Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hur ser ni på att para en tik vars morbror och halvsyster har epilepsi? Vad är det "närmaste" ni anser ok?
Svar
17
· Visningar
2 780
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Lite spinoff på tråden om storleksskillnad... Hos kaniner har de minsta raserna dvärggen, vilket såklart gör de mindre men till viss...
Svar
15
· Visningar
3 358
Senast: skrabbe
·
Hundhälsa Jag upplever min vuxna tik som mjuk, förarvek och osäker/försiktig med andra hundar. Med andra hundar av samma ras, som hon fått lära...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: Skugga
·
Övr. Hund Jag jobbar i en djuraffär, vilket är både jätteroligt, för jag får ju jobba med min hobby och träffa på människor med samma intresse som...
2
Svar
26
· Visningar
6 087
Senast: Lavender
·
Hundavel & Ras Ja, det är en av de där välja rätt hundras trådarna igen :p Men det här är lite mera på seriöst skoj då jag inte planerar att skaffa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 038
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag började fundera på detta, då jag blir så chockad över hur lätt imponerade och lättsålda hundägare blir av vissa instruktörer. Det...
2
Svar
31
· Visningar
2 262
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Min hund kräktes rejält natten mellan sön-måndag. Sedan har det varit lugnt fram tills idag. Frukosten fick han behålla men han kräktes...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har haft våran labrador tik i snart en månad (hon är 4a år). Klorna var klipta veckan innan vi fick hem henne. Hur ofta klipper ni...
Svar
15
· Visningar
890
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från kloka hundmänniskor nu - det är så att jag och min mamma har blivit lite osams om hur man...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: Lisojo
·
Övr. Hund I fredags kväll fick vår älskade gamling somna in, älskad - saknad. För att bearbeta har husse och jag idag gått igenom alla våra bilder...
Svar
19
· Visningar
1 294
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Antar att de flesta uppskattar hundens förmåga att vakta dig och huset så länge det är inom rimliga gränser. Hur tänker ni som tränar...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min slyngel är så seg in i fotposition, t ex från sitt-framför (rally) men också i andra sammanhang. Har ni tips på hur jag kan få det...
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Är på kort semester i skärgården och självklart fick hunden följa med :) Därför undrar jag om ni vet någon bra djuraffär med stort...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Hej, Jag är i en fruktansvärt jobbig sits, och jag känner att jag måste omplacera min ena hund. För hennes skull. Jag har 2 hundar...
Svar
9
· Visningar
3 353
Hundhälsa Hej Vi köpte Canagan chicken hundmat idag. Vet någon hur jag omvandlar gram till dl? Missade att be om mått.
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: Zengla
·
Övr. Hund Tjena tänkte bara höra om det är någon som aktivt använder gps tracking för sina lösspringande hundar och så fall vad. Samt om någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 304
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min unghund går lätt upp i stress och blir styrig och svårhanterlig i träningssituationen. Jag har fått rådet att åka upp till klubben...
Svar
14
· Visningar
3 603
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag har en hane som har visat sig ha ont i underredet sas. Han utreds för detta hos veterinär. Nu fick han ont i en tass också, trampade...
Svar
13
· Visningar
3 941
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Jag har testat en del olika foder på min hund och har blivit lite förtjust i Acana. Dock så är deras anvisningar för hur mycket hunden...
Svar
10
· Visningar
9 318
Hundhälsa Nu är jag nära paniken. Prinsessans juvertumörer växte och behövde åtgärdas. I samband med det blev veterinären upprörd över hennes...
Svar
18
· Visningar
2 948
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka