Senast tagna bilden del VI

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Migo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 200 670
ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg

Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)

ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg

Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)
Med tanke på att ni befinner er vid start-skylten så började ni ju starkt iaf :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 148
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 203
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka