Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min bästa väns hundvalp blev påkörd för ca 2 månader sedan, och min vän tog det såklart väldigt hårt. Kände sig skyldig osv... Var även...
Svar
14
· Visningar
1 521
Hundavel & Ras Smått inspirerad av inbrottstråden på Senior, och Lagens långa nos på tv, sitter jag här och funderar. Jag vill någon gång i framtiden...
2
Svar
37
· Visningar
5 832
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hur ser ni på att skaffa hund när den ena parten i förhållandet inte alls har något hundintresse? Egna erfarenheter? Jag älskar djur av...
2
Svar
23
· Visningar
4 228
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Inspirerad av en annan tråd: Träning osv tycker jag går bra med hund och småbarn, men jag måste erkänna att jag tycker det är svårt att...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Ginger840
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 012
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Vår 2,5-åriga hovawarttik är helt tokig i lek o leksaker, men nu har det gått överstyr tycker vi. Känns som hon har en fixering som inte...
Svar
2
· Visningar
592
Övr. Hund Äntligen ska vi skaffa hund! Handpenning är lagd på världens sötaste lilla bichon havanaisvalp som är 8 veckor den 29/9. Nu vill jag...
Svar
6
· Visningar
1 140
Övr. Hund Hej! Jag tänkte starta upp en lite annorlunda tråd, hundcitat. Så här får man gärna dela med sig av hundcitat men tycker om, hittat på...
Svar
13
· Visningar
6 884
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Kom precis hem från veterinären efter att ha avmaskat hundarna inför Norgeresa. "Min" gamla stammisklinik är uppköpt av...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har upptäckt att min valp har ett litet navelbråck, absolut inte stort och tvivlar att det skulle ha någon inverkan på hunden i vardagen...
Svar
15
· Visningar
7 912
Hundhälsa Vilken typ av hundsko har ni använt er av vid smärre skador på klo/tass? Det finns ju engångsskor i gummi och en hel uppsjö av lite mer...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vi har ett litet bekymmer, som stör mer och mer ju fler poletter som trillar ner. Lillan är hård i munnen. Inget superproblem som...
2
Svar
38
· Visningar
4 643
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar hur man bäst börjar löpträna en hund och hur långt/länge en vältränad hund kan tänkas springa? Jag menar i joggtempo men...
Svar
15
· Visningar
2 892
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag ska köpa en hanvalp från en skk ansluten uppfödare. Jag har bra kontakt med denne och eftersom jag väldigt gärna vill ställa ut och...
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: MalinM
·
Övr. Hund Idag tog jag och Bentley en promenad i skogen och jag kom osökt att tänka på de ibland hetsiga trådarna här om hundägare och...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej, jag har en hund som ÄLSKAR att köra drag, men när jag springer så skulle jag vilja ha henne lunkandes i koppel med mig istället. Är...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: a_frida
·
Hundhälsa Ja så var det åter i media denna gång i mitt eget län. Smittsam gatuhund från Rumänien, sjukdomen smittar inte bara bland hundar utan...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 902
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag blev ju oförhappandes med tikvalp för sex veckor sedan och min hanhund är i puberteten. Jag gissar att tiken kommer i löp för första...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 289
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Hej! Har en PRT på 4 år. Jättetrevlig och orädd hund som aldrig varit sjuk i annat än en, nu botad ögoninflammation. Men hon är extremt...
Svar
12
· Visningar
3 284
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Eftersom jag blivit intresserad utav att min hund ska dra mig i olika situationer, på skidor, cykel eller bara på joggingrundan har jag...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka