Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här är nästan hela kullen samlad, saknas gör bara tiken som redan flyttat när vi hälsade på. De är här 8½ vecka. Tiken kom o kröp upp...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vi har problem med att grannens hanhund springer in hos oss titt som tätt. Han kissar på tomten och även på altanpelaren (något som vår...
Svar
9
· Visningar
1 445
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Det är ju allmänt känt att hundar vet när en människa mår dåligt och kommer då och håller en sällskap. Jag har inte reflekterat så... 2
Svar
22
· Visningar
2 271
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Igår var första tillfället på den Appell - Spårkurs som jag tänkte gå med min hund. Men... Instruktörerna är av den "gamla skolan"...
Svar
9
· Visningar
1 465
Senast: Sol
·
Övr. Hund Möjligt att samma inlägg har postats flera ggr, verkar vara något fel på sidan eller smartphonen... 2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ja jag tror jag skrev någon stans här när vi va till tandläkare med Basse för kanske 6 veckor sedan, anledningen var att Basse då hade...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Is
·
Övr. Hund Den här gången i utkanten av Hardangervidda, nämligen Haukeli fjäll! Det är nämligen dags för alla får som betar på utmark i Norge, att...
Svar
14
· Visningar
1 375
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Aldrig hade jag trott att det skulle bli såhär...att vi står inför att omplacera våran fantstiska underbara 8-månader unga hund:cry...
Svar
13
· Visningar
1 512
Hundavel & Ras Sitter här och kolla lite på internet . Så min fråga är , vad kostar en kull att reg? Säg att man få 4 valpar efter föräldrar som inte... 2
Svar
22
· Visningar
4 629
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Ja, vilket torrfoder är eg bäst? Nya hunden är bara van torrfoder, men det han gått på fungerar inget vidare. Mina hundar har... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 062
Senast: frittan
·
F
Övr. Hund "För hundar är höga positioner ett tecken på dominans. Det är därför chihuahuor älskar handväskor." Sagt av veterinären. :wtf...
Svar
15
· Visningar
1 810
Hundhälsa Såg precis att min hund (som gått på kortison i snart 6 veckor) kräktes idag. Bara jättelite och mest gräs och "magsyra" och hon har...
Svar
13
· Visningar
1 307
Hundavel & Ras Jag kom på lite efter att det kanske skulle vara bättre med en fågelhund tråd istället för en setter tråd. Då kanske fler kan vara med... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
27 362
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen! På riktigt! Har en spritt språngande galen valp, modell pytteliten och korthårig, som vägrar kissa ute. Han... 2
Svar
29
· Visningar
5 032
Övr. Hund Min underbara saluki, Khalils Aysu.
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en liten fundering som mest riktar sig till er som arbetar heltid och antingen bor ensamma eller med en partner som har samma... 2
Svar
21
· Visningar
3 218
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har två hundar, en chihuahua och en portugisisk gatuhund som jag köpte i april, Chihuahuan är 7 år och är en väldigt kaxig mot...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: Muninn
·
Övr. Hund Jag vet inte om jag kanske är överbeskyddande eller bara tror illa om folk :D Men jag har funderat på det här med att lämna ut sin...
Svar
7
· Visningar
2 015
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Monster och jag var precis ute på promenad, han lyckades springa rakt i ett jordgetingbo! Eftersom han är som han är tvärnitade han och...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Kul med lite ovanligare hundraser. Jag vet ju i o f s att det finns papillon som jagar i Gällviare (?) med det kanske finns flera...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka