bemärkelse))
Det stämmer däremot inte med QueenLilith som ledare följandes cirkus - eftersom cirkus i detta scenarie är god. Men hon är lyakandidat på min lista idag.
Övriga Ledar-kandidater:
LenaH - följde mig i så fall, och det vet jag att det inte stämmer eftersom jag vet min egen roll
Niyama är sista möjligheten där, men jag vet inte om det är något hon skulle göra som ledare? Oftast så kommer vi ju fram till att vinkningar inte har skett, såvitt som jag minns från tidigare lekar.
Igår sticker Lobelias röst på fio och fios röst på QueenLilith ut lite i och med disskussionen som var om att samla rösterna för att kunna avgöra vem som lynchades. Nu behöver man inte hålla med om att det är en bra stratergi iof. Men det skulle kunna vara ett sätt att ge fårulven större möjlighet att påverka utgången av lynchen. Så lite skummt känns det.
Ursäkta rörigt inlägg, men det är så det ser ut inne i min hjärna nu. Ska pausa och fundera lite mer nu.
Förstår att det kan vara så.Jag vill bara försvara mig själv och verkligen understryka att det faktiskt är för jag har dålig koll Iaf om jag hade suttit i lyan vore det ju vara ett extremt dumt sätt att outa mig själv på det viset, och att jag faktiskt trodde Qitis hade flest röstar igår när jag skrev det inlägget. Annars hade jag inte skrivit det. Nu är det ett tag sen jag spelade senast, men även där så tyckte otroligt många att jag spelade skumt. (pippi på cirkus) jag försöker, men jag kan ju inte riktigt ändra på hur jag är Jag kanske bara är skit skum.
Överlag så tycker jag det fattas lite grävande och teorier under dagen. Jag försökte lite imorges, men jag har inte så mycket att gå på känner jag. Skall strax åka till stallet, så kommer inte hoppa in igen förens ikväll.
Jepp, I am right here with youFörstår att det kan vara så.
Jag försöker bara bena ut något i den här röran av lek, och så reagerade jag på det.
Känns som att vara på Dag 1 konstant eftersom vi inte får någon info vid uppdateringarna
Jag fattar inte det här. Du verkar utgå ifrån att fårulvens röst inte låg på cirkus eller Q?DL 1
Det stog lika mellan cirkus och qitis, alla - eller i alla fall majoriteten - antog att det uteblivna resultatet berodde på BM och att ingen dog.
Jag teoriade under natten kring vem av Q och cirkus som i så fall skulle varit BM, eftersom om Q hade varit det så borde vi ha fått veta att cirkus dog (BMs röst hade vägt över i lottning) men om Cirkus varit det hade lynchen stoppats pga att cirkus i så fall skulle ha meddelat LL detta i förväg. Detta fick mig då att misstänka Qitis. Tillsammans med att qitis och Niyamas röster på cirkus strax före DL stack ut.
MEN - nu vet vi att vi inte får reda på resultatet så då faller hela resonemanget ovan. Det kan dock vara värt att komma ihåg när man funderar på t.ex. vem som har eller inte har käkats DL1 - då lyan kan ha antagit att alla fortfarande levde och i bästa fall käkat en lynchad spelare t.ex. cirkus som enligt min teori då skulle vara BM och således godförklarad.
Cirkus har nämnt flera gånger att hon inte vet om hon lever, nu verkar det kanske inte som att döda spelare ens får reda på det i kulisserna, men ändå.
Den missade jag att ta med i beräkningen... det kan den såklart ha gjort.Jag fattar inte det här. Du verkar utgå ifrån att fårulvens röst inte låg på cirkus eller Q?
Inte käkad?Ja precis, jag tror inte jag är död?
Det skulle jag såklart kunna vara, men jag antar att den risken är lika stor som för alla andraInte käkad?
Näe den är betydligt mindre om du är ulvDet skulle jag såklart kunna vara, men jag antar att den risken är lika stor som för alla andra
Det är jag inteNäe den är betydligt mindre om du är ulv