Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som en fäster fast plastbanden som markerar banan/ringen i marken med? De är typ som jättestora häftstift. Vad heter det?
Svar
3
· Visningar
613
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej kära buke! Jag har ett stort problem som jag behöver er hjälp med, jag vet inte vad jag ska göra längre. Det är nämligen så att min...
Svar
4
· Visningar
765
Hundhälsa Medför det någon extra risk att vara kullens minsta, medicinskt alltså? Vad jag kan se bilder så är det inte påtagligt mindre än sina...
Svar
11
· Visningar
12 387
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Efter många olyckliga händelser, så är min lilla hund totalt skräckslagen för inför dessa ljud. Började med att några tonårsgrabbar sköt...
Svar
7
· Visningar
1 505
Hundhälsa En del av svaret på ovantsående fråga trodde jag var att de skiljer i kalcium fosforkvot och energi och protein nivå. Eftersom jag har...
Svar
3
· Visningar
3 399
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Har haft min första hund några månader, en mellanpinscher på drygt ett år. Har hittills hållit oss mestadels till promenader men...
Svar
5
· Visningar
1 943
Senast: Dorro
·
Hundhälsa "Men de anade att allt inte stod rätt till eftersom hunden var försedd med ett rumänskt hundpass och dessutom verkade betydligt yngre än...
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Vi har visat intresse för en valp och nu bestämde jag och min man oss för att vänta lite, mig veterligen har jag inte tingat nån valp...
Svar
11
· Visningar
3 576
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 238
Senast: cambodia
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 288
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 571
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hur ser ni på att para en tik vars morbror och halvsyster har epilepsi? Vad är det "närmaste" ni anser ok?
Svar
17
· Visningar
2 806
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Lite spinoff på tråden om storleksskillnad... Hos kaniner har de minsta raserna dvärggen, vilket såklart gör de mindre men till viss...
Svar
15
· Visningar
3 384
Senast: skrabbe
·
Hundhälsa Jag upplever min vuxna tik som mjuk, förarvek och osäker/försiktig med andra hundar. Med andra hundar av samma ras, som hon fått lära...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Skugga
·
Övr. Hund Jag jobbar i en djuraffär, vilket är både jätteroligt, för jag får ju jobba med min hobby och träffa på människor med samma intresse som... 2
Svar
26
· Visningar
6 107
Senast: Lavender
·
Hundavel & Ras Ja, det är en av de där välja rätt hundras trådarna igen :p Men det här är lite mera på seriöst skoj då jag inte planerar att skaffa... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 124
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag började fundera på detta, då jag blir så chockad över hur lätt imponerade och lättsålda hundägare blir av vissa instruktörer. Det... 2
Svar
31
· Visningar
2 273
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Min hund kräktes rejält natten mellan sön-måndag. Sedan har det varit lugnt fram tills idag. Frukosten fick han behålla men han kräktes...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har haft våran labrador tik i snart en månad (hon är 4a år). Klorna var klipta veckan innan vi fick hem henne. Hur ofta klipper ni...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från kloka hundmänniskor nu - det är så att jag och min mamma har blivit lite osams om hur man...
Svar
6
· Visningar
1 741
Senast: Lisojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka