Finns inte så mycket att nysta i så här långt. Mest förvirring om någon dött (
kan man inte få rösta på LL? Står det något om det i reglerna ? )
Har ägnat några minuter åt att försöka kolla efter vinkar från ledarvargen utifrån gårdagens röstning
Utifrån teorin att ledsrvargen följer en ulvs röst så skulle @queenlilth kunna vara ledarvarg som lägger lekens första andraröst på
@Harrysen , i så fall följa ulven
@cirkus första röst på densamma
@LenaH skulle kunna vara ledarvarg då hon lägger första andrarösten (på mig dessutom
) hon skulle i så fall följa en ulvig Bsf som la första rösten på nog
@Niyama skulle kunna vara ledarvarg som i så fall följer ulven @Lobelias första röst på cirkus
Tredje rösten på mig från
@Kilauea känns lite som en lätt hämndröst för jag röstade på henne, svag röst det medges from min sida dock.
Men kan givetvis vara ulv eller ledarvarg men i så fall borde cirkus vara i lyan och hon försökte rädda henne tycker jag.
Annars har ledarvargen lagt en uddaröst för att inte synas.eller rentav lagt en uddaröst på en ulv ? Ffa om min tanke nedan skulle ha en bäring
Jag kan inte låta bli att undra om det var tre goda uppe för Lynch igår (menar de som hade mest synliga röster ) hur många gånger har vi inte sett det i lekarna att goda hamnar i fokus och blir de med mest röster ?
Och ulvarna lutar sig tillbaka och har roligt -då det oftast dessutom är goda som röstar på goda som därigenom hamnar under lupp nån eller några DL framåt.
I så fall är det i uddarösterna vi ska leta ulvar i stort sett