Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag vet att många är skeptiska till blandraser, men kan någon förklara vad det finns för för o nackdelar med blandraser? Tack på...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 051
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Nu smyger mörkret på och ikväll vart det höstens premiärtur för reflexerna. Jag har redan en hel uppsättning av reflexselar...
Svar
14
· Visningar
1 497
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ni med strävhårigaraser - Hur gör man om man vill få igång en rullande päls på sin hund? Jag har en Parson russell som jag gärna skulle...
Svar
2
· Visningar
2 297
Övr. Hund Hej. Vi har en husky blandning på 8 månader som tuggar sönder allt hon kan komma åt när vi inte är hemma. På natten får hon och våran...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 679
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Min fantasi tryter lite så jag behöver lite tips på mental aktivering inomhus på liten yta (bor på 26 kvm). Det jag brukar roa min hund...
Svar
6
· Visningar
1 104
Övr. Hund Hej! Jag har en hund som haft sitt första löp nu i sommar. Första dagen som man såg blod var den 19 juli. Sista dagen som man såg blod...
2
Svar
20
· Visningar
6 303
Senast: Laa
·
Hundhälsa Har varit hos vet med Ladda idag, och hon har förmodligen noskvalster. Interceptor är restat, enligt veterinären sedan typ två år, och...
Svar
7
· Visningar
2 535
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja kära vänner och bekanta behöver tips och idéer I somras tog vi oss an en vit hedehund på 1 år (omplacering) Lystrar till namnet...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: frej
·
Hundhälsa Dafne har stått på 10 mg Prednisolon (1 mg/kg/dag) i sex veckor för misstänkt autoimmun sjukdom (se...
Svar
6
· Visningar
11 225
Senast: pretsco
·
Övr. Hund Som en fäster fast plastbanden som markerar banan/ringen i marken med? De är typ som jättestora häftstift. Vad heter det?
Svar
3
· Visningar
610
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej kära buke! Jag har ett stort problem som jag behöver er hjälp med, jag vet inte vad jag ska göra längre. Det är nämligen så att min...
Svar
4
· Visningar
761
Hundhälsa Medför det någon extra risk att vara kullens minsta, medicinskt alltså? Vad jag kan se bilder så är det inte påtagligt mindre än sina...
Svar
11
· Visningar
12 250
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Efter många olyckliga händelser, så är min lilla hund totalt skräckslagen för inför dessa ljud. Började med att några tonårsgrabbar sköt...
Svar
7
· Visningar
1 499
Hundhälsa En del av svaret på ovantsående fråga trodde jag var att de skiljer i kalcium fosforkvot och energi och protein nivå. Eftersom jag har...
Svar
3
· Visningar
3 383
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Har haft min första hund några månader, en mellanpinscher på drygt ett år. Har hittills hållit oss mestadels till promenader men...
Svar
5
· Visningar
1 938
Senast: Dorro
·
Hundhälsa "Men de anade att allt inte stod rätt till eftersom hunden var försedd med ett rumänskt hundpass och dessutom verkade betydligt yngre än...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Vi har visat intresse för en valp och nu bestämde jag och min man oss för att vänta lite, mig veterligen har jag inte tingat nån valp...
Svar
11
· Visningar
3 552
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 212
Senast: cambodia
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 211
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 477
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar