Alla killar gillar inte smala tjejer. Så varför tar du åt dig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det handlar inte om vem som gillar vad utan den här jävla kroppsfixeringen som sker hela tiden! Det inkluderar även då allt tjat om längd. Har du inte fattat något alls under din tid på buke?Alla killar gillar inte smala tjejer. Så varför tar du åt dig ?
Hon sa inte att hon tog åt sig. Hon sa att kroppsrecenserande är tröttsamt.
Ok, vi kan väl hålla oss till att recensera dejter istället.
TACK! Jag satt igår och försökte formulera nånting vettigt men kände baraSå det är bara tjejer som man vill få på rygg som man behöver bete sig emot?![]()
Kvinnor existerar inte för att män ska ha något snyggt att titta på.Alla killar gillar inte smala tjejer. Så varför tar du åt dig ?
Kvinnor existerar inte för att män ska ha något snyggt att titta på.
JA!!Jag spyr på allt kroppsrecenserande. Visst kan vi i en dejtingtråd snacka om folk som är snygga osv men denna hets om kroppar är så jävla tröttsam.
Yay!Min slutkläm och egentliga poäng är att jag önskar att alla kvinnor här ska embrace the possibilities, det är vi som bestämmer och styr vårt egna skepp! Det är därför jag alltid uppmanar att om man söker kk, var tydlig med det och våga vara stark i det. Om man gillar en kille på en dejtingsajt, skriv till han! Svarar han inte så skriv till en till, osv tills vi får det resultat vi VILL ha.
Våga ta för er, våga vara starka i er sexualitet och er själva som personer. Ni blir inte mindre värda eller osexiga bara för ett en kille inte svarar eller unmatchar!
Yay!
Det är jag som styr och bestämmer i dejtingen!
De jag skriver till brukar ignorera mig och det fåtal som skriver till mig är inte alls aktuella pga avstånd, ålder etc!
Men det är jag som styr skeppet!
@gul_zebra s poäng är att den där jävla "trösten" om att alla killar inte gillar smala tjejer är ointressant. Jag vågar nog uttala mig väldigt många kvinnor när jag säger vi skiter fullständigt i vad du och andra män tycker. Vårt utseende är inte för er att bedöma.Inte män heller.
@gul_zebra s poäng är att den där jävla "trösten" om att alla killar inte gillar smala tjejer är ointressant. Jag vågar nog uttala mig väldigt många kvinnor när jag säger vi skiter fullständigt i vad du och andra män tycker. Vårt utseende är inte för er att bedöma.
Alla bedömmer alla första gången man ser någon. Det går bara på några sekunder vare sig man vill det eller ej. Lika fort går det på tinder.
Ingen tröst kanske men verkligheten.
Om du vill uppmuntra och peppa så har du helt fel taktik. Att tjata om att kvinnor har det så lätt när det i verkligheten inte är så - ja det är knappast trevligt eller uppmuntrande.Ok tolka det så då, trevligt svar på något som var menat som uppmuntrande och peppande.
Det du missar är att även om flera i tex denna tråd skriver om utseende så är det också tydligt att det egentligen är andra saker som de baserar sin bedömning på.Alla bedömmer alla första gången man ser någon. Det går bara på några sekunder vare sig man vill det eller ej. Lika fort går det på tinder.
Ingen tröst kanske men verkligheten.
Det gjorde jag väl inte? Jag skrev ingenting om lätt i den posten öht men jag antar att du valda att bedöma det som skrevs baserat på din uppfattning om mig snarare än på vad jag skrev.Om du vill uppmuntra och peppa så har du helt fel taktik. Att tjata om att alla kvinnor har det så lätt när det i verkligheten inte är så - ja det är knappast trevligt eller uppmuntrande.
Om du har det lätt - Grattis. Men håll inte på och förminska oss hela tiden som inte har det lätt.
Du verkar väldigt bestämd i att "tjejer" bedömer folk på tinder främst via utseende, och även om tinder är en bildfokuserad app så tror jag inte att du har rätt.