C'mon let's twist again (Ulvlek)

Obs att jag inte vet, men LenaH brukar mig veterligen aldrig hinta i lekar oavsett roll/sida :laugh: .

Jag känner mig fortfarande skum mot cirkus, som kände sig så säker på att hon borde blivit käk. Visste hon om nån dold röst?
Va?
Var har du fått det ifrån?

Jag har bara uttryckt att jag kanske är lynchad 🤷‍♀️vi var 2 med 3 röster var och en med 2. Och sen fårulv och extraröster hit och dit. Men jag är möjligt död…

Finns inte så mycket att nysta i så här långt. Mest förvirring om någon dött (kan man inte få rösta på LL? Står det något om det i reglerna ?:confused: )

Har ägnat några minuter åt att försöka kolla efter vinkar från ledarvargen utifrån gårdagens röstning

Utifrån teorin att ledsrvargen följer en ulvs röst så skulle @queenlilth kunna vara ledarvarg som lägger lekens första andraröst på @Harrysen , i så fall följa ulven @cirkus första röst på densamma

@LenaH skulle kunna vara ledarvarg då hon lägger första andrarösten (på mig dessutom :meh:) hon skulle i så fall följa en ulvig Bsf som la första rösten på nog

@Niyama skulle kunna vara ledarvarg som i så fall följer ulven @Lobelias första röst på cirkus

Tredje rösten på mig från @Kilauea känns lite som en lätt hämndröst för jag röstade på henne, svag röst det medges from min sida dock.
Men kan givetvis vara ulv eller ledarvarg men i så fall borde cirkus vara i lyan och hon försökte rädda henne tycker jag.

Annars har ledarvargen lagt en uddaröst för att inte synas.eller rentav lagt en uddaröst på en ulv ? Ffa om min tanke nedan skulle ha en bäring

Jag kan inte låta bli att undra om det var tre goda uppe för Lynch igår (menar de som hade mest synliga röster ) hur många gånger har vi inte sett det i lekarna att goda hamnar i fokus och blir de med mest röster ?
Och ulvarna lutar sig tillbaka och har roligt -då det oftast dessutom är goda som röstar på goda som därigenom hamnar under lupp nån eller några DL framåt.
I så fall är det i uddarösterna vi ska leta ulvar i stort sett
Markerat sista stycket. Enligt din teori så är de med uddaröster inklistrade nedan, plus de helt utan röster.
qitis 3
Cirkus 3
Harrysen 2

BSF 1
QL 1
Bollen 1

Utan röster:
Niyama
Kilauae
Lobelia
Lena H
Heffaklumpen
Fio

Ok, om jag fattat rätt så kan bara siaren och spionen veta om de är döda? För då får de inte den info de borde ha fått tänker jag.
Eller så får de infon ändå?

Säger som q - den här lynchen kommer visa om twisten är att ingen får veta vem som är död eller om BM stoppade gårdagens lynch.

Jag tänker iallafall inte rösta på q eller Harrysen i det fall att BM stoppade lynchen

Nu hittar jag inte det, bara det om att man dör som vanligt eller vad det stod, vilket jag tolkade som att förmågorna försvinner?
I så fall skulle det väl också kunna vara så att alla röstar (och man kanske inte ens vet att man är död?), men att de eventuella dödas rösterna inte räknas. Men det känns ju bara för svårt 🙈

Jag tycker allt är för konstigt.
Jag blir faktiskt misstänksam mot de som misstänker oss som är möjliga BM som har förmåga att stoppa gårdagens lynch om det var vad som hände i gårdagens lynch.

Till exempel har @Kilauea pekat på mig som skum och även @Harrysen (men det är ju också en möjlig BM).

Jag blir faktiskt misstänksam mot de som misstänker oss som är möjliga BM som har förmåga att stoppa gårdagens lynch om det var vad som hände i gårdagens lynch.

Till exempel har @Kilauea pekat på mig som skum och även @Harrysen (men det är ju också en möjlig BM).
JAg tänker att du och @qitis (nån av er så jag tar det säkra före det osäkra) antagligen är döda så behöver jag inte lägga energi på er två... :D
Jag tror inte heller att det måste varit BM i farten igår, vad är oddsen?

Jag blir misstänksam mot att du verkar vilja se dig själv som möjlig BM, din reaktion vid DL igår såg inte direkt ut som en BM som stoppat en lynch.

Nu har jag läst igenom tråden ännu en gång och jag känner mig inte det minsta mer klok. Snarare mer förvirrad.

Men jag har en fråga angående din röst @QueenLilith, varför valde du att rösta på just Harrysen igår?
Att du röstade på någon som redan hade en röst förstår jag eftersom det var enda sättet för dig att rädda dig själv på (om man utgår från det som framkommit i tråden, vad som hänt i det dolda har jag ingen aning om). Men precis innan du la din röst hade du, Q, Kilauea, Harrysen och cirkus varsin röst. Så varför landar din röst på just Harrysen och inte på någon av de andra tre?
För hon röstade på mig. Dom andra har jag ingen info om men tyckte hennes röst mig va lite konstig och finns ju inte så mycket annan info att gå ifrån.

Ja, det är bara att man får fortsätta skriva som tidigare som skiljer sig för döda spelare, i övrigt är det som det står i trådstarten samma som vanligt som gäller när man dör.
Med tanke på detta bör alltså siaren och spionen veta om de dött för att de inte längre får svar på sia och spionrad.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 574
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler