Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Hästhantering har en 4-åring. har ridit henne ca 10 mån,hanterat henne med löshoppning,longering,gått över bommar mm. Har en tränare som hjälper mig...
2
Svar
22
· Visningar
2 262
Senast: Bonyana
·
S
Hästhantering Jag har en 4årig minishettis hemma som skulle vilja göra lite mer om dagarna än att bara gå promenader och lite trickträning, men tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: Lydia
·
O
Hästhantering Hejhej, jag skulle bli mycket tacksam för svar ... Då jag nyligen fått ta hand om en kille på ett och ett halv år tror jag jag behöver...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Linny_
·
S
Hästhantering Min granne har två små shettisar och den ena av dessa små bushästarna rymmer regelbundet hem till mig och mina hästar. De bor cirka 200...
Svar
15
· Visningar
2 087
Hästhantering Kör ofta med ponnyn själv och det brukar gå alldeles utmärkt förutom när jag ska lasta av hemma på gårdsplanen. Då har han så ruskigt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Precious
·
Hästhantering Vi har börjat inridningen nu för ett tag sen går så pass bra nu att jag kan både skritta och trava utan "lina" om man säger så alltså...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: Sar
·
J
Hästhantering Hej! jag har en c-ponny som verkligen inte vill vara själv i boxen... vi hyr en box.. och då finns de ett lite mindre stall som sitter...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: cawazaki-mule
·
Hästhantering Jag är bokstavligt talat helt förkrossad! Har precis kommit hem från stallet och sitter just nu och äter Ben and Jerry's och försöker...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
14 021
Senast: Piraja
·
T
Hästhantering hej alla!:laugh: Det är så att jag är medryttare på en arab som har Otroligt Dålig bjudning.... han kan springa på som bara den, men i...
Svar
10
· Visningar
1 400
Senast: cahs
·
Hästhantering Nu när mitt släp är på lagning så ska vi hyra en liten hästbuss. I denna hästbuss åker hästen baklänges. Detta har min häst aldrig...
Svar
3
· Visningar
777
A
Hästhantering Hej!Dottern o jag har stora problem med våran häst.Bara stegrar,bockarmm.Behöver jag säga att hon är fuxsto.Idag stegrade så dom nästan...
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Senast: Lavinia
·
K
Hästhantering Vad säger ni om det här? http://www.youtube.com/watch?v=CyF2QqP29DU
13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 117
Senast: Underbar
·
S
Hästhantering Jag har en 8 mån hingstunge (egen uppf) som med alla medel visar att människor är äckliga och onödiga. Han är väldigt orädd i alla andra...
2
Svar
23
· Visningar
2 787
Senast: Teilani
·
V
Hästhantering Ja som rubriken lyder, min häst tjuter ofta och riktigt högt när vi leker, springer eller tar en väldigt snabb galopp (gärna fattning...
Svar
12
· Visningar
2 386
Senast: sirpa40
·
Hästhantering Häromdan stod min 5-åring och vävde lite lätt, väldigt väldigt lite, men ändå. Har bara haft henne 5-6 veckor och tyckte jag redan...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: Petruska
·
Hästhantering Jag har ofta funderat på hur tex pat parelli säger NEJ till en häst som kanske reser sig eller backar ner i diken eller något liknande...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
12 803
Senast: Jegra
·
E
Hästhantering Tjoo! Har ingen aning om ifall det redan finns en sådan här, isåfall får ni gärna länka! :laugh: Tyckte hur som hellst att en sådan här...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: bejkonfis
·
F
Hästhantering Jag har en 5årig arabvalack på foder, haft i ca. 4 månader nu, och han har börjat trilskas när man ska hämta honom i hagen. När man...
2
Svar
28
· Visningar
2 408
Senast: Stopek
·
Hästhantering Hej, en liten fråga, leker ni med era åringar i hagen? Min 9 månaders dam vill ibland leka med mig, kommer rusande i full fart, hoppar o...
2
Svar
31
· Visningar
3 181
Senast: avslutat medlemskap
·
Hästhantering Är det någon som har dessa? Som vill sälja de. Finns det fler männsikor här inne som tittat och håller på med detta? PNH alltså...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka