Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har en liten fundering som mest riktar sig till er som arbetar heltid och antingen bor ensamma eller med en partner som har samma... 2
Svar
21
· Visningar
3 222
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har två hundar, en chihuahua och en portugisisk gatuhund som jag köpte i april, Chihuahuan är 7 år och är en väldigt kaxig mot...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Muninn
·
Övr. Hund Jag vet inte om jag kanske är överbeskyddande eller bara tror illa om folk :D Men jag har funderat på det här med att lämna ut sin...
Svar
7
· Visningar
2 020
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Monster och jag var precis ute på promenad, han lyckades springa rakt i ett jordgetingbo! Eftersom han är som han är tvärnitade han och...
Svar
8
· Visningar
979
·
Övr. Hund Kul med lite ovanligare hundraser. Jag vet ju i o f s att det finns papillon som jagar i Gällviare (?) med det kanske finns flera...
Svar
8
· Visningar
1 545
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa OBS! Långt inlägg. Har ett problem med min hund som är en spetshane på 3,5 år. Har haft honom i ca 1,5 år och under den tiden har han...
Svar
10
· Visningar
9 421
Senast: Hgfy
·
Övr. Hund Nu ska jag testa VoH till min hund. Har en liten hund och kommer att fasa in det mycket långsamt och lite i taget. Därför vill jag tina...
Svar
7
· Visningar
594
Senast: Lavine
·
Hundavel & Ras Skulle vilja veta om någon har en Enyelbucher sennenhund eller Appenzeller sennenhund.
Svar
4
· Visningar
687
Senast: smullan
·
Hundhälsa Ja jag erkänner jag är grymt nojjig över min lilla valp men hon är sådan lycka i livet att jag tror mig se fel överallt så här kommer...
Svar
9
· Visningar
1 375
Övr. Hund Klockan är bara 20:26, men det är redan mörkt, i alla fall i Stockholm där jag befinner mig. Jag var precis ute på kvällsrastningsrunda...
Svar
1
· Visningar
738
Övr. Hund Min svågers 16 månader gamla ESS, allmänt kallad "Slyngeln", har fram till nu varit en ganska normal valp och unghund för sin ras. D.v.s...
Svar
7
· Visningar
1 746
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Min bästa väns hundvalp blev påkörd för ca 2 månader sedan, och min vän tog det såklart väldigt hårt. Kände sig skyldig osv... Var även...
Svar
14
· Visningar
1 531
Hundavel & Ras Smått inspirerad av inbrottstråden på Senior, och Lagens långa nos på tv, sitter jag här och funderar. Jag vill någon gång i framtiden... 2
Svar
37
· Visningar
5 854
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hur ser ni på att skaffa hund när den ena parten i förhållandet inte alls har något hundintresse? Egna erfarenheter? Jag älskar djur av... 2
Svar
23
· Visningar
4 287
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Inspirerad av en annan tråd: Träning osv tycker jag går bra med hund och småbarn, men jag måste erkänna att jag tycker det är svårt att...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Ginger840
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 049
·
Övr. Hund Vår 2,5-åriga hovawarttik är helt tokig i lek o leksaker, men nu har det gått överstyr tycker vi. Känns som hon har en fixering som inte...
Svar
2
· Visningar
596
Övr. Hund Äntligen ska vi skaffa hund! Handpenning är lagd på världens sötaste lilla bichon havanaisvalp som är 8 veckor den 29/9. Nu vill jag...
Svar
6
· Visningar
1 146
Övr. Hund Hej! Jag tänkte starta upp en lite annorlunda tråd, hundcitat. Så här får man gärna dela med sig av hundcitat men tycker om, hittat på...
Svar
13
· Visningar
6 911
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Kom precis hem från veterinären efter att ha avmaskat hundarna inför Norgeresa. "Min" gamla stammisklinik är uppköpt av...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka