Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kyla och snö klarar han bra men inte blåst och absolut inte blåst kombinerat med snö, då vägrar han röra sig. Han är väldigt glest...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa För 5 år sedan köpte jag och sambon en jack russel kille. vi upptäckte väldigt tidigt att det var något som inte stod rätt till och...
Svar
6
· Visningar
4 446
Övr. Hund Då känns det som att det börjar bli dags att fundera på lite täcken inför hösten och vintern. Det är min första hund och jag känner mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 669
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa På måndag ska Loppan opereras, igen :( I våras hoppade Loppan över staketet och blev påkörd. Resultatet blev ett brutet ben (rakt av)...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vad gäller egentligen om man skulle vilja ta en kull? Vilka krav finns för att man skall få regga den i rätt förbund? Vi förutsätter...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Sambon och jag har precis flyttat in i en ny bostad tillsammans och med oss har vi naturligtvis vår hund. Han är en otroligt personlig...
Svar
9
· Visningar
2 692
Hundhälsa Jag vill ha en liten smidig trimmer till mina hundar (tänker främst småjobb, tassar o dyl), men vill också kunna klippa hästarna runt...
Svar
3
· Visningar
1 623
Hundavel & Ras Vi har två hundar, en dv schnauzer och en standard schnauzer. Jag älskar dem både för det de är, men är lite nyfiken på våra irländska...
Svar
11
· Visningar
2 227
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund Jag och min sambo separerade för snart 3månader sedan och vi hade en gemensam hund. Dom flesta av er känner till honom, Ailu. En...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu när det är mindre än ett år till min planerade hund känns det mer verkligt och fler frågor dyker upp. Jag har hela tiden tänkt mig en...
Svar
17
· Visningar
2 621
Hundhälsa För 9 månader sedan blev Buffa dålig i sitt ben, började Små halta till och från. I januari var vi hos veterinären. Röntgen visade...
Svar
5
· Visningar
2 259
Övr. Hund Någon skrev i en tråd att polisen ofta ser ganska allvarligt på hundar som går till attack mot människor, det är tyvärr inte min...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 420
Senast: inka
·
Hundhälsa För 5 veckor sedan fick vi hem en valp som då var 10 veckor gammal. Vi har sedan innan en Jack Russel hane på 5 år, som alltid varit...
Svar
6
· Visningar
10 533
Övr. Hund Här är nästan hela kullen samlad, saknas gör bara tiken som redan flyttat när vi hälsade på. De är här 8½ vecka. Tiken kom o kröp upp...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vi har problem med att grannens hanhund springer in hos oss titt som tätt. Han kissar på tomten och även på altanpelaren (något som vår...
Svar
9
· Visningar
1 443
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Det är ju allmänt känt att hundar vet när en människa mår dåligt och kommer då och håller en sällskap. Jag har inte reflekterat så...
2
Svar
22
· Visningar
2 269
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Igår var första tillfället på den Appell - Spårkurs som jag tänkte gå med min hund. Men... Instruktörerna är av den "gamla skolan"...
Svar
9
· Visningar
1 455
Senast: Sol
·
Övr. Hund Möjligt att samma inlägg har postats flera ggr, verkar vara något fel på sidan eller smartphonen...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ja jag tror jag skrev någon stans här när vi va till tandläkare med Basse för kanske 6 veckor sedan, anledningen var att Basse då hade...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka