Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ... på obestämd tid och jag har en tid bokad som jag inte har lyckats avboka trots att jag har mejlat och ringt. Kan jag bli...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: igbest
·
Hundhälsa Vår 7-åriga rottweilertik har skadat korsbandet, vet ej ännu hur illa men vi ställer in oss på att det blir operation. Remiss är skickad...
Svar
4
· Visningar
2 741
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Finns det någon som har erfarenheter av vattensvans som kan ge lite råd kring detta? Min labbe är en omplacering som jag vet har haft...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Marno
·
Hundhälsa Har en fundering. Våran 1,5åring har samma beteende varje morgon. När han börjar vakna så torrkräks han, dvs. kräks men det kommer...
Svar
6
· Visningar
9 729
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Var läste jag om någon som gjort ett VGW-bälte genom att vända en vanlig sele upp och ned? Måste ju varit här på Buke Hundforum. @Migo...
Svar
15
· Visningar
2 517
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Aug 2011 fick vi hem William från Irland. Han var friskt och hade fin päls men trampdynorna var hemskt torra och fnasiga med en del...
Svar
2
· Visningar
6 774
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Var på triple dog show idag i Jönköping och ställde min lilla 9 månaders mops. Hon skötte sig super och är väldigt nöjd med dagen. Hon...
Svar
8
· Visningar
3 322
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hejsan, jag fick igår hem en 2 årig tik av liten ras som är väldigt rädd och osäker för både människor och hundar. Skulle gå ut på...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Ja som rubriken, någon med liten hund som har hundgård? Hur har ni utformat denna med hänsyn till risken från rovfåglar, räv, lo...
Svar
15
· Visningar
2 998
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Är det något mer än att avsluta försäkringen? Kan jag göra detta åt min sambo? Ska något skickas in till SKK?
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Har en kompis vars hund är lite "problematisk" enligt oss. Hon är otroligt svartsjuk och när hon ska träffa den andra hunden som bor i...
2
Svar
26
· Visningar
1 889
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Jag ska ringa veterinären i morgon om hon inte blivit bättre. Min lilla hund har varit halvdålig i magen och spyr sen i onsdags, hon är...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej! Detta är min första valp och jag har massa prestationsångest. Så här behövs massa valpråd från kunniga hundmänniskor :-) Det är...
Svar
8
· Visningar
4 981
Senast: siba
·
Övr. Hund Nu har vi haft vår MIM i ett år, och vi älskar den!! Men nu ska familjen utökas med en till hund, så buren måste således bytas mot en...
Svar
7
· Visningar
1 947
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en 9-årig okastrerad hane (blandras, labradorstorlek om det har någon betydelse) som aldrig har haft några "problem" med att...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: bejkonfis
·
Hundavel & Ras Startade en vilken-ras-tråd förra sommaren och fick då upp ögonen för den spanska vattenhunden då några av er tipsade om att den...
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: cherie
·
Övr. Hund På måndag ska jag åka tåg med hund och katt. Vad behöver jag tänka på utöver att ha med mig vatten till djuren. Hur brukar det funka...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Duplo
·
Övr. Hund Vi letar grindar till andrabilen också... Någon som ägt Volvos originalgrindar och vet om de passar i den äldsta modellen och mitt i...
Svar
1
· Visningar
422
Senast: RunaD
·
Hundhälsa Hej! Jag har en blandras tik på 5 år. På promenaderna så börjar hon alltid lägga sig platt på vägen och vägra röra sig. Jag har sökt...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Enny
·
Övr. Hund Jag söker en artikel jag läste för ett tag sedan men inte hittar igen. Det är en man som äger en blandrashund som han har lite problem...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka