C'mon let's twist again (Ulvlek)

Så borde det vara (ang ledarvargen ) Men det är för konstigt om det är så att döda fortsätter. Jag vet ju inte om jag dött själv.
Ja, det känns ganska hopplöst. Går ju inte att se mönster och man vet inte ens om man röstar på en död eller levande deltagare.

Men jag tolkar detta:
Så länge man inte meddelats något annat av LL så förväntas man lägga en röst i tråden precis som vanligt.
Som att man inte meddelas att man är död.

Jag vill lyncha samma person om och om igen för att se vad som händer.
om man bara visste vem som var lynchad skulle det ju vara lättare O_o

Det kommer oavsett bli uppenbart om det är så att det inte avslöjas vem som är död efter dagens Lynch ?
För nu finns det inga beskrivna förmågor kvar i rollerna som kan stoppa en Lynch till.

Jag hade en tanke om uppdateringar om vem som lynchas/käkas kan vara fördröjda med ett dygn ?
Så teorier kan fortsätta från alla ett tag men inte i månadsvis 😅

Står ju heller inget om att de döda ”måste ” teoria bara att de inte är begränsade till det när jag tänker efter?

Finns inte så mycket att nysta i så här långt. Mest förvirring om någon dött (kan man inte få rösta på LL? Står det något om det i reglerna ?:confused: )

Har ägnat några minuter åt att försöka kolla efter vinkar från ledarvargen utifrån gårdagens röstning

Utifrån teorin att ledsrvargen följer en ulvs röst så skulle @queenlilth kunna vara ledarvarg som lägger lekens första andraröst på @Harrysen , i så fall följa ulven @cirkus första röst på densamma

@LenaH skulle kunna vara ledarvarg då hon lägger första andrarösten (på mig dessutom :meh:) hon skulle i så fall följa en ulvig Bsf som la första rösten på nog

@Niyama skulle kunna vara ledarvarg som i så fall följer ulven @Lobelias första röst på cirkus

Tredje rösten på mig från @Kilauea känns lite som en lätt hämndröst för jag röstade på henne, svag röst det medges from min sida dock.
Men kan givetvis vara ulv eller ledarvarg men i så fall borde cirkus vara i lyan och hon försökte rädda henne tycker jag.

Annars har ledarvargen lagt en uddaröst för att inte synas.eller rentav lagt en uddaröst på en ulv ? Ffa om min tanke nedan skulle ha en bäring

Jag kan inte låta bli att undra om det var tre goda uppe för Lynch igår (menar de som hade mest synliga röster ) hur många gånger har vi inte sett det i lekarna att goda hamnar i fokus och blir de med mest röster ?
Och ulvarna lutar sig tillbaka och har roligt -då det oftast dessutom är goda som röstar på goda som därigenom hamnar under lupp nån eller några DL framåt.
I så fall är det i uddarösterna vi ska leta ulvar i stort sett
Obs att jag inte vet, men LenaH brukar mig veterligen aldrig hinta i lekar oavsett roll/sida :laugh: .

Jag känner mig fortfarande skum mot cirkus, som kände sig så säker på att hon borde blivit käk. Visste hon om nån dold röst?

om man bara visste vem som var lynchad skulle det ju vara lättare O_o

Det kommer oavsett bli uppenbart om det är så att det inte avslöjas vem som är död efter dagens Lynch ?
För nu finns det inga beskrivna förmågor kvar i rollerna som kan stoppa en Lynch till.

Jag hade en tanke om uppdateringar om vem som lynchas/käkas kan vara fördröjda med ett dygn ?
Så teorier kan fortsätta från alla ett tag men inte i månadsvis 😅

Står ju heller inget om att de döda ”måste ” teoria bara att de inte är begränsade till det när jag tänker efter?
Det fetade.

Vet du något som jag inte vet? BM finns fortfarande, död eller levande med förmågan använd eller kvar.

hur skulle du kunnat dött förresten ? Du hade väl ingen röst i leken så även med två dolda röster på dig (fårulven dolda + bm extra ) så skulle du ju inte lynchas iom att vi var två med tre röster så även om en av oss hade fårullens ogiltiga röst så skulle ju någon av oss lynchats.
Harrysen som hade 2 röster verkar inte heller veta om att hon skulle vara död

Revy teoretiskt kan någon av alla med en röst kunnat lynchats iom dolda rösterna och lottning mot de som hade tre röster
Det var mer skämtsamt menat, @Massaunderligagrejer kan ju ha hittat på ungefär vad som helst...

Kan vi inte se till att den som lynchas idag har klar majoritet av rösterna i alla fall? Så vi vet vem som borde vara död.
Å andra sidan så kommer det egentligen bli uppenbart efter dagens Lynch om det är en twist från LL att inte uppdatera med vem som dog eller om den som dött vet om det. För det finns ingen roll med skills kvar att stoppa en Lynch till helt enkelt

Å andra sidan så kommer det egentligen bli uppenbart efter dagens Lynch om det är en twist från LL att inte uppdatera med vem som dog eller om den som dött vet om det. För det finns ingen roll med skills kvar att stoppa en Lynch till helt enkelt
Ja fast om det inte redovisas vem som dör och röstläget är jämnt så kommer vi inte veta vem som blivit lynchad. Därav bättre att försöka få nån med klar majoritet.

Det fetade.

Vet du något som jag inte vet? BM finns fortfarande, död eller levande med förmågan använd eller kvar.
Jag säger bara att förmågan att stoppa en Lynch till (om det nu var det som hände igår ) finns inte.
Det kommer ergo bli uppenbart efter uppdateringen idag om någon dör eller inte

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 574
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar