Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha I knooooow, jag fattar inte själv - dels att tiden gått så snabbt men dels också att hon vuxit sig "vuxen" så snabbt. Du själv som har stora hundar vet ju vilken tid det kan ta innan dom blir färdiga, vid 9 månader ser de flesta hundar av större raser ut som "hej kom och hjälp mig".@Nikkis 9 månader? Herreminkörs, det var ju typ för tre veckor sedan som du la upp bilder på henne i storlek med en större marsvin!
Naawwww!! Stackarn! Men lika söt för detI present to you:
Ivan med blåtiran!
Väääldigt lik! Smilet, öronen, färgen, han kan vara stand-in om Sniff åker på semesterHehe, jag bjuder på den här också:
Jag har alltid sagt att Billy är väldigt lik Sniff i Mumindalen
Väääldigt lik! Smilet, öronen, färgen, han kan vara stand-in om Sniff åker på semester
Sniff är materialistisk och feg men blir modigare då han får första bästa chans att bli rik och berömd. Han är förtjust i allt som glittrar och samlar därför på sig diverse krimskrams. Han har även förknippats med hundrasen Azawakh på grund av sin bekväma livsstil och sitt hat mot kyla.