K
kulltorp
Sv: Varför vill inte min häst vara med mig längre? *långt*
Jag tror verkligen att det för många skulle räcka rätt långt. Det är ju inre egenskaper som skapar trygghet och följsamhet. Att släppa alla förväntningar
vi har både på oss själva men också på hästen och bara vara. Utan prestation. Det skulle nog de flesta må bra av i vår stressade värld.
Ha det gott
Annika
Då här var mycket text och en hel del som åtminstånne i andemeningen upprepade sig så har jag mest läst spridda skurar.
Jag jämför med hur mina hästar beter sig mot varandra, de äan vara ganska långt från varandra, men ändå vara i närheten.
Bara vara med hästarna, gå och titta vad det är för intresant i bajshögen, lossas vara intreserad, det händer att det gör underverk.
Bara vara med hästarna, strosa runt i hagen utan att störa, bara vara. Kommer hästen fram och är skelsjuk, då är det det som gäller, även om du inte har tid!
Vist det är ingen patentlösning, men det ökar ens eget välbefinnande, och utan det tycks de älsklingarna inte villa ha med oss att göra!
Mvh Ptr
Jag tror verkligen att det för många skulle räcka rätt långt. Det är ju inre egenskaper som skapar trygghet och följsamhet. Att släppa alla förväntningar
vi har både på oss själva men också på hästen och bara vara. Utan prestation. Det skulle nog de flesta må bra av i vår stressade värld.
Ha det gott
Annika