Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ, förkyld som f.n, sprängande bihålor och ont i hela ansiktet och i tänderna liksom
Sånt klarar jag mig finfint utan![]()
Nu har det hänt mig två gånger senaste veckan att jag swipat och bara "Åh, han ser trevlig ut!" för att upptäcka tre bilder senare att just det.. vi har ju redan träffats/legat![]()
![]()
Du får väl fråga om han har blivit bättreJag återupplivade en gammal kk-relation från 2010. Hade dåligt och tråkigt sex och när vi sa hej då tänkte jag att vi kommer aldrig ses igen, definitivt aldrig ha sex igen, att det var en dålig idé från början att ta upp kontakten. Så vill snubben ses i helgen igen?![]()
Vet inte hur jag ska dissa honom nu, är dålig på det.
På en knapp vecka?Du får väl fråga om han har blivit bättre![]()
Ah, tolkade det som att ni inte hade setts ännu, sedan 2010.På en knapp vecka?![]()
Jo, tyvärrAh, tolkade det som att ni inte hade setts ännu, sedan 2010.
Jag återupplivade en gammal kk-relation från 2010. Hade dåligt och tråkigt sex och när vi sa hej då tänkte jag att vi kommer aldrig ses igen, definitivt aldrig ha sex igen, att det var en dålig idé från början att ta upp kontakten. Så vill snubben ses i helgen igen?![]()
Vet inte hur jag ska dissa honom nu, är dålig på det.
Undrar ju jag ocksåMen! Varför återupptog du kontakten från början?
Jag vill också bo i samma stad som min KK!! Inte alls frustrerad...![]()
Jag vill också bo i samma stad som min KK!! Inte alls frustrerad...![]()
Jag också! Den enda vettiga kkn jag har bor 60 mil bortJag vill också bo i samma stad som min KK!! Inte alls frustrerad...![]()
KK'n ca 40 mil bort, den jag skulle kunna tänka mig dejta mer seriöst 52..Jag också! Den enda vettiga kkn jag har bor 60 mil bort![]()