Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej alla Har en basenjitik som är lite ur gängorna. Kan inte se något fel, Hon är som normalt bara lite mer slö, Äter allt som kommer...
Svar
14
· Visningar
2 741
Senast: pretsco
·
Övr. Hund Halloj! Första inlägget här på hund tror jag. Hoppas ni kan hjälpa mig. Jag är hundvakt till en 4 årig papillontik, uppvuxen på kennel...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Madick
·
Hundhälsa Hej! Måste få skriva av mig.. Att göra en lång historia lite kortare så skulle min kompis hjälpa till och rehabilitera en "nervös" hund...
Svar
15
· Visningar
2 080
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Som rubriken lyder så undrar jag vad det finns för alternativ. Är det bara ren kastrering som gäller, eller finns det liknade som för...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Mina hundar äter vanligtvis fodax, men fick nu mästers torrfoder. Och precis samma sak som förra vändan de åt så börjar de klia sig mer...
Svar
7
· Visningar
736
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hur vanligt är det att veterinären kräver blodprov före munsanering? Mina föräldrar har tyckt att deras hund luktar illa ur munnen men...
Svar
11
· Visningar
3 503
Senast: skrabbe
·
Hundhälsa En fundering, kan man ge vildsvin klövar hela till hund? Jag har dom att spåra med men fick så många nu att jag funderade på om inte...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Ladda gick BPH förra veckan, och jag kände mig väldigt nöjd med dagen och tyckte att resultatet speglade den bilden jag fått av min... 2
Svar
36
· Visningar
4 010
Senast: jerseyko
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har några ett par raser jag funderar på om jag ska skaffa en valp av om ett år eller två, men vill fråga er vilka raser ni...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Jozelle
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 146
Senast: Baddy96
·
Hundhälsa Undrar över om någon har erfarenhet av detta att dela med sig?
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Ännu en skriva-av-mig-tråd.. Har en individ med medfödd Megaesofagus, en katt men defekten är, vad jag förstått, mycket vanligare på...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur stor är en chihuahua valp? Ska köpa ett täcke i present till en vän som just har skaffat en valp. När jag letar efter täcken på...
Svar
5
· Visningar
1 488
Hundhälsa Jag känner mig som världens sämsta djurmänniska och jag mår seriöst dåligt över det! Problemet är som följer: en person i min omedelbara... 2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Troligtvis har hon blödigt ur munnen sedan i torsdags. Jag såg då fläckar i sängen på fredagseftermiddagen, jag hade klippt klorna på...
Svar
5
· Visningar
10 027
Hundhälsa Röntgade min hund igår och hon är fortfarande slö efter att blivit sederad med plegasil. Veterinären sade igår morse, "att hon bör vara...
Svar
5
· Visningar
1 465
Övr. Hund Nu är andra tråden uppe i över 2000 inlägg, dags att skapa en ny! Jag inleder med lite bilder på kvartetten från dagens simträning... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
200 670
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag funderar över hur**as vintertäcken. De två nya "Summit Parka" och "Ultimate warmer" som har kommit. Ett kom väl i fjol eller nåt...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ursäkta en icke-hundmänniska, jag kanske trampar i något tabuklavér nu för man bör säkert inte adoptera irländska gatuhundar - men om ni... 2
Svar
25
· Visningar
2 580
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025