Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Militären ställde in idag :cautious: jag känner bara blahaaa. Blir kallad för bitter Britta på jobbet nuförtiden också...

Ryssen kommer hem nästa helg. Jag åker till Skåne men vi ska ses på kvällen när jag kommer hem.
Två månader sen vi sågs sist, tiden går så galet fort!
Nu skriver vi varje dag så jag tror det kommer vara precis som vanligt när vi ses.

Nu har det hänt mig två gånger senaste veckan att jag swipat och bara "Åh, han ser trevlig ut!" för att upptäcka tre bilder senare att just det.. vi har ju redan träffats/legat :o :up:

Den råkar jag ut för en del då jag finns på fler ställen...
BC killar som man hittar på andra ställen...
En kille kände igen mej från BC när vi matcha på Tinder... Tog ett tag innan jag listade ut de däremot ...

Men aja jo de e smällar man får ta :p

Jag återupplivade en gammal kk-relation från 2010. Hade dåligt och tråkigt sex och när vi sa hej då tänkte jag att vi kommer aldrig ses igen, definitivt aldrig ha sex igen, att det var en dålig idé från början att ta upp kontakten. Så vill snubben ses i helgen igen? O_o :laugh: Vet inte hur jag ska dissa honom nu, är dålig på det.

Jag återupplivade en gammal kk-relation från 2010. Hade dåligt och tråkigt sex och när vi sa hej då tänkte jag att vi kommer aldrig ses igen, definitivt aldrig ha sex igen, att det var en dålig idé från början att ta upp kontakten. Så vill snubben ses i helgen igen? O_o :laugh: Vet inte hur jag ska dissa honom nu, är dålig på det.
Du får väl fråga om han har blivit bättre :D

Okej, missade att det kommit nya inlägg :D

Men! Varför återupptog du kontakten från början?

Får se nu. Är hemma från min resa imorgon och då skall jag, enligt plan, höra av mig till min date som skulle fundera över sitt liv. Vad ska jag skriva till honom? Nervös för hur det här ska sluta...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka