Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Finns det rottweiler med lång päls? Har aldrig sett eller hört talas om det och det står inget om det i rasstandarden. Anledningen till...
Svar
13
· Visningar
9 396
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 446
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns det fler här på buke som kommer från Gävle med hund? Jag har en 5 månadersvalp som gärna vill träffa några vänner att kunna leka...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Vår älskade fantastiska lille Idefix. Det som skulle bli hela hans liv ( och havanais blir gamla) blev bara fem månader:cry:. Fem...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: LiZH
·
Övr. Hund Min hund är snart fyra år och har aldrig varit i kontakt med katter. När man ser dom ute reagerar han likadant som när han ser...
Svar
16
· Visningar
5 010
Senast: kompis87
·
Hundhälsa Vi upptäckte en fästig på lillen igår. Det var sambon som hade känt en "klump" på bakbenet på honom, som en liten tumör nästan. Vi...
Svar
6
· Visningar
14 727
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundträning Jag har helt tappat motivationen till allt vad träning innebär nu i höstrusket. Jag satt därför här om kvällen och kikade på lite...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har fastnat i djungeln att hitta ett bra valpfoder (torrfoder). Jag kan villigt erkänna att när det kommer till foder är jag väldigt... 2
Svar
21
· Visningar
6 487
Hundhälsa Hej! Nu kommer ju min valp hem om ca 2 v. Den är uppfödd på ett bra torrfoder men jag vill helst ge färskfoder, och då vom og hundemat...
Svar
4
· Visningar
1 664
Övr. Hund Hallå buke! Har inte varit inne sedan man uppdaterade designen så vi får se om jag får iväg denna post. Jag vill ha tips på tiknamn... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 858
Senast: holymary
·
F
Hundavel & Ras Alltså jag har brytt huvudet åt det här med nästa ras i säkert ett år nu, utan några egentliga framgångar. Jag vet vad jag vill ha, men...
Svar
6
· Visningar
2 436
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har inte sett någon BC tråd, så startar en själv. Så in med bilder och prestentationer med era bordercollisar. Sen kan vi väl tjattra... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 426
Senast: fijja
·
Hundhälsa Jag och min familj har snackat lite om att åka till ett stort badland i Tyskland i vinter. Det har alltid varit en svårighet att hitta...
Svar
9
· Visningar
1 390
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras En tanke som slog mig häromdagen. Finns vallgenen hos alla hundar? Vart kommer den ifrån från början? Vallar vargar? Tänker på mina...
Svar
5
· Visningar
1 546
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Lhasa Apso tik som jag misstänker har patellaupphakning. Men jag har ingen direkt erfarenhet av patella hos hund, det...
Svar
8
· Visningar
5 290
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni använder för jacka nu på hösten? Jag blir galen nämligen. Antingen är det för varmt eller för kallt och jag vet inte... 2
Svar
20
· Visningar
1 690
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur ser ni på att mängden är densamma för både små och stora hundar? Varför gör man inte som vid allt annat att man doserar efter vikten?
Svar
6
· Visningar
700
Hundhälsa Jag ska i ca 2 veckor passa en Samojed då min hund inte får vara på skolan när hon löper. Denna hund i fråga, är en Samojedtik på ca...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vår hane på 3 mån är ny hos oss sen 3 veckor. Super fin och glad och väldigt busig. Det är min första småhund, haft setter tidigare...
Svar
11
· Visningar
3 046
Senast: Rexis
·
Övr. Hund På tävlingar och prov är det väldigt tydligt vad som gäller, men på kurs då? Om en hund till exempel attackerar och biter en annan hund...
Svar
8
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Kaffechoklad?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII