@Blueberry stackars lilla pinnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fosterhunden Ohi (betyder förflutet på finska) kommer superbra ihop med min hund Ilo. Dom är så kära. Hon är en helt underbar hund, jag är helt förundrad, hon passar mig som handen i handsken hon är mjuk och följsam, snabblärd som en bc utan att vara besatt, studsar som en flat eller en pudel då hon leker, och är lugn och anpassningsbar. Det kommer vara omöjligt att skicka vidare henne till nästa hem. Var det ingen som vågade sig på en gissning på ålder och raser?
Vad är det för sort på den röda? Har du nån bild där man ser den stå? Får för mig att den har korta ben, men det kanske den inte har.
W0w vad fint! Syr till andra med? *hint*Så stolt! Jag lyckades! Med mitt BoT t'äcke som mall och så halskrage och lite andra detaljer så som hur jag fäste bandet mellan frambenen så benen får full rörelsefrihet med inspiration från ett tjeckiskt företag som syr b la vinthundstäcken så är det äntligen klart tilll en kostnad av 99 kr för pläden! Måste dock köpa kantband och sy på för kanterna vill krulla sig.
Nu ska jag göra det tråkiga arbetet med Melvin täcke som blir grått med vita stjärnor. Usch för att nåla...
W0w vad fint! Syr till andra med? *hint*