Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Köpte mig en begagnad dogspinny i trä i helgen. Hunden har testat den några gånger och den töms snabbt. Går det att göra det svårare...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Eftersom vi har en galen valp i huset som gärna hänger i halsen på de vuxna hundarna ska jag byta fästingmedel från Scalibor till...
Svar
2
· Visningar
738
Hundhälsa Hej alla kunniga och erfarna! Nu behöver jag lite hjälp och råd. Vår 6månaders Bichon havanaiskille har alltid varit småkinkig/...
2
Svar
27
· Visningar
2 346
Senast: canine
·
Hundavel & Ras Pojkvännen och jag har börjat prata lite löst om att skaffa hund. Från vårterminen kommer jag sitta med väldigt mycket självständigt...
2
Svar
29
· Visningar
3 200
Senast: siba
·
Hundavel & Ras Hej alla hundälskare! Jag har frågat er förut angående vilken ras vi eventuellt bör köpa in till vår familj, och nu har jag kokat ihop...
Svar
15
· Visningar
3 242
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Jag har letat efter "min" ras i flera år. Det ska bli min (och sambons) första hund men det känns som att jag aldrig kommer att hitta...
Svar
19
· Visningar
1 938
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 234
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Någon som har en sådan här? Egentligen är väl jag mest intresserad av brukshundar, men ska jag någon gång ha en liten hund så är det en...
Svar
15
· Visningar
2 373
Senast: Lavine
·
Hundavel & Ras Jag är nyfiken på detta med hundar och rädslor. Går det att träna bort rädslor? Säg att jag har en hund som är osäker mot andra hundar...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Vi skall åka på en semestertur i september, och bland annat åka på en aktivitetshelg som rasklubben anordnar samt en utställning, så...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Våra kompisar har ett kullsyskon till vår hund som tunnat ur. Han äter idag brit care junior som ligger på 28% protein och 14% fett. Är...
Svar
5
· Visningar
877
Övr. Hund Vår rottweilertik har skadat korsbandet och kommer att opereras. Som jag förstår så är det av vikt att hon "går fint" sen, vilket jag...
Svar
15
· Visningar
968
Senast: Bubbla
·
Hundhälsa Är det någon som har provat Braveco mot fästingar? I såfall, några biverkningar?
Svar
2
· Visningar
2 498
Senast: dekkie321
·
Övr. Hund Jag har fått en förfrågan om att åka iväg som volontär till ett sydeuropeiskt land för att kastrera gatuhundar som fångats in av ett...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Vad är era erfarenheter av Schapendoes? Ös på med allt ni kan tänka er. Aktivitetsnivå? Psyke? Skällighet? Möjlighet att ha hunden i...
Svar
7
· Visningar
6 271
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Min hund har varit lite kladdig i ögonen ett par dagar, främst på mornarna men även mitt på dagen ibland. En bekant till mig...
Svar
8
· Visningar
29 177
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Har jag tänkt ett litet tag på att kanske köpa en till hund. Jag har från början kollat på Groenendael och Tervueren men vågar inte...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 117
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Hej! Helt ny här på forumet och skulle vilja få lite tips på olika raser som kan passa mig! Jag har en blandrastik på 18 månader och...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Lisojo
·
Övr. Hund Ja, som tråden säger så funderar jag på att, istället för att köpa en valp, adoptera en hund istället. Inte helt säker ännu, men det...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 559
Senast: Glimma
·
Hundhälsa Har läst lite om vattensvans här, och undrar vad det är, hur det blir så och hur man kan se om hunden har fått vattensvans? Vi bor vid...
Svar
2
· Visningar
1 804
Senast: Marno
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka