Eller nu kanske jag rörde ihop det helt. Men någon röst kom in 21.01. Spelar på mobilen så har inte helt koll.Hon röstade väl för sent? Hennes senaste inlägg va inne 21.01 vad jag såg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller nu kanske jag rörde ihop det helt. Men någon röst kom in 21.01. Spelar på mobilen så har inte helt koll.Hon röstade väl för sent? Hennes senaste inlägg va inne 21.01 vad jag såg
Jag leker från mobilen och kan därför tyvärr inte kontrollera rösttider mot bukeklockan. Därför jag ber om röstlistor.Enligt min klocka var min första röst inne i god tid och ändringen precis på klockslaget.
Andra rösten var också i tid så det är den som ska räknas om det nu spelar roll.Det var en röständring, första rösten var inne i tid och räknas.
Ändringen borde varit inne i tidEller nu kanske jag rörde ihop det helt. Men någon röst kom in 21.01. Spelar på mobilen så har inte helt koll.
Ingen röst 21.01, @qitis röst var i tid.Eller nu kanske jag rörde ihop det helt. Men någon röst kom in 21.01. Spelar på mobilen så har inte helt koll.
Tror även min ändring var inne i tid men vet att det var precis på dl -tid. Men trodde iaf att den kom in i tid men jag vet att jag skrev febrilt för den skulle hinna in så möjligt att den inte hann detDet var en röständring, första rösten var inne i tid och räknas.
Det är ändå ni som får vänta på uppdatering.Sorry att vi inte uppdaterat @Madalitso - jag gick ifrån datorn och hoppades på @heffaklumpen
Någon anledning bara dessa 4 röster ska räknas?DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
bollen__ : 1
heffaklumpen 1
Kilauea 1
Lobelia 1
Andra rösten var också i tid så det är den som ska räknas om det nu spelar roll.
Din röständring kom 21.00.Tror även min ändring var inne i tid men vet att det var precis på dl -tid. Men trodde iaf att den kom in i tid men jag vet att jag skrev febrilt för den skulle hinna in så möjligt att den inte hann det
Den kom i tidTror även min ändring var inne i tid men vet att det var precis på dl -tid. Men trodde iaf att den kom in i tid men jag vet att jag skrev febrilt för den skulle hinna in så möjligt att den inte hann det
Och @Harrysen som röstade på Cirkus?DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
20.48 qitis röstar på LenaH
20.49 Lobelia röstar på fio
20.50 Queenlilith röstar på Cirkus
20.51 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.53 LenaH ändrar röst till bollen_
20.56 Niyama röstar på bollen
20.56 fio röstar på Queen Lilith
20.56 Harrysen röstar på Cirkus
20.56 Kilauea röstar på queenlilith
20.59 Queenlilith ändrar röst till _bollen
21.00 Qitis ändrar röst till bollen
För sent - Bollen röstar på QueenLillith
bollen__ : 6
Kilauea 1
Queenlilith 2
fio 1
Men vad fan ?!Tack!
Då är rösterna räknade och resultatet registrerat.
NattDL 8.30
JAg sa ju det? Trodde du på riktigt att detta var en vanlig lek??Men vad fan ?!
Ok @LenaH du kan ha haft rätt hela tiden -jag bugar migMen vad fan ?!