Så allting var smooth, civiliserat och trevligt så länge allt var bra och man fick som man ville. Vilken idiot.Japp, det var det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så allting var smooth, civiliserat och trevligt så länge allt var bra och man fick som man ville. Vilken idiot.Japp, det var det!
Så allting var smooth, civiliserat och trevligt så länge allt var bra och man fick som man ville. Vilken idiot.
Men att egga igång sig själv till frustrationsnivå med någon som uppenbart inte är sugen känns ytterst både märkligt och respektlöst.
Skriver lite med en urgullig kille som var och jobbade hos oss i 2 veckor i somras. Jag hoppas vi kan få ihop en träff snart![]()
Tack snälla. Jag tycker ju alltid att sånt är så jobbigt att prata om, men jag önskar samtidigt att han får veta att det inte var okej så inte hans nästa dejt behöver drabbas också. Blir det väldigt olyckligt så kan det ju vara någon som inte är lika bestämd med sitt nej som jag var.
Eftersom han verkade så förnärmad över min ovilja att ligga så skulle det inte förvåna mig om han tog det personligt och därför tar upp det själv på något vis. I så fall blir det ju väldigt lättillgängligt att ge honom en redig känga.
I brist på annat kontaktade jag min gamla kk (vi har setts till och från i typ 7 år ungefär) och han ville ses nästa vecka!
Jag blir som en våt disktrasa när min partner hostar så hen kräks. Blir inte alla det?
Även om det nu är så att jag går igång bara av att se min partner så är vi ju två om det. Vill inte hen så vill inte jag. Eller jo, men inte på bekostnad av hens välmående. På något plan.
Det man inte bör dra för stora växlar på är hur awesome personerna är när allt är bra. Det är ganska enkelt att vara snäll och positiv när allt är just positivt och så som man vill ha det.Precis. Påminner mig om en viss annan kille jag dejtade nyss (M) som sa att jag var så lättsam och diskussionen om "kåt, glad och tacksam" dök upp här i tråden. När jag blev arg lät det "Så ja, låt oss inte dra på för stora växlar nu".
Jesus. Jag lyckas verkligen dejta fel killar.
Ja, distans behövs. Hade nog varit lättare om vi inte bott fullt lika nära varandra.. Eller om jag inte var lika rädd för att känna mig låst. Är väl så van vid att vara singel och fri att besluta helt om min egen tid utefter energi och lust att förhållanden kräver tillvänjning, en långsam sådan.
Var likadan med ex-flickvännen, kände mig ofri vilket gjorde att det tog slut. Vill inte att det händer igen.
Tack för dessa ord, hjälpte mig att läsa dem!![]()
Kommer ni ihåg att jag skrev att smeknamnet som Herr Perfekt givits i den här tråden troligtvis var tillfälligt? Känns trist att behöva berätta att jag hade rätt och att han blivit nedgraderad till Herr Bajshög över en natt. Vi skulle kolla film och mysa, jag var lite hängig och ville inte ligga. Han ville inte lyssna, till den grad att det behövde blir dålig stämning. Trots det följt av en natt med händer överallt och försöka sova med benen ihop.
Så urbota less just nu. Har jag en kukhuvud-magnet någonstans som jag inte vet om?
Det är tydligt att han hela tiden enbart har utgått från vad han själv har velat. Det var ju bara tur att du hade lust att ha sex då i början. Vilken egoist och vilket svin. Tur att det blev uppenbart så fort.Jag kan visserligen förstå hans förvåning med tanke på att vi har en väldigt sexuell relation och glatt kastar kläderna till både morgonkaffet och eftermiddagsglass tidigare. Att vi inte skulle ligga på en filmmys-kväll förstår jag att han inte hade räknat med.
Dejten är sjuk, så det känns tveksamt om han kan (får) komma hit över helgen. Är inte speciellt intresserad av att bli smittad av hans "dödsförkylning"![]()
Manflu.....?![]()