Eftersom flera röstar kommer in på mig så lägger jag min röst där flera redan finns
Queenlilith ändrar röst till _bollen
Queenlilith ändrar röst till _bollen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där var en vinkning som hette duga! Jag tror iofs inte på den men vasst av dig att se den!Jag vet varken ut eller in men det sticker ut lite för mig är en eventuell vink till lyan i och med Cirkus röst på Kollaouea. ”Formly known as…” men ingen annan reagerar på det?
Samtidigt räknar några med att hon är död, däribland LenaH.
Jag veeeet inte!?
Men måste bestämma mig
Harrysen röstar på Cirkus
Haha jag veeet inte, men känner inte riktigt att nån annan sticker ut på ett ondskefullt sättDet där var en vinkning som hette duga! Jag tror iofs inte på den men vasst av dig att se den!
Vasst?Det där var en vinkning som hette duga! Jag tror iofs inte på den men vasst av dig att se den!
Ja Det är ju faktiskt inte omöjligt tycker jagJAmen samla på NÅGOT sätt måste vi nog, tror du på allvar att @Massastrunto helt plötsligt kommer redovisa vad som hänt ikväll? Tror du verkligen att BM var i farten och att ulvarna dök på ängeln typ?
Jag har ingen aning om bollen är ond eller god men föredrar att veta vilka som lever!Ja Det är ju faktiskt inte omöjligt tycker jag
Men visst kan jag falla in i ledet och rösta på bollen som du verkar tycka.
Reagerar dock på att flera röster trillar in på QueenLilith nu i slutet.
Vet inte vad jag ska tro
Men lurar du mig nu @LenaH så har du bevisat än en gång att du inte är att lita på
Qitis ändrar röst till bollen
Men fan jag tycker det är ett svårt namn att stava . Det gör uppenbarligen du med eftersom du inte kan stava det heller.Kan den rösten vara en vink från ledarvargen till lyan? Formely known as.. ?
Plus, killeuah har inte stuckit ut för mig alls och jag har inte sett någon annan nämna Killeuah som misstänkt ond?
Kolla vilka bokstäver Harrysen fetat!Men fan jag tycker det är ett svårt namn att stava . Det gör uppenbarligen du med eftersom du inte kan stava det heller.
Och HUR menar du att det skulle vara en vinkning?
Såg det nu…jamen det hade ju varit en snygf vinkning synd att det inte är detKolla vilka bokstäver Harrysen fetat!
Tur att du inte är med för jag tror inte NÅN får resultatet...Skapad från mobilen, och någon blir nog dubbelkolla den men står inte ut med att inte få resultatet!
DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
20:49 Lobelia röstar på fio
20:51 QueenLilith röstar på Cirkus
20:52 Heffaklumpen röstar på bollen__
20:45 LenaH ändrar röst till bollen__
20:55 Niyama röstar på bollen__
20:57 fio röstar på QueenLillith
20:57 Harryssen röstar på Cirkus
20:56 Kiluaea röstar på QueenLillirh
20:59 QueenLillith ändrar röst till bollen__
För sent - Bollen röstar på QueenLillith
bollen__ : 5
Kilauea 1
QueenLillith: 2
Cirkus:1
Jag har aldrig varit med om nån vinkning vad jag vet, och har ingen aning om hur de brukar se ut.Men fan jag tycker det är ett svårt namn att stava . Det gör uppenbarligen du med eftersom du inte kan stava det heller.
Och HUR menar du att det skulle vara en vinkning?
Missat qs röster?Skapad från mobilen, och någon blir nog dubbelkolla den men står inte ut med att inte få resultatet!
DL2
Kilauea 1
Du har glömt mina röster helt.Skapad från mobilen, och någon blir nog dubbelkolla den men står inte ut med att inte få resultatet!
DL2
Kilauea 1
Hon röstade väl för sent? Hennes senaste inlägg va inne 21.01 vad jag sågMissat qs röster?
Ja det där var faktiskt sjukt skumt!Du har glömt mina röster helt.
Hade solklart röstat på dig om du var med i leken.
Det var en röständring, första rösten var inne i tid och räknas.Hon röstade väl för sent? Hennes senaste inlägg va inne 21.01 vad jag såg
Enligt min klocka var min första röst inne i god tid och ändringen precis på klockslaget.Hon röstade väl för sent? Hennes senaste inlägg va inne 21.01 vad jag såg