Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om en valp är 9 veckor gammal, kan den vara hemma själv under tiden jag jobbar 3h på fm?
2
Svar
21
· Visningar
2 749
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Jag vet att det finns i Malmö men kanske ni vet närmare till Eslöv? Jag läste något om den i Höör men ingen svarade när man ringde. Vi...
2
Svar
27
· Visningar
6 556
Senast: rahl
·
Hundavel & Ras Hej, Jag och min sambo har länge funderat på att skaffa sig en hund. Min sambo kan tänka sig en dansk/svensk gårdshund. Absolut, det...
Svar
15
· Visningar
2 113
Senast: padfoot
·
Hundhälsa Jag har en hund som nu visar tydliga symptom på smärta i eller vid pungen. Inget synligt men vi tycker att den har blivit större men det...
Svar
8
· Visningar
6 804
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Jag vet att det redan finns trådar om just vilket hundfoder som är "bäst" och jag har läst dem alla men ändå inte riktigt hittat rätt i...
2
Svar
38
· Visningar
10 657
Senast: nilie
·
Övr. Hund Jag börjar fundera på om min hund har kortslutning i hjärnan ibland. Hon kan ligga och softa, sen helt plötsligt börja morra rakt ut i...
Svar
12
· Visningar
11 096
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Vår schäfer pratar. Mycket. Det är liksom hennes huvudsakliga sätt att kommunicera på. Problemet är att hon i lite mer exalterade...
Svar
9
· Visningar
1 450
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 788
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Princess Diva har opererats igen och har en hel hog smartstillande. Om hon fortfarande har ont i natt, kan jag ge henne en extra metacam?
Svar
2
· Visningar
1 203
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Finsk lapphund på lite över två år som jag adopterade i vintras. Har läst på mycket om rasen både innan och efter...
Svar
8
· Visningar
17 856
Senast: sofiafii
·
Hundhälsa Nu nar Lillan ar pa antibiotica, massor av smartmedicin, och inte ror sig mer an nagra steg at gangen har magen klappat ihop. Fast...
Svar
11
· Visningar
1 142
·
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund nr 2 till familjen, och av olika anledningar har vi kommit fram till att det kommer bli en vuxen hund den...
Svar
11
· Visningar
4 983
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Vår hund är ju med oss mkt när vi åker i vår kombibil. Sitter då i en hundbur. Nu har vi en cabbe och den vill man ju gärna åka i när...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min hund konstaterades att han har kronisk magkatarr (biverkning av Previcox) och äter nu Omeprazol och Pepcid. De neutraliserar ju...
Svar
8
· Visningar
1 851
Senast: Nominous
·
Hundträning Går i stallet och filosoferar medan jag mockar. Stallägarens hund kommer in. Det har åskat tidigare idag och då hon är skotträdd är hon...
2
Svar
24
· Visningar
3 030
Senast: Lager
·
Hundhälsa Jag sitter i en lite tråkig sits just nu och är väldigt rådvill. Min vovve ,JRT, som är 9 år blev dålig runt midsommar då han fick en...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Någon som vet vad som gäller? Får alla hundar som får nolla på utställning en rapporteringskod? Vet ju att efter tre stycken är det...
2
Svar
34
· Visningar
3 401
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag har hört lite olika varianter av åsikter kring att ha sin hund i sängen. Den ena säger "en gång hund i sängen, alltid hund i sängen"...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 826
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Jag tänkte att folk på hundsidan av buke kanske vet mera om utbudet av koppel än kattsidan så jag hoppas att ni kan blunda för att...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag var ju lite besviken på Ilos kropp då han rakades. Hade önskat lite mindre hull och mer muskler. Därför har jag tagit det som...
2
Svar
23
· Visningar
4 115
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar