Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började chatta med en kille på HP som övergick till kik, kom fram till att han inte bor så långt bort... Bjöd hem honom och vi har kollat på fotbollen och snackat hela kvällen... Nån puss på slutet men inte en endaste "sexuell händelse" som så...
Positivt överraskad... Verkligen ... Känns ovant när man är van vid alla som vill innanför byxorna på en... Men jag lyckas säkert skrämma bort honom :p ge mej lite tid bara :P

Så komplicerat.

Min dejt anklagade mig i veckan för att ha övergivit henne "fuck you!" tänkte jag då, men blev istället en lång förklaring att jag inte gjort det o.s.v. Gillar inte när folk får dom kraven då mig, då vill jag bara fly.
Istället för flykt föreslog hon dock att vi skulle laga middag och att jag skulle sova hos henne på lördag och spendera söndagen tillsammans. Jag tänkte att jag ville fly, men sa ja ändå.
Varit endel drama i veckan från hennes håll. Och jag gillar inte drama. Men jag hoppas att helgen blir bra, ska prata med henne på riktigt om hur jag känner i alla fall. Hoppas hon förstår..

Jag gillar ju henne egentligen.

Dejten har inte besegrat de elaka bacillerna än :nailbiting: så nån helgdejt blir det inte :meh: och nästa helg är det ju tänkt att tiken ska valpa :love:

Får se nu. Är hemma från min resa imorgon och då skall jag, enligt plan, höra av mig till min date som skulle fundera över sitt liv. Vad ska jag skriva till honom? Nervös för hur det här ska sluta...
Vad vill du själv? :) Några ord bara tycker jag är lättast så räcker det för mottagaren att bara svara ja eller nä! Typ: "Tacos, vin och Fångarna på fortet hos mig ikväll?".

Vad vill du själv? :) Några ord bara tycker jag är lättast så räcker det för mottagaren att bara svara ja eller nä! Typ: "Tacos, vin och Fångarna på fortet hos mig ikväll?".
Det löste sig genom att jag såg honom jobba med sitt då jag satt på möte. Frågade om det är honom jag ser...och det var det. Nu är han tydligen på väg till sitt barnbarn...
Tycker att bollen för förslag är hos honom nu. Antar dock att han kommit till att vi inte ska fortsätta ses...att det är bäst så.

Det löste sig genom att jag såg honom jobba med sitt då jag satt på möte. Frågade om det är honom jag ser...och det var det. Nu är han tydligen på väg till sitt barnbarn...
Tycker att bollen för förslag är hos honom nu. Antar dock att han kommit till att vi inte ska fortsätta ses...att det är bäst så.
Om det är något jag lärt mig så är det att: anta ALDRIG något! :) Bättre att fråga rätt ut istället för att tro

Så kan det vara förståss.... men jag tänker ändå att frågan är fri och att man kan fråga om man själv känner för det :) .

Så kan det vara förståss.... men jag tänker ändå att frågan är fri och att man kan fråga om man själv känner för det :) .
Jag frågade hur han haft det och om han blev sjuk, men han svarade inte på det alls. han bara kommenterade det jag hade skrivit om resan och lite annat. Han avslutade med "Ha en bra helg. Kram" :( ...vilket betyder att vi inte kommer att höras under helgen.
Kan jag skriva att jag är lite i underläge och att han får höra av sig då/om han känner för det? ...eller hur ska jag formulera det?

Om det är något jag lärt mig så är det att: anta ALDRIG något! :) Bättre att fråga rätt ut istället för att tro
Du har nog rätt. Kan någon hjälpa mig att tänka rätt nu? Han önskade mig ju redan en trevlig helg, vilket i hans fall hittills har betytt att vi hörs "sen" - efter helgen.

Jag frågade hur han haft det och om han blev sjuk, men han svarade inte på det alls. han bara kommenterade det jag hade skrivit om resan och lite annat. Han avslutade med "Ha en bra helg. Kram" :( ...vilket betyder att vi inte kommer att höras under helgen.
Kan jag skriva att jag är lite i underläge och att han får höra av sig då/om han känner för det? ...eller hur ska jag formulera det?

Alltså, jag hade bara släppt det.
Han verkar inte direkt angelägen

Precis som @Bison hade jag bara släppt det men om du känner att du vill reda ut det hela: fråga rakt ut. Säg inte att ska höra av sig om han vill för då får du bara sitta och vänta och undra.

Hade jag varit du hade jag bara frågat rakt ut om hur han känner för det hela nu.

Alltså, jag hade bara släppt det.
Han verkar inte direkt angelägen
Det var han som föreslog, då vi senast sågs, och då vi kom till att vi hörs först då jag kommer hem från min resa, att vi träffas och käkar middag eller nåt sen. Antog ändå att han skulle ha nåt program i helgen, så jag räknade inte mycket med det. Jag tycker att jag borde få veta någonting i allafall. vi är ju två i vår kontakt!

Precis som @Bison hade jag bara släppt det men om du känner att du vill reda ut det hela: fråga rakt ut. Säg inte att ska höra av sig om han vill för då får du bara sitta och vänta och undra.

Hade jag varit du hade jag bara frågat rakt ut om hur han känner för det hela nu.
Får väl göra det. Tycker att jag ska få veta.

Exakt!!
"Assumption is the mother of all fuck-ups" :up:
Fast det visade sig att jag hade ganska rätt :cry:
"Tycker väldigt mycket om ditt utseende och hur du är. Får bara inte den sköna känslan." "Kan gärna ses som vän. Komma och fika. kanske äta ihop nån gång? Om det är ok för dig?"

Ja, det är ok för mig. Det värsta är att det här gör att jag ändå inte känner för att kasta in handduken helt. Vi har båda varit konstigt stela och inte helt oss själva - det har vi båda märkt och det diskuterade vi då vi senast sågs - då vi pratade om hur vi skulle göra. Jag ser ändå en liten möjlighet till att "någonting kan uppstå". Hur ska jag kunna tänka bort det, och bara vara cool :meh:

Fast det visade sig att jag hade ganska rätt :cry:
"Tycker väldigt mycket om ditt utseende och hur du är. Får bara inte den sköna känslan." "Kan gärna ses som vän. Komma och fika. kanske äta ihop nån gång? Om det är ok för dig?"

Ja, det är ok för mig. Det värsta är att det här gör att jag ändå inte känner för att kasta in handduken helt. Vi har båda varit konstigt stela och inte helt oss själva - det har vi båda märkt och det diskuterade vi då vi senast sågs - då vi pratade om hur vi skulle göra. Jag ser ändå en liten möjlighet till att "någonting kan uppstå". Hur ska jag kunna tänka bort det, och bara vara cool :meh:
Men om ni inte känt att ni kan vara er själva med varandra, finns det någonting där då? Något som kan utvecklas menar jag. För mig är det nog en av de mest grundläggande sakerna, en sak om man är nervös första gången man ses, men att inte kunna släppa det efter ett tag känns inte riktigt bra

Men om ni inte känt att ni kan vara er själva med varandra, finns det någonting där då? Något som kan utvecklas menar jag. För mig är det nog en av de mest grundläggande sakerna, en sak om man är nervös första gången man ses, men att inte kunna släppa det efter ett tag känns inte riktigt bra
Det känns inte så enkelt för oss, tycker jag. Jag tror att vi skulle funka jättebra om vi kunde slappna av. Vi har samma sorts humor och är lite sådär knäppa, på samma gång som vi också kan vara djupa och öppna. Tycker det finns potential bara vi kunde ta bort den där onödiga plexiglas-skivan mellan oss. Den är så dum!! Kanske det blir bättre om vi går in i "kompis-mode". :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka