Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Med tanke på hur jävla vansinnig man blir av försöka springa sitt jävla Vårrus medan en massa människor utan självinsikt som ställt sig i springa-fållen lufsar fem steg för att sedan börja gå (gärna fem i bredd och supersakta) och är i vägen precis över jävla allt så kan ju adrenalinkicken ge en himla skjuts sådär i början av din träningsresa. :D

Nä, skit i Vårruset och satsa på träningsresan, säger jag!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kl
Bläää dålig dag! :( har en sån där "jag hatar människor" dag (och har jobbat. Jag har fel jobb även för att ogilla människor. Mycket fel med mitt jobb nu). Gick inge bra att hålla sig helt ifrån socker heller. Lät iaf bli att köpa lösgodis medan jag väntade på pendeln, kollade böcker istället.

Får bli en långpromenad i mörkret så fort jag kommer hem. Orkade inte i morse.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ja, det är lite så jag tänker också.
Plus att 5 kilometer på asfalt antagligen inte är den bästa uppladdningen för mig och mina benhinnor.

Å andra sidan - jobbet betalar startavgiften och jag kan ju lulla runt bäst jag vill, OM jag vill. Jag förlorar ju inget på det förutom lite tålamod...
(Hah, säger jag nu ja. Är väl typ 100 % tävlingsmänniska innerst inne...)

Jag klurar lite på det och bestämmer mig innan sista anmälningsdagen. :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har i alla fall klickat hem två par kompressionsstrumpor från gococo (och tack vare det fick cili ett presentkort :D), vilket borde vara ett tecken på att jag är både jäkligt rastlös och att jag kommer börja springa ambitiöst när jag har blivit frisk. Jag tänker minsann sporta friskt i mina knallblå och cerise knästrumpor, hehe. *snyggast vinner*

Man tackar!
Mest färg vinner! Det ska vara uppiggande!


kl

Idag har jag kommit fram till att jag fått i mig precis över 1000 kcal (efter att jag ätit min planerade apelsin). Jag vet fan inte hur jag ska få i mig mer. Åt precis middag...
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag är riktigt avis på din resa! Det låter jättekul :)

*kl*
Igår gick jag och pysslade hemma, packade upp saker och fixade och donade. Satte på mig mina Easy tone skor för att börja vänja mig vid dem innan jag börjar ut och gå på riktigt. Kände inte så mycket igår, inte mer än att de var sköna :D Idag tömkörde jag pållen i ca 40 min, sprang lite ibland och rörde mig ganska mkt för att vara på marken. När jag gick i stallet på plan mark sen så kände jag helt plötsligt väldigt mycket i rumpan och bak- & insida av låren. Hej och hå, där var resultatet :D Kul att det har effekt ändå! :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag slits mellan "TJOHO!" och att ångestvagga under skrivbordet när jag tänker på resan. Haha. :D

Men nu är den bokad och jag har betalat bokningsavgiften och tagit ledigt från jobbet - så det är liksom redan igång. Och om jag bara kunde bli frisk så skulle jag vara tämligen ambitiös på gymmet... Har "lite" bikiniångest redan nu. :nailbiting:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Äh, jag ska ha bikini redan i början av April ju, det är lite värre :D

Du kommer ha skitkul tror jag!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Tömkörning är ju jättebra! För både dig och pålle ;)

kl

45 min cirkelträning framför hockeyn :D Nöjd att jag fick till lite träning idag ändå. Imorgon hoppas jag att det är lite trevligare väder, vill ut och köra intervaller! :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

45 min cirkelträning framför hockeyn :D Nöjd att jag fick till lite träning idag ändå. Imorgon hoppas jag att det är lite trevligare väder, vill ut och köra intervaller! :)

Heja heja! :) Vad tänker du springa för intervaller?

kl

Jag har åkt 30 km skidor idag och kände mig superstark! Skönt. Bara drygt en vecka kvar till Öppet Spår nu så snart börjar väder-ångesten...
 
Sv: Beach 2014 del IV

Funderar på att köra 60-30, tempo runt 5:45 nånting. :)

Åh vad härligt med sån känsla! Hoppas verkligen det blir någorlunda bra före, denna milda vinter är ju ingen höjdare för er skidåkare gissar jag..
 
Sv: Beach 2014 del IV

KL

Jag har tagit mig ur min lilla PMS-depp och är tillbaka lika glad som innan! Har jobbat hela dagen och vilar förutom det, med lite raspig hals till och från denna veckan känner jag att jag hellre vilar en dag för mycket än en dag för lite. Imorgon ska jag åka ut till en kompis på landet där det blir långpromenad runt en sjö i närheten, men det blir å andra sidan också pub-lunch när vi kommer tillbaka så kalorierna tar nog ut varandra är jag rädd...:P Planerar att träna igen på måndag, jag längtar redan! :bump:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Förresten, jag har en rabattkod till er alla!
GOCOCO-50KR

Jag gör allt för att inte få ångest över att ett par strumpor kostar 250 spänn. Det kan jag i princip plocka ihop en hel outfit för i vanliga fall... :angel:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har varit hormonfri sedan november/december, minns inte exakt. Jag märker absolut skillnad och ångrar inte beslutet! Än har inte värken kommit tillbaka på full skala, kanske gör den det. Kanske inte. Just nu är den hanterbar men även om det gör ont av bara helvete så känns det bättre såhär. Det är smärta som går över men som Mammas skrev, mår man dåligt på sina piller lär det inte bli bättre med tiden.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har kört på kondom i flera år och tycker att det funkar faktiskt. :)

Kl

Tack fryckan!
Jag var bambi när vi körde igång, men 1,5 h senare var jag betydligt stabilare. Och jag märkte skillnad från try-on-en, ramlade inte alls lika mycket idag. Nu känner jag lite i baksida lår och nedre fästena av biceps. O_o

men roligt var det! Glömde bort att ts bild, ni får vänta en vecka på det. ;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Härligt med fler som har bra erfarenheter :) Lutar starkt åt ett uppehåll. Visst, det suger att jag just köpt p-piller för ett år :meh: och köra med kondom varje gång kanske inte är helkul men vad sjutton, det är ett lågt pris att betala för att få må bättre! Plus att jag får lära känna den riktiga zassoo, utan extra hormoner :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag var bambi när vi körde igång, men 1,5 h senare var jag betydligt stabilare. Och jag märkte skillnad från try-on-en, ramlade inte alls lika mycket idag. Nu känner jag lite i baksida lår och nedre fästena av biceps. O_o

men roligt var det! Glömde bort att ts bild, ni får vänta en vecka på det. ;)

Fan, då kan jag glömma rollerderby :(
Nedre bicepsfästet är just det som krånglar mest på ena knät. Fanfanfan :banghead:

Ja ta många bilder! Kan jag inte delta så vill jag i alla fall titta :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

KL

Hur blir man av med den där bullen man har på magen? Den lilla degklumpen? Jag är inte alls tjock, men vill gärna ha platt mage. Som det ser ut nu så ser jag snudd på gravid ut. Måste tänka på hur långa tröjor jag köper, är de för korta så putar liksom magen ut?
 
Sv: Beach 2014 del IV

Fast alltså - biceps i armen. :p och nej, jag vet inte hur det kommer sig, haha. Är där biceps fäster i armbågen liksom.

haha, lätt att du ska få bilder i vilket fall, men jag hoppas att du kan köra. När knät blir bättre iallafall. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 969
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 945
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp