Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Våran lilla grabb piper (inte alltid men oftast) när han lägger sig ner, samtidig tittar han mot bakbenet och börjar slicka och "bita"...
Svar
5
· Visningar
2 086
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag är jäkligt sugen på att köpa en silvermesh-duk som täcker hela bilen, men de är ju rätt dyra. Men värt pengarna. Men innan jag...
Svar
17
· Visningar
3 651
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Har en 8-årig finsk lapphundstik, som plötsligt började dricka jättemycket vatten och kissade mycket.Betedde sig underligt så jag tog...
Svar
11
· Visningar
3 572
Senast: miess
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni är ett rimligt pris på en renrasig Golden? Och en renrasig Labrador? Såg en annons i tidningen, ca 13 000 kr. Rimligt?
Svar
11
· Visningar
12 027
Senast: MM
·
Hundhälsa Idag blev jag biten av hund i benet så att det gick hål och blev ett rejält blåmärke. Det märkliga med detta var att hunden -som jag...
Svar
6
· Visningar
4 531
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag undrar hur mycket motion/ aktivering ni tycker är lagom till en rottweiler på 8 månader? Kan man göra för mycket eller för lite ...
2
Svar
34
· Visningar
2 773
Senast: Jiddha
·
Övr. Hund En lite märklig frågeställning kanske, men jag läser en sommarkurs (mest på skoj av intresse) som handlar om djuretik och moral :) Vi...
2
Svar
34
· Visningar
2 481
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Vi har lånat en hund nu under ett år och nu har ägaren bestämt sig för att vi ska få köpa hunden. Jag och sambon är jättelyckliga då vi...
Svar
4
· Visningar
624
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Får man krossa rutan på en bil om det sitter en hund i, även om det inte är varmt och hunden inte mår dåligt? Var in till stan en...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 730
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så har jag lite funderingar kring försäkring. Vi ska skaffa en blandras i slutet av sommaren (staffe/labrador) och...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Ännu en tråd om vår tasskada... Q hanterar sin vila jättebra, han river inte lägenheten och går inte bananas på något sätt. Men vi vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 345
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa http://www.petfoodindustry.com/52833.html#.U75oWo1yc5A.facebook
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 927
Senast: nilie
·
Övr. Hund Jag tänkte att jag skulle ställa ut min nya valp och som en hängiven anhängare till SBKs tävlingar så känner det här med SKK som en helt...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min älskade lilla rottis tjej har fått juvertumörer, hon opererades i förra veckan och jag fick provsvaret från patologen rätt snabbt...
Svar
10
· Visningar
7 599
Senast: Luff
·
Hundhälsa Är det någon här som har koll på det finska mentaltestet? Vad för poäng som kan räknas som bra/godkänt? har försökt googla men hittar...
Svar
7
· Visningar
2 671
Senast: Tibialis
·
Hundhälsa Min gamla hund har börjat kräkas på morgonen, sisådär mellan 04-05, extremt uppskattat... Det är galla och jag misstänker att det helt...
2
Svar
28
· Visningar
10 363
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur ska man gå till väga när hunden skäller konstant när han är själv hemma? Har precis flyttat till en ny bostad och har försökt att...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Någon som känner till något liknande som aupair fast för hund? Har ingen familj inga barn. Så känns ju lite utdömt att använda en...
Svar
13
· Visningar
2 512
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Det kan inte bara vara jag som tycker det är jättekul att se då och nu bilder :) Börjar med min egna lilla spillevink :P 24 Juli 2013...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 833
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025