Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja det ar ju svart nar det ar varmt och saret ar pa ett stalle dar det inte luftas. Det ser fint ut, men vatskar lite precis i vecket...
Svar
5
· Visningar
7 350
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en liten fundering angående en förmodad parasit. En hund i min närhet hade en liten svart mask som stack ut ur huden vid...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: xfie
·
Övr. Hund För ganska exakt 11 månader sedan kom hon till mig, min älskade guldsaluki som då var i fruktansvärt dåligt skick. Att gå en 4km lång...
Svar
18
· Visningar
1 507
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 920
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Min långhåriga schäfer blir rent ut sagt skitful runt halsen av de halsband jag provat och nu börjar jag känna mig lite desperat då...
Svar
16
· Visningar
1 144
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till med min hund. Vi tror att han lider av separationsångest. Det spelar ingen roll hur...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har fått en ny lägenhet. En stor 2a. Men den är på 3e våningen utan hiss. Har en mops på 9 månader och en dp på 5 år. Båda är friska...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Is
·
Hundhälsa Operationen var i måndags och allt har sett kanon ut. Nu vätskar ena såret. På en lördagkväll naturligtvis när jourvet är 5 mil bort...
Svar
4
· Visningar
3 890
Senast: Luff
·
Hundhälsa Ja hur tusan ska vi göra för att det inte ska glida ner? När inte ens veterinären lyckas. Hunden har skadat ena trampdynan, det är...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Freeride
·
Övr. Hund Om en knapp månad planerar vi att vandra Jämtlandstriangeln tillsammans med hundarna. Till familjen hör dock numera även en valp, snart...
Svar
10
· Visningar
3 210
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej alla! Har en liten fråga som jag vill ställa innan jag blir idiotförklarad av en veterinär. Fick hem en underbar och pigg liten...
Svar
15
· Visningar
4 830
Hundhälsa En klart rörande artikel om den sista dagen..... http://www.expressen.se/husdjur/folj-hundens-sista-dag--och-grat-med-oss/
Svar
0
· Visningar
404
Senast: swemale
·
Hundhälsa Jag har alltid drömt om att köpa en vit herdehund och direkt jag flyttar hemifrån är planen att skaffa en. Jag har läst på ett flertal...
Svar
6
· Visningar
2 278
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min hund ska medicineras varje dag resten av sitt liv, 07 på morgonen och 19 på kvällen och det är noga med att tiderna blir rätt. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Vad kostar era hundar i månaden? Jag tänker mat, försäkring, leksaker, ALLT. Ungefär vad snittar ni för kostnad på era hundar? Vi...
2
Svar
27
· Visningar
2 641
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Ni som har någon typ av badbalja utomhus till era hundar, vad har ni? Vart är den köpt och vad kostade den ungefär? Det behöver inte...
2
Svar
21
· Visningar
20 910
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag har en hund som jag tränar aktivt med för att senare tävla. Skaffade en hund till för lättare träning och möjligen lättare tävling...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Hej! Jag lärde min andra hund att söka kantareller för några år sen, och nu skulle jag väldigt gärna vilja lära min andra hund detta...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Lyraolissy
·
Hundhälsa Är det vanligt? Tiken sövdes igår och röntgades med kontrastvätska för att kolla på urinledaren, allt var okej där och efter hon kom...
Svar
4
· Visningar
6 637
Senast: Emuliiaa
·
Hundavel & Ras Hej jag ska köpa min första egna hund och har fått upp ögonen för två, för mig, okända raser. Min allra första tanke och dröm var den...
2
Svar
22
· Visningar
2 124
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025