Inte så lång tid kvar till DL. Hur ser röstningen ut? Är på mobilen så lite svårare att orientera mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ena sidan håller jag med, åh andra sidan blir det tråkigt med lekar som till stor del består av hämndröster i dl 1, jag tycker det är att göra det lätt för sig.Jo men hur skall man annars rösta i första DL. ville ju ändå lägga en röst för att rädda mig själv. Så av dom som redan hade röstar känner jag väl ändå att Harrysen är ett bättre val än dom jag inte har info om alls. Någonstans måste man ju rösta.
MEn hörru, jag skrev ju att det var ett skämt för att belysa hur knepigt det är att leka när skeendet är helt dolt?Hm.
Hjärnan går på högvarv
Funderar på om både cirkus och LenaH försöker förmedla att de är döda egentligen
Det som talar emot en god LenaH är att direkt efter lynchen igår skrev hon något i stil med att hon lika gärna kunde dött ? Vilket jag tidigare idag skrivit om.
Försöker hon sprida förvirring och tvivel rent av ?
Och hon kan dessutom vara ledarvarg enligt vad jag skrivit tidigare iom rösten på mig igår
Bsf behöver inte vara ulv vid närmare eftertanke om det är LenaH som är ledarvarg. Hon kan göra precis ! Vad som helst ! som ond.
Annars skulle jag vara benägen att rösta på bsf egentligen såsom varande första ulv som röstade och LenaH skulle följa henne. Men vete sjutton om LenaH skulle göra så ”enkelt ” för att visa sig för lyan. Mer troligt att hon försöker sprida förvirring faktiskt och hon har skrivit en hel del om onda lls redan igår och även försökt påskina att hon skulle lika gärna kunna dött igår -vilket jag reagerade på och även visat att det faktiskt inte var möjlig rent utefter roller och hur röstningen skulle kunna utfalla med alla aspekter hur rollers skills kunnat användas.
Jag hittar inte så mycket mer och röstar därför på LenaH
Qitis röstar på LenaH
Fine. Så du menar att jag har fel ?MEn hörru, jag skrev ju att det var ett skämt för att belysa hur knepigt det är att leka när skeendet är helt dolt?
Vemsomhelst kan vara död eftersom ulvarna antagligen käkat i natt.
Niyama röstar på bollenÄh, en samling uddaröster hjälper oss INGENSTANS.
LenaH ändrar röst till bollen_ för att åtminstone försöka få någon slags klarhet i vem som dör och Bsf var först att rösta och jag tycker hon åtminstone har försökt teoria.
För hon röstade på mig. Dom andra har jag ingen info om men tyckte hennes röst mig va lite konstig och finns ju inte så mycket annan info att gå ifrån.
JAmen samla på NÅGOT sätt måste vi nog, tror du på allvar att @Massastrunto helt plötsligt kommer redovisa vad som hänt ikväll? Tror du verkligen att BM var i farten och att ulvarna dök på ängeln typ?Fine. Så du menar att jag har fel ?
Det enda andra jag reagerat lite extra på är niyama som ville samla rösterna osv. Det kändes konstigt för mig för det kommer ändå visa sig efter dl idag om LL kommer redovisa vem som dött ?