Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag vet att det är olika från tik till tik, men vilket sätt är säkrast att veta på?
Svar
18
· Visningar
48 781
Hundhälsa Jag funderar på att raka ned Ilo då jag flyttar till Budapest. Då det är varmare där och han lider av det då vi tränar lite hårdare, och...
Svar
16
· Visningar
2 243
Senast: mandaaa_
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om det är någon mer som har tollare här inne? Jag har en 12 veckors valp här hemma, hennes ögon rinner rätt mycket...
2
Svar
26
· Visningar
7 868
Senast: nilie
·
Övr. Hund Nyss hemkommen från rasklubbens sommarläger där vi haft massa kul och nyttig träning. Vi har bland annat fått prova på special-sök...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Migo
·
Hundhälsa Skriver denna gång för att få råd om hur man gör en valp mer självsäker. Ända från början har vår lilla tollartjej varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Lager
·
Hundhälsa Hittade idag en väldigt liten fästing (suttit i max 2 dagar) vid min hunds käke. Och den sitter mitt i ett öppet sår, antagligen har...
Svar
4
· Visningar
6 091
Senast: Gabbi
·
Hundavel & Ras Rubriken säger väl allt? :p I höstas började jaktprovs ettorna ramla in så nu är det på hög tid att jag tar tag i detta med...
Svar
2
· Visningar
723
Övr. Hund Jag skulle vilja kunna använda mina hundar mer i jobbet. Jag jobbar med människor som inte mår bra, både unga och äldre, och vissa har...
Svar
1
· Visningar
685
Hundhälsa Min lilla tös har fått diarré! :( började i onsdags natt med att hon kräktes och hade väldig diarré under torsdagen. Tyvärr jobbade min...
Svar
8
· Visningar
2 336
Hundhälsa Hunden har lyckats göra sig illa under nosen på något vis utan att vi märkt något. Vad som började med en rosa fläck som nu blivit lite...
Svar
2
· Visningar
12 754
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Känner mig väldigt uppgiven just nu. Problemet är att min hund har helt tappat förtroendet för främmande människor i hanteringen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 731
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Lillan har slitit upp hela laret, bade ut och insida. Hon ar sydd och har fatt medicin (vetergesic, hon kunde bli high av det sa de, men...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Hur har ni tränat in rutan? Nyfiken på olika förslag :D
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Sparkling
·
Hundhälsa Ska jag ringa Faluns djursjukhus och boka in en tid for att kolla drenage, att det laker som det ska, och i storsta allmanhet halle ett...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: Disen
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har en CC som idag äter Arion large puppy, fin i hull och päls, men magen är sådär.... Lös ena dagen och ok nästa... Däremot är han...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: ia_
·
Övr. Hund Nog finns det folk som gått det här? Hur beroende är man av egen hund? Funkar det med en yngre hund eller bör man ha en vuxen hund?
Svar
8
· Visningar
707
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Var på promenad med hunden imorse. Han är fem månader, en Bichon Havanais, och väger dryga 3 kg. På en stig möter vi en bekant med hund...
Svar
8
· Visningar
2 206
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Hur normalt är detta? När jag klämmer på tikens spenar kommer det vätska ur, genomskinlig och tunn, precis som vatten. Det luktar inte...
Svar
4
· Visningar
9 138
Senast: Filbunke
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av dessa? Innehåller 95 % kött. Behöver ej förvaras i kyl/frys som oöppnad förpackning. Känns ju smidiga att ta...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka