Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Var på triple dog show idag i Jönköping och ställde min lilla 9 månaders mops. Hon skötte sig super och är väldigt nöjd med dagen. Hon...
Svar
8
· Visningar
3 348
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hejsan, jag fick igår hem en 2 årig tik av liten ras som är väldigt rädd och osäker för både människor och hundar. Skulle gå ut på...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Ja som rubriken, någon med liten hund som har hundgård? Hur har ni utformat denna med hänsyn till risken från rovfåglar, räv, lo...
Svar
15
· Visningar
3 019
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Är det något mer än att avsluta försäkringen? Kan jag göra detta åt min sambo? Ska något skickas in till SKK?
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Har en kompis vars hund är lite "problematisk" enligt oss. Hon är otroligt svartsjuk och när hon ska träffa den andra hunden som bor i... 2
Svar
26
· Visningar
1 900
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Jag ska ringa veterinären i morgon om hon inte blivit bättre. Min lilla hund har varit halvdålig i magen och spyr sen i onsdags, hon är...
Svar
0
· Visningar
552
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej! Detta är min första valp och jag har massa prestationsångest. Så här behövs massa valpråd från kunniga hundmänniskor :-) Det är...
Svar
8
· Visningar
4 997
Senast: siba
·
Övr. Hund Nu har vi haft vår MIM i ett år, och vi älskar den!! Men nu ska familjen utökas med en till hund, så buren måste således bytas mot en...
Svar
7
· Visningar
1 950
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en 9-årig okastrerad hane (blandras, labradorstorlek om det har någon betydelse) som aldrig har haft några "problem" med att...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: bejkonfis
·
Hundavel & Ras Startade en vilken-ras-tråd förra sommaren och fick då upp ögonen för den spanska vattenhunden då några av er tipsade om att den...
Svar
0
· Visningar
1 205
Senast: cherie
·
Övr. Hund På måndag ska jag åka tåg med hund och katt. Vad behöver jag tänka på utöver att ha med mig vatten till djuren. Hur brukar det funka...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Duplo
·
Övr. Hund Vi letar grindar till andrabilen också... Någon som ägt Volvos originalgrindar och vet om de passar i den äldsta modellen och mitt i...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: RunaD
·
Hundhälsa Hej! Jag har en blandras tik på 5 år. På promenaderna så börjar hon alltid lägga sig platt på vägen och vägra röra sig. Jag har sökt...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: Enny
·
Övr. Hund Jag söker en artikel jag läste för ett tag sedan men inte hittar igen. Det är en man som äger en blandrashund som han har lite problem...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Funderar på att i framtiden köpa en hund som är lämplig att dra med, typ Malamute. Det är ju en drag hund men hur lär man dom att dra...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Joyride
·
Övr. Hund Alltså ursäkta, men jag måste bara få kräkas ur mig lite kärlek här. Vi har haft lilla Bruce sedan 16 december 2013 och jag är... 2
Svar
26
· Visningar
1 999
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Hej allihopa! Jag har länge väntat på att det här med drömmar/mardrömmar ska gå över på vår lilla tollartjej. Hon är nu drygt 4...
Svar
13
· Visningar
5 326
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Det går bra nu! För 2,5 mån sen blev hunden attackerad av en annan hund och blev biten på buken och fram på bogen (om det nu heter så på...
Svar
15
· Visningar
3 612
Övr. Hund Blir vansinnig!!!!!!! Har en supersöt sheltiekille på fyra månader. Jag har honom 99% av tiden alltid lös pga vill att han ska följa mig...
Svar
16
· Visningar
1 875
Senast: Líf
·
Övr. Hund Hej hej! Zigge, en fransk bulldog (eller kanske "fransk bulldog", vi bor i Kina och det man köper kan mkt väl vara fejk :D) är första...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA