Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Aktuell situation: Gemensamt ridhus, dock är ej hästarna uppstallade tillsammans, de är alltså inte direkt bekanta. i ridhuset finns ett...
Hästhantering
Vi tänker släppa ut våra fina tre hästar i vår nästan lika fina skog. Någon som vet varför vissa älskar att skala av barken och därmed...
Hästhantering
Funderar så hjärncellerna glöder. Ni med erfarenhet - kan man släppa ihop en 3.5årig hingst med andra unghingstar/valacker? 3.5åringen...
Hästhantering
Köpte min 7 åring för 1 år sedan. Han har haft problem med lastning innan jag fick honom då han lastades med linor och aldrig fått någon...
Hästhantering
Jag undrar hur alla ni andra ser på det här med utevistelse för hästar? För mig är det självklart att hästar ska få vara ute så mycket...
Hundträning Ja jag komme också mest ihåg allt bra med Alvin men mamma påminner mig ibland om att Alvin också hade perioder då det inte bara var rosa...
Hästhantering Instämmer! Och lika viktigt för en som min som inte "vågar" ta paus. Han har mycket sällan blivit för "på" men när han blev bekväm med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.