Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Hmm det kanske är en inkörningsperiod? Jag får ge det lite tid så kanske det inte känns så "plastigt"...:D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Fast alltså - biceps i armen. :p och nej, jag vet inte hur det kommer sig, haha. Är där biceps fäster i armbågen liksom.

haha, lätt att du ska få bilder i vilket fall, men jag hoppas att du kan köra. När knät blir bättre iallafall. :)

Jahaaaa :idea: :angel:
Det var ju bra det i alla fall! Man kanske tar i där när man svingar med armarna för att ta sig fram? :D

YAY! Jag förväntar mig en bildbomb :bump:
Prova ska jag i alla fall, vem vet, det kanske funkar kalasbra och är det mina knän behöver? *man ska drömma om det omöjliga*
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag är latexallergisk så vi kör på propyprolenkondomer, de är lite tunnare än standard, kanske därför det funkar bra för oss? Det är inte riktigt lika skönt med imo, men vi har inte så mycket val bortsett från sterilisering. Så länge jag slipper kondom vid oralt. :p

Meeh, tidsutmaningen var ju jätterolig! :D

Cili: haha, ja jag vet inte alls, det måste vara något sånt. :p
och ja, testa tycker jag. Och om det inte funkar riktigt så utred och kirra knäna och påt igen. :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

MEN JAG DÖR VAD ROLIGT!
Måste kolla med mitt gym om det kan vara aktuellt att köpa in konceptet :D

KL

I dag kände jag mig frisk när jag vaknade. För skojs skull provtränade jag kroppen lite (i typ 4 minuter) nu på morgonen. Gjorde några squats, sedan 46 sekunder planka och 50 sekunder jägarvila. Av det blev jag helt slut, andfådd och BLÖT på ryggen av svett. :banghead:
Kroppen är uppenbarligen inte riktigt redo för ansträngning än.

Däremot är min övre magmuskler vältränade efter alla tusentals gånger jag har snytit mig och hostat under den här perioden. :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Är inte dom kondomerna ganska dyra? Dyra ligg med andra ord eller så får man vara mer restriktiv när det gäller sexet:p HAHA

Äh, jag sög på tidsutmaningen, kom inte så bra till = inte så himla skoj;) Men starta en utmaning du :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Skojar inte, typ 20 spänn styck!! :eek: dyra ligg mao. :angel: ;)

Hmm, kanske får göra det när jag sitter vid en dator nästa gång. :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

20 kronor ligget är väl inte så farligt :D

kl

Solen sken när jag vaknade så jag tänkte passa på att få lite naturlig d-vitamin, lagom tills att jag kom ut hade den gått i moln :p Men en 3 km promenad blev det, ändå skönt. Nu blir det snart långfrukost framför OS-stafetten :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Örk, här regnar det som tusan! Det blir stafett här med, kanske bränner nån kalori på att hoppa i soffan med lite tur. :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag vaknade till vid 8-sol! :) när jag gick upp 2 timmar senare regnade det... fick bli mysmorgon istället, nu är jag på väg till jobbet med huvudvärk.

Promenad igår kväll var precis vad jag behövde! :) lugnt och stilla med en hund i taget. Nyttigt för själen även om det kanske inte blev så mycket motion av det.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jaaaaaaaaaa!! Nu är jag peppad att köra intervaller trots regn och rusk :angel: Ska försöka ta mig ut men måste plugga lite först.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Haha, beror på hur ofta man ligger. ;)

Fia: håller med om att man vänjer sig. :) enda jobbiga är att komma ihåg att ta med sig om man ska ligga någon annanstans. :p

Kl

några som är sugna på att titta på bout? :D film :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag ska titta :D När mitt fjantiga internet inte är så långsamt :meh:


Nu är jag hemma igen efter 42 km skidåkning utan fäste och i blöt snö. Jag ville så gärna bryta loppet flera gånger men harvade mig runt i alla fall och kom i mål på 3.58 vilket jag är jättenöjd med med mina förutsättningar :D Mest troligt räcker det inte för att seeda upp mig till Vasaloppet vilket suger lite men jag är nöjd ändå :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag trotsade ruskvädret och körde mina intervaller! 1 km jogg som uppvärmning, följt av 5x500 m i ungefär 5:30-tempo i genomsnitt. Avslutade med 1,2 km jogg. Intervallerna kändes inte så jobbiga som jag trott vilket ju var bra. Totalt 5,5 km löpning på 36:33 min, gick ju 200 m mellan varje intervall så tiden är jag nöjd med. Mitt nuvarande PB på 5 km ryker nog snart :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 969
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 945
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp