Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skriver för att få lite råd och input. Min hund har haft ganska mycket problem med känslig mage, i våras stoppade hon i sig något på... 2
Svar
20
· Visningar
4 764
Övr. Hund Jag testade DW med mina pinnar i helgen, och båda köpte konceptet rakt av. Samtliga i flocken fick mersmak, och jag har börjat se mig om...
Svar
18
· Visningar
2 802
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Nu känns det som något måste göras. Finns det något man kan göra för att underlätta för en löp tik med besvär? Eller är det kastrering...
Svar
19
· Visningar
3 647
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag behöver tips för att få upp min flatcoated retriever ett par kg i vikt. Han har fri tillgång till Standardt Extra. Bytte för två... 2
Svar
22
· Visningar
7 411
Senast: Kildegrei
·
Hundavel & Ras Vilken är den perfekta lilla hundrasen att ha med i stallet tycker ni? Både vara med och mocka och grejja, samt följa med på ridturer på... 2
Svar
30
· Visningar
4 081
Senast: Skugga
·
Hundhälsa Mjuka fettknölar fyllda med talg som sitter i huden - brukar de tömmas eller opereras bort om man åtgärdar? Kan bortopererade knölar...
Svar
10
· Visningar
25 734
Senast: Daff
·
Hundhälsa Jag skall beställa tid för att röntga min hunds höfter och nu är det många år sedan vi gjorde det sist (med förra hunden alltså). Efter...
Svar
18
· Visningar
1 760
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Var och hämtade ut ett BoT nät täckte idag och passformen är jag riktigt nöjd med! Hon kan röra sig obehindrat samtidigt som den täcker...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har tänkt lite på att köpa hundsaker online såsom halsband, täcken osv. Men är otroligt orolig för att det ska vara hårt läder, dålig...
Svar
11
· Visningar
1 140
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hur gör ni för att få era brukshundar riktigt mentalt trött? Är väl inget man gör varje dag kanske. Men nån gång ibland så dom i princip...
Svar
13
· Visningar
2 087
Senast: ch791022
·
Svar
0
· Visningar
133
·
Svar
0
· Visningar
224
·
Övr. Hund Har en kompis som har en fransk bulldog som är frusen av sig. Problemet är att dom inte hittar något vettigt täcke, han är för "tjock"...
Svar
6
· Visningar
3 637
Senast: pepp
·
Övr. Hund Nu har Quandos nya familj bestämt sig efter att ha haft honom på prov i en månad - de vill köpa honom. Såklart både jobbigt och skönt...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Ja nu är lagret av hundpapperspärmar/böcker slut här hemma så skulle ha införskaffat några nya, speciellt en för lilla Doris. Kanske...
Svar
6
· Visningar
6 617
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Som en del kanske minns så tingade jag en dansk svensk gårdshundsvalp i våras. Tänkte berätta hur det gått. Det blev ingen hane i...
Svar
2
· Visningar
1 292
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Födda-24