@Red_Chili Vilket sammanträffande! Jag surfade precis in på hööks (inte kollat deras täcken innan) och ramlade över en recension skriven av ingen mindre än dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tråd! Tänkte kapa den lite om det är okej för @DeadSerious, känns onödigt att starta en ny tråd när det handlar om samma sak.
I vintras hade jag två stickade tröjor till Alice som min mamma gjort (den ena är dock så hiimla fin att jag inte ville ha den utomhus..!) och ett grönt vintertäcke från Dogman med löstagbart foder. Men då bodde vi i Dalarna och behövde bara skydd mot kyla och lodrätt regn. Nu bor vi i Skåne.. Här blåser det och regnar från sidan! Jag är inne på att skaffa en overall, men hittar inga vind/regntäta.. Vill gärna ha en overall då hennes "mamelucker" i baken blir så hemskt skitiga.
Har ni några tips på bra overaller?
@mazariin Jag har tittat mest på Hurrta och Rukka (typ det som finns i affärerna här) men hur regntätt är softshell? Jag har valt bort det för att jag inte trott det klarar så mycket regn. Jag drar mig nämligen inte för att promenera i ösregn, även om Alice gör det..
Hur mycket är 300gr fyllning?? Är det superdupervarmttjockt? Kommer inte ihåg sen häst-tiden.. Vill helst ha ett ofodrat från bucas men nu kommit över ett med 300gr fyllning i miras storlek. Tacksam för snabba svar!!!
Det är nog ganska tjockt ja. Min häst använder 300g när det är -20° och neråt. Kan tänka mig det blir lite klumpigt tjockt på en hund?