Nej alltså, jag blir så provocerad av dig så jag kan inte låta bli att bemöta, även om de andra har gjort det på ett väldigt bra sätt.
För det första beter du dig som att du vet något om hur jag ser ut, vad jag vet har du aldrig träffat eller sett bilder på mig. Dessutom skriver du som du gör som svar på att jag är trött på objektifiering och kroppsrecention, vilket gör ditt svar ännu mer provocerande (eftersom du uppenbarligen refererar till mitt utseende). Det är smaklöst, ointelligent eller bara ignorant.
Det här med att bedöma någon. Ja jag gör uppenbarligen en bedömning tex på Tinder. Det handlar som många andra skrivit om hur en person presenterar sig själv, med bilder (aktiviteter, klädstil, utstrålning, till viss del personlighet mm) och presentation. Det är stor skillnad på den bedömningen och att bedöma kroppar som sådana tycker jag. Dessutom skriva sida upp och sida ner i den här tråden om tjejer som kroppar, som objekt, det är det jag spyr på.
Jag har förstått att det vi skriver här inte påverkar ditt sätt att tänka och det är beklagligt (för dig).