Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju det hon gör!Ge nåt konkret exempel då.
Det är ju det hon gör!![]()
Ge nåt konkret exempel då.
Men hon visar ju MED ETT CITAT!Nej, hon skriver "här" det är inte konkret . Väldigt flyktigt svar.
Nej, hon skriver "här" det är inte konkret . Väldigt flyktigt svar.
Nu blandar du äpplen och päron. På tinder var min inkorg ganska tom trots att jag skrev först på de jag matchade med eller blev unmatched eller folk som efter två meddelanden slutade svara, trots att jag uppfyller @Hero krav på någon som borde ha hur lätt som helst och kunna välja och vraka... det stämmer alltså inte!Så din inbox gapade tom på diverse nätdejtingsidor men du fick till dejter? Låter ganska märkligt.
Jag CITERAR dig. Mer konkret än så kan det inte bli.Nej, hon skriver "här" det är inte konkret . Väldigt flyktigt svar.
Kvinnor: Vi vill inte bli bedömda"Nja, ni vill inte veta av att ni blir bedömda"
Kanske lite klumpigt uttryckt. Men man blir ju bedömd på tinder. Går liksom inte att komma ifrån. Även i verkliga livet?
Nu blandar du äpplen och päron. På tinder var min inkorg ganska tom trots att jag skrev först på de jag matchade med eller blev unmatched eller folk som efter två meddelanden slutade svara, trots att jag uppfyller @Hero krav på någon som borde ha hur lätt som helst och kunna välja och vraka... det stämmer alltså inte!