Det förstår jag. Jag är en möjlig BM som stoppat en lynch oavsett vad jag såg ut somJag blir misstänksam mot att du verkar vilja se dig själv som möjlig BM, din reaktion vid DL igår såg inte direkt ut som en BM som stoppat en lynch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag. Jag är en möjlig BM som stoppat en lynch oavsett vad jag såg ut somJag blir misstänksam mot att du verkar vilja se dig själv som möjlig BM, din reaktion vid DL igår såg inte direkt ut som en BM som stoppat en lynch.
Hur kul tror du det är att kanske vara dödJAg tänker att du och @qitis (nån av er så jag tar det säkra före det osäkra) antagligen är döda så behöver jag inte lägga energi på er två...
Jag tror inte heller att det måste varit BM i farten igår, vad är oddsen?
Så borde det vara om det nu är så. Samtidigt är det ju märkligt om vissa vet och andra inte?Med tanke på detta bör alltså siaren och spionen veta om de dött för att de inte längre får svar på sia och spionrad.
Fan nånstans måste jag ju sortera? Och om q och H ska sorteras bort kan jag väl få misstänka de som misstänker oss som ändå är möjliga BM?Jag blir misstänksam mot att du verkar vilja se dig själv som möjlig BM, din reaktion vid DL igår såg inte direkt ut som en BM som stoppat en lynch.
Precis, det var så jag tänkte. Innan jag kom på att denna LL def är ond. Utan diskussion...Med tanke på detta bör alltså siaren och spionen veta om de dött för att de inte längre får svar på sia och spionrad.
Jag antar att i så fall vet ulvarna att en av dem dött men inte vem?Så borde det vara om det nu är så. Samtidigt är det ju märkligt om vissa vet och andra inte?
Det är väl samma med ledarvargen att den vet om den dött eftersom den kommer in i lyan, fast frågan är om den ulv som dog istället kommer veta?
Du missade @cirkus röst.DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
bollen__ : 1
heffaklumpen 1
Ska du inte rösta på mig, jag kan ju ha bidragit till din möjliga död?Jag känner att det blev lite för svårt för mig när det inte finns nåt att analysera ifrån i nuläget.
Jag bbehöver rösta och röstar på en som tyckt jag var skum och påstår att jag var säker på att jag blivit käk och det har jag aldrig påstått . Dessutom är det skumt att misstänka en som är möjlig BM tycker jag. Fast jag kanske är död så min röst kanske spelar noll roll
cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig
Inlagd, den kom medan jag skrevDu missade @cirkus röst.
Jag skrev fel, menade bara död (i lynch).Va?
Var har du fått det ifrån?
Jag har bara uttryckt att jag kanske är lynchad vi var 2 med 3 röster var och en med 2. Och sen fårulv och extraröster hit och dit. Men jag är möjligt död…
Nu gör du det väldigt enkelt för dig. Även bsf har väl haft såna funderingar om jag inte missminner mig.Jag känner att det blev lite för svårt för mig när det inte finns nåt att analysera ifrån i nuläget.
Jag bbehöver rösta och röstar på en som tyckt jag var skum och påstår att jag var säker på att jag blivit käk och det har jag aldrig påstått . Dessutom är det skumt att misstänka en som är möjlig BM tycker jag. Fast jag kanske är död så min röst kanske spelar noll roll
Det här blir bara mer och mer skruvatHur kul tror du det är att kanske vara död
Det blir mest bara fler frågetecken.Så borde det vara om det nu är så. Samtidigt är det ju märkligt om vissa vet och andra inte?
Det är väl samma med ledarvargen att den vet om den dött eftersom den kommer in i lyan, fast frågan är om den ulv som dog istället kommer veta?
Okej, tack för svarFör hon röstade på mig. Dom andra har jag ingen info om men tyckte hennes röst mig va lite konstig och finns ju inte så mycket annan info att gå ifrån.
Hon kanske ÄR död? Och vill förmedla det på något sätt? Oavsett vilket så känner iaf jag att en röst på cirkus känns lite bortkastad?Känns som jag hakar upp mig, men tycker cirkus röst på mig är väl enkel. Dessutom håller hon på att pratar om att ev vara död hela tiden. Ingen annan av de som ev kunde varit uppe för lynch igår gör det (q och Harrysen tror jag vi alla enats om).
Kan den rösten vara en vink från ledarvargen till lyan? Formely known as.. ?Jag känner att det blev lite för svårt för mig när det inte finns nåt att analysera ifrån i nuläget.
Jo men hur skall man annars rösta i första DL. ville ju ändå lägga en röst för att rädda mig själv. Så av dom som redan hade röstar känner jag väl ändå att Harrysen är ett bättre val än dom jag inte har info om alls. Någonstans måste man ju rösta.Okej, tack för svar
Ja, alltså det var ju en ren BOP precis som Harrysen själv skrev också. Men de flesta röster igår var väl mer eller mindre (förtäckta) BOPar.
Jag tycker nog ändå att det sticker ut litegrann att du lägger en hämndröst, även om jag förstår att du behövde lägga en andraröst. Men just för att det fanns fler som hade en röst vid tillfället.