Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi ska avliva vår ena hund. Hur ska vi göra med den som kommer att vara kvar. Ska hon följa med och se att storasyster inte finns mer...
Svar
12
· Visningar
1 302
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av Markus muhle hundmat? Jag kom i kontakt med det på en utställning och fick med mig...
Svar
10
· Visningar
5 614
Övr. Hund Vad hade ni kunnat tänka er att betala för att någon ska springa/jogga mer er hund? Vad verkar lagomt? Hundrastare tar ca 100:- för en...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Imorgon ska jag teckna ny försäkring och tänkte kolla med er andra vad ni har för bolag till era hundar? Såg att Folksam hade "Folksam...
Svar
10
· Visningar
1 192
Övr. Hund Var på brukshundklubben idag för att se hur en av mina hundar reagerar på skott inför ev. MT senare i höst. Det blev en reaktion som jag...
Svar
6
· Visningar
1 253
Övr. Hund Känner jag behöver lite tips/råd/input här.. Eller skriva av mig åtminstone! Vi har från innan en ettårig corgihane. Något osäker av...
Svar
18
· Visningar
2 005
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Fy Fan vad jag blir trött på folk som skaffar hund av en nyck och som sedan dumpar dem på gatorna eller på Blocket när det inte är...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Förutsättningar; Jag kan bli inringd på jobb med kort varsel, såsom dagen innan eller samma morgon. Mellan dessa två dagis skiljer det...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Hej, Jag har blivit erbjuden att ta över en 9-årig jaktgoldentik. Vi har ju varit inne på en sheltie, men denna hund dök upp från...
Svar
2
· Visningar
2 048
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund De flesta vet nog vid detta laget vad jag har för hund osv. Men hon är iallafall en 3årig Schäferkorsning. Nu är det så att hon går på...
2
Svar
32
· Visningar
3 481
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa en hundvakt till Bruce. Jag studerar just nu och är hemma mycket, och sambon jobbar oregelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
8 760
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag är hundvakt några dagar i veckan åt två hundar, har sagt från början att jag kan vardagar kontorstid. Då jag jobbar många kvällar...
Svar
14
· Visningar
2 586
Hundavel & Ras .. för både mig och valpen! Vad har jag gett mig in på?? Jag har aldrig ens varit på en hundutställning förut och om en månad ska vi...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Jag tänkte kolla om det är någon här som håller på med barmarksdrag. Har fått upp ögonen för denna sport. Min hund är en 4,5 årig...
2
Svar
21
· Visningar
2 141
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Ja som rubriken, hur uttalar man rasen Wachtel? Hör alla möjliga uttal på jobbet Vakten som fågeln, Washhtel med hyshljud, Wachtel där...
Svar
4
· Visningar
2 733
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Det sved rejält att få inbetalningskortet på hundförsäkringen. Unghunden är 1 år och mitt bolag tycker tydligen att man ska ha ett...
Svar
17
· Visningar
1 748
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har själv en fråga relaterat till öronproblem. Var hos en veterinär idag som sade att min hunds öron var liite röda, hon tog odling för...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
18 478
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Drömmer om en schäfer någon gång i framtiden, men vill ha en så rak så möjligt. Har tittat runt lite på olika uppfödare men tycker bara...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: marshall
·
Hundavel & Ras Antag att man - om allt stämmer in - har för avsikt att föda upp en valpkull om ca 5 år. Vad ska man se till att "ha klart" till dess...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Jenka
·
P
Övr. Hund Eftersom det enligt mig är självklart att man köper en reggad hund från en bra kennel så vet jag inget om hur detta funkar. :D Man får...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka