Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Den här gången i utkanten av Hardangervidda, nämligen Haukeli fjäll! Det är nämligen dags för alla får som betar på utmark i Norge, att...
Svar
14
· Visningar
1 373
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Aldrig hade jag trott att det skulle bli såhär...att vi står inför att omplacera våran fantstiska underbara 8-månader unga hund:cry...
Svar
13
· Visningar
1 510
Hundavel & Ras Sitter här och kolla lite på internet . Så min fråga är , vad kostar en kull att reg? Säg att man få 4 valpar efter föräldrar som inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 579
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Ja, vilket torrfoder är eg bäst? Nya hunden är bara van torrfoder, men det han gått på fungerar inget vidare. Mina hundar har...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 036
Senast: frittan
·
F
Övr. Hund "För hundar är höga positioner ett tecken på dominans. Det är därför chihuahuor älskar handväskor." Sagt av veterinären. :wtf...
Svar
15
· Visningar
1 806
Hundhälsa Såg precis att min hund (som gått på kortison i snart 6 veckor) kräktes idag. Bara jättelite och mest gräs och "magsyra" och hon har...
Svar
13
· Visningar
1 296
Hundavel & Ras Jag kom på lite efter att det kanske skulle vara bättre med en fågelhund tråd istället för en setter tråd. Då kanske fler kan vara med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
27 285
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen! På riktigt! Har en spritt språngande galen valp, modell pytteliten och korthårig, som vägrar kissa ute. Han...
2
Svar
29
· Visningar
5 001
Övr. Hund Min underbara saluki, Khalils Aysu.
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en liten fundering som mest riktar sig till er som arbetar heltid och antingen bor ensamma eller med en partner som har samma...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har två hundar, en chihuahua och en portugisisk gatuhund som jag köpte i april, Chihuahuan är 7 år och är en väldigt kaxig mot...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Muninn
·
Övr. Hund Jag vet inte om jag kanske är överbeskyddande eller bara tror illa om folk :D Men jag har funderat på det här med att lämna ut sin...
Svar
7
· Visningar
1 993
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Monster och jag var precis ute på promenad, han lyckades springa rakt i ett jordgetingbo! Eftersom han är som han är tvärnitade han och...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Kul med lite ovanligare hundraser. Jag vet ju i o f s att det finns papillon som jagar i Gällviare (?) med det kanske finns flera...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa OBS! Långt inlägg. Har ett problem med min hund som är en spetshane på 3,5 år. Har haft honom i ca 1,5 år och under den tiden har han...
Svar
10
· Visningar
9 365
Senast: Hgfy
·
Övr. Hund Nu ska jag testa VoH till min hund. Har en liten hund och kommer att fasa in det mycket långsamt och lite i taget. Därför vill jag tina...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: Lavine
·
Hundavel & Ras Skulle vilja veta om någon har en Enyelbucher sennenhund eller Appenzeller sennenhund.
Svar
4
· Visningar
682
Senast: smullan
·
Hundhälsa Ja jag erkänner jag är grymt nojjig över min lilla valp men hon är sådan lycka i livet att jag tror mig se fel överallt så här kommer...
Svar
9
· Visningar
1 365
Övr. Hund Klockan är bara 20:26, men det är redan mörkt, i alla fall i Stockholm där jag befinner mig. Jag var precis ute på kvällsrastningsrunda...
Svar
1
· Visningar
724
Övr. Hund Min svågers 16 månader gamla ESS, allmänt kallad "Slyngeln", har fram till nu varit en ganska normal valp och unghund för sin ras. D.v.s...
Svar
7
· Visningar
1 737
Senast: Viveka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka