Senast tagna bilden del VI

ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg

Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)

ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg

Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)
Med tanke på att ni befinner er vid start-skylten så började ni ju starkt iaf :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 787
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 313
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 280
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar